گل عشق ما مهرادگل عشق ما مهراد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
میوه زندگی ما مهرا میوه زندگی ما مهرا ، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

مهراد لبخند زیبای خدا

نوروزهای مهراد

1394/1/17 23:34
نویسنده : مامان مهری
1,641 بازدید
اشتراک گذاری

نوروز 1392

 

نوروز1393

 

و حالا نوروز 1394

تغییراتی که خیلی محسوسه :

1: فرفری و طلایی شدن موها

2: لاغری 

و از نظر رفتاری خجالتی تر .

و اما پست های نوروزی ما ادامه دارد....

پسندها (9)

نظرات (26)

الهه مامان مبین
18 فروردین 94 0:25
سلاااااااااااااااام به مهری جونم سلاااااااااااااااام به مهراد جونم سال نو مبارک
مامان مهری
پاسخ
سلااااام به روی ماه دوست نازنین خودم و پسر دردونه اش مبین
الهه مامان مبین
18 فروردین 94 0:26
چه عکسای خوشگلی واقعا بزرگ شدنت محسوسه عزیز دلم ماشاا.. به روی ماهت
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. پسر ما هر سال داره کمرنگتر میشه.
الهه مامان مبین
18 فروردین 94 0:27
دلم براتون تنگ شده بود این چند وقت همش درگیر دید و بازدید بودم . تازه امروز نشستم پای نت و به دوستام سر میزنم
مامان مهری
پاسخ
من هم کل عید رو اصلا فرصت نکردم بیام نی نی وبلاگ. دلم من هم خیلی برای همه دوستام تنگ شده بود.
الهه مامان مبین
18 فروردین 94 0:27
پست قبلی رو هم خوندم قربونت بره خاله عزیزمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
سمانه
18 فروردین 94 10:03
ای جان چقدر ناز بود
مامان مهری
پاسخ
ممنون
سمانه
18 فروردین 94 10:05
برو بابا توهم با این پست گذاشتنات. تنبل تنبل چرا اینقدر دیر می زاری
سمانه
18 فروردین 94 10:08
جالبه موهای مهراد خوشگله اول فرفری نبوده انگار!
مامان مهری
پاسخ
آره اوایل هم صاف بود و هم تیره
مامان و بابا
18 فروردین 94 10:45
سلام مامانی عیدتون مبارک امیدوارم با نی نی ناز هزاران عید رو باهم سپری کنین از طرف من نی نی نانازی رو ببوس
مامان مهری
پاسخ
سلام. عید شما هم مبارک. . امیدوارم شما هم همیشه خوش باشین
مریم مامان آیدین
18 فروردین 94 12:45
سلام مهری عزیزم...عیدت باز هم مبارک الهی...............مهرادوووووووو....قربوووووووووووونش...نی نی بوده چه آروم و شیک و مرتب و موهاش اصلا فر نبود...تازه طلایی هم نبود....ناااااااااااااااازی....هرسال هی عوض شده...همونجور که گفتی موها بیشتر تیپش رو قربوووووووووون الهی صد تا از این عکس ها پشت سر هم و هر سال ردیف کنی مهری جوووووووونم
مامان مهری
پاسخ
سلام مریم بانو جون. سال نو شما هم مبارک. ایام بکام. مهراد وقتی نی نی بود دقیقا مثل یه عروسک بود. هرچند که الان هم مثل خیلی از بچه ها شیطون نیست. میدونی خودم این مرور خاطرات رو خیلی دوست دارم. الهی که شما هم سالیان سال کنار هم نوروز رو جشن بگیرین.
مامان ریحانه
18 فروردین 94 12:48
سلام مهری جونم اول یبار دیگه سال نو مبارک بعد ای جاااااااااااااااانم ای جااااااااااااانم مهراد چقدر ناز و پپل مپل بوده آدم میخواد بچلوندش وای من که با دیدن عکسش دلم ضعف رفت
مامان مهری
پاسخ
شاید درستت نباشه من بگم. ولی این حس رو خیلی ها تو فامیل هم دارن . هنوز که هنوزه میگن اون سالی که مهراد کت پوشیده بود و تپلی بود یه چیز دیگه بود. من خودم هم عاشق بچه های تو این سن هستم.ولی چه کنیم که بچه ها خیلی زود بزرگ میشن.
مامان ریحانه
18 فروردین 94 12:49
آره واقعا خیلی جالبه که موهای مهراد جون اول فرفری نبوده اما با موهای فرفریشم خیلی نازه این بوسا واسه آقا مهراد ناز و دوست داشتنی
مامان مهری
پاسخ
برای خود ماهم خیلی جالبه. اگرچه موی فر تو خانواده زیاد داریم.
مامان فاطی
18 فروردین 94 13:25
الهی فدات شم گل پسر بانمکم
مامان مهری
پاسخ
ممنون گلم
مامان علی
18 فروردین 94 14:04
عزیزم توچقدر ماه بودی ماه ترشدی مهرادجون اون تیپ یکسالگیت وعشقست خاله چقدر خوردنی بودی تو عسلم
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. برای علی خجالتی و شیرین زبونم.
مامان علی
18 فروردین 94 14:06
اما از سال بعدش قشنگ ازچهرت مشخصه خیلی محجوب باحیا وچشم به زمینی خاله بابا سرت وبیاربالا نکنه توهم خجالتت مثل علی باشه! مامانش پسرک ماهم همینجور با حیا چشم به زمین اما دم رفتن شیک ومجلسی میگفت مامان سوغاتی وعیدی ندادن کهههههههههههههه!!!!!
مامان مهری
پاسخ
حالا مهراد کلا از هیچ کس عیدی نمی گرفت و میگفت : چرا به من پول میدن؟؟؟ کلی به غرور آقا برخورده بود. این حجب و حیا زیادی هم برای ما شده دردسر. دیروز تو پارک یه دختره به مهراد میگه میری کنار؟ مهراد همچین با زاویه نود درجه گردنش رو انداخته پایین که انگاری اومدن خواستگاریش.
مامان علی
18 فروردین 94 14:10
قربون اون موهای بور وخوشکلش.عزیزمی مامانش هفت سینتم خیلی قشنگ بوده ها دستت درد نکنه بانو خیلی عکسها دلنشین بود وجالب بزرگ شدن وگذشت این چند سال ونشون داد الهی سالها نوروز بگذره وکنار هم البته به اضافه یک اباجی تاسال دیگه خوش وخرم گذران عمر کنین دوستون داریم خیلی زیاد
مامان مهری
پاسخ
ان شاله عکس هفت سینمون رو میزارم. آباجی رو خوب اومدی.
مامان نازنین زهرا
18 فروردین 94 14:13
سلام مهری جون سال نوتون پر برکت ...ماشاالله به این گل پسر آغا من تیپ92و93 را خعیلی بیشتر دوست داشتم ...گرچه زیبایی ژرف مهراد جون چیزی از ارزش هاش کم نمیکنه
مامان مهری
پاسخ
سلام. سال نو شما هم پر شادی. ماشاله به چشمات گلم. آخه میدونی من برای تیپ 94 هیچ لباسی تهیه نکردم و اینا رو هم مهراد نو و نپوشیده از قبل داشت. یه چیز دیگه که شاید برات جالب باشه بدونی این که کت و ژاکت سالهای پیش رو مامانم دوخته.
مامان راحله
18 فروردین 94 15:56
چه جالب بهار هم دقیقا موهاش همنطوری بود .. اولش صاف الان دیگه کامل فرفری ... چقدر خوردنی بوده
مامان مهری
پاسخ
اینها بیگودی سر خود هستن دیگه برای بهار فرفروک
کوثر
19 فروردین 94 13:49
سلام خاله جونم.اپم خوشحال میشم بهم سربزنید خاله گلم.
مامان مهری
پاسخ
سلام . حتما میام پیشت خانوم
الهام
19 فروردین 94 16:15
سلام مهری جون و سال نو بر شما مبارک عزیزم واقعا تو این مدت دلتنگتون بودم ایشالا که تعطیلات بهتون خوش گذشته و روزگاری خوش پیش روتون هست سالی پر از خیر و برکت براتون آرزو می کنم عزیزم فدای این پسر جنتلمن با این تیپ خوردنیش
مامان مهری
پاسخ
سلام.سال نو شما هم مبارک. دل به دل تونل داره گلم. من هم دلتنگتون بودم اساسی. ممنون بابت محبتی که به ما داری.
مامان راحله
19 فروردین 94 17:22
بیگودی سرخود رو خوب اومدی حالا مهرادجونم که پسره .. بهارو بگو هر موقع از خونه میخوایم بریم بیرون من نمیدونم چیکار کنم با این موها که یه کمی مرتب بشه .. موهاشم هم کمه هم خیلی نرم و همه گل سری بهش نمیمونه صاف میاد پایین .. مجبورم با این کش ریزها ببندم
مامان مهری
پاسخ
به جاش چند سال دیگه راحتی و دیگه نباید کلی پول بدی تا تو آرایشگاه موهاش رو فر کنن. خوبه حالا موهای بهار رو با همون کش میتونی مرتب کنی. من چی کنم که مهراد کلا از برس و شونه فراریه.
مامان صدرا
19 فروردین 94 17:54
وای عزیزم چه نازی فدات شه خاله ت ماشالله هزار ماشالله خیلی بزرگ شدی تو عکسا کاملا محسوسه مامانی اسپند یادت نره
مامان مهری
پاسخ
آره بابا کلی سختی کشیدیم تا شده این. ممنون
مامان هاجر(یوسف و یگانه )
19 فروردین 94 18:08
سلام مهري گلم ،سال نو مباررررک ،فقط اینو بگم برا گلپسر اسفند دود کننننننننننماشالله ،ماشالله ،ماشالله
مامان مهری
پاسخ
سلام دوست گلم. ماشاله به چشمهای مهربون شما.
مامان راحله
19 فروردین 94 18:32
نه ماه انتظار و یک عمر نگرانی ... حس آزاد دخترانه را به مهر مادری دادن بزرگترین ایثار یک زن است ...! پیشاپیش روزت مبارک
مامان مهری
پاسخ
وای . ممنون عزیزم. شما اولین کسی بودی که به من تبریک گفتی.... روز شما هم مبارک.
مونا
19 فروردین 94 20:48
سلام مهری جون. سال نو مباااارک.امیدوارم سال خوبی برای شماوخانواده عزیززززز باشه ماشا . . به مهراد گل . مهمترین تغییرش اینه که ماشاااااا ...... آقاتر و عاقلتر شده. امیدوارم همیشه شاااااد و خوش باشیییییییین
مامان مهری
پاسخ
سلام . سال نو شما هم مبارک. ممنون بابت لطفی که به مهراد دارین.
مامان ملی و کوروش
3 اردیبهشت 94 10:25
وای که چقدر جیگر بوده این مسافر کوچولوی ماالبته هنوزم خواستنی و زیباست اما عکس اولیه دوست داشتم پیشم بود میخوردمش
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. شما لطف داری.
مامان دو تا فرشته ناز
29 تیر 94 13:54
جاننننننننننم خیلی نازی مهراد جان ....