گل عشق ما مهرادگل عشق ما مهراد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
میوه زندگی ما مهرا میوه زندگی ما مهرا ، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

مهراد لبخند زیبای خدا

روز مادر مبارک.

1394/1/21 18:32
نویسنده : مامان مهری
1,174 بازدید
اشتراک گذاری

ویژه نامه روز مادر,روز زن,پیامک تبریک روز مادر,عکس

تا چند سال پیش که مادرم نگرانم میشد درکش نمیکردم ،گاهی هم عصبانی میشدم که بابا من دیگه بزرگ شدم. ولی الان دو سال و ده ماهه که خووووب میفهمم مادرم چه حسی داشته و چرا الان موهاش سپیده.

من مادری دارم از جنس بلور . مادری که نه تنها مادرمه بلکه خواهر و رفیق ام هم هست. مادری که همه دارایی اش تو دنیا دو تا بچه اشه...

مادری که اگر روزی یه بار صداش رو نشنوم دیوووونه میشم. مادری که از رفتن ترسی نداره و تنها دغدغه این روزهاش تنهایی من بعد از خودشه . 

شاید خیلی هاتون ندونین ولی من خواهری ندارم. بهمین خاطر از همون اول اگه حرف دلی بود محرمش مادرم بود. هرچند که آدمی نیستم که خیلی بگم چون میدونم اینجوری با سبک شدن خودم بار غصه های مادرم رو زیاد میکنم .

برای مادرم هیچ کاری نکردم یعنی اصلاً نمیتونم که کاری کنم.فقط میخوام دعا کنم ، دعا برای سلامتی و طول عمر  همه مادرها بویژه مادر خودم.

 

ویژه نامه روز مادر,روز زن,پیامک تبریک روز مادر,عکس

 

خدایا، خدایااز خوان نعمت بی کرانت سلامتی و طول عمر با عزت رو همیشه همیشه به مادرم ارزانی کن. میدونم خیلی خودخواهانه است ولی من توی این مورد میخوام خودخواه باشم .

عذر می خوام از تمامی دوستانی که مادرشون در بستر بیماریه و یا مادرشون رو از دست دادن بخصوص فائزه و رویای عزیزم.

دعا میکنم که خدا لباس عافیت تن تمامی مادران بیمار و همنشینی با ریحانه النبی رو قسمت همه درگذشتگان کنه.

دوستای گلم بیاید سعی کنیم تا وقتی مادرامون کنارمون هستن قدرشناس زحماتشون باشیم.

در پایان ازتون تمنایی دارم ، فاتحه ای نثار روح مادر عزیزی به نام طوبی که تقدیر الهی در جوانی اون رو از سه تا گل اش جدا کرد ،بفرمائید.

یاران  همراه ،دوستان گلم ، مادرای مهربون روزتون مبارک.

مهراد 34 ماهه من : مامان جونم اوزت مبااَک.

پسندها (6)

نظرات (20)

الهام
22 فروردین 94 10:49
الهی آمــــــــــین منم روز زن و روز مادر رو به شما تبریک میگم و بخاطر احساس زیبایی که دارید تحسین تون می کنم الهی که تا همیشه سایۀ مادرتون روی سرتون باشه و عمر با عزت و سلامتی نصیبشون باشه خدا به همۀ مادرها سلامتی بده
مامان مهری
پاسخ
من هم این روز رو به شما تبریک میگم. میدونی الهام جون بعضی وقت ها فکر میکنم خدا نکنه روزی بیاد که من حسرت کارهای نکرده برای مادرم رو بخورم. خدا به مادر شما هم طول عمر بده. میدونم شما که ازش دوری خیلی بیشتر دلت تنگ میشه.
مامان علی
22 فروردین 94 11:15
عزیزم خیلی قشنگ حالت وتوصیف کردی.باید بگم روحیاتمون ومامانامون چقدر شبیه همن در این زمینه.قربون مامانای مهربون که همیشه ودرهمه جا پشتمونن بشم من.دیروز حالم خوش نبود امروز میخام برم خونه جفت مادرها.
مامان مهری
پاسخ
باور کن تو مدتی که مامانم بره مسافرت همسرم نمیتونه از شهر خارج بشه، چون من میشینم از تنهایی گریه میکنم. زیاد اهل حرف زدن نیستم ها ولی بشدت به مادرم وابسته ام و باید صداش رو بشنوم.
مامان علی
22 فروردین 94 11:18
عزیزم از فایزه جون خبر داری؟ مامانش چطوره بهتر شده ویا..... عزیزم امیدوارم خدا طوبی خانوم روهم قرین رحمت وامرزش کنه.به چشم. مهری جونم باز هم بهت این روز وتبریک میگم واز خداوند طول عمر وعزت هم برای خودت وهم مامان مهربونت میخام.خدا نگهداره همه مادرها باشه.
مامان مهری
پاسخ
متاسفانه ازش خبری ندارم.از ترس این که اتفاق بدی برای مامانش افتاده باشه هم روم نمیشه سوالی بپرسم. ولی امروز حتما میرم وبشون و یه حالی ازش میپرسم. میدونی مادر من از همین الان میشینه گریه میکنه که اگه خدای نکرده نباشه من خیلی تنها میشم ..... من خیلی بهش وابسته ام. خدا به مادر شما هم طول عمر و سلامتی بده.
سمانه
22 فروردین 94 13:17
مهری عزیزم با تاخیر روز تو ومادر نازنینت مبارک
سمانه
22 فروردین 94 13:19
مهری من مثل خودتم ،بدون خواهر ومادر مهربون ومقتدرم دوست بی نظیری که همیشه مثل رفیق در کنارم بوده وهست وبا وجود دوری بازم وجودش رو در کنارم حس می کنم! خوش بحالت که مامانت پیش توئه! الهی 120 ساله بشن
مامان مهری
پاسخ
خوش به حالت که خواهر داری. خدا برات حفظ شون کنه. باید دست بکار بشم پس فردا مهراد خاله و عمه که نداره بدون خواهر هم میمونه. از من به تو نصیحت ، تو هم یه دختر بیار تو غربت همدمت باشه.
مامان راحله
22 فروردین 94 18:07
ان شالله خدا سایه ی مادرتون رو همیشه بالاسرتون نگه داره عزیزم .
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. همین طور مادر مهربون شما رو
مادر بزرگ
23 فروردین 94 12:53
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
مامان مهری
پاسخ
ممنونم
مامان هاجر(یوسف و یگانه)
23 فروردین 94 15:02
الهی امین .سلام مهری جونم ،این روز عزیز رو به شما و مامان عزیزتون تبریک میگم ،انشالله همیشه مامان سالم ،و سایشون بالا سرتون باشه .
مامان مهری
پاسخ
سلام. ممنون عزیزم بابت دعای زیبات.
الهه مامان مبین
25 فروردین 94 18:21
چه دعای قشنگی عزیزم روزت هم مبارک باشه امیدوارم سایت همیشه بالای سر مهرادم باشه
مامان مهری
پاسخ
ممنون دوست خوبم. امیدوارم شما هم در کنار هم همیشه شاد و سلامت باشین
الهه مامان مبین
25 فروردین 94 18:24
الهی آمین بعد از خوندن پستت بی اختیار اشک از چشام جاری شد خدا همه مامانها رو حفظ کنه عزیزم بازم روزت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
مامان مهری
پاسخ
الهی من فدات بشم با این دل ناز و مهربونت روز شما هم مبارک
الهه مامان مبین
25 فروردین 94 18:24
مامان مهری
پاسخ
شرمنده محبتت
مونا
29 فروردین 94 0:52
سلام مهری جون. روزت مبااااااارک.... عجیبه که همه ما در روز مااااادر کودک میشیم و به آغوش مادر پناه میبریم.... مادرای این سرزمین که دلنوشته هاشون رو قرنها و قرنها فقط در قلبشون نوشتن .... مادرانی که نه وبلاگی بوده نه اینترنتی و نه وایبری و موبایلی و .... اما تک تک روزهای مادرانه رو در قلبشون به یادگااااار حک کردند. دلم میگیره اینجور روزایی مهری جووووون . شاید چون مادرم رو از دست دادم و دور از جون شما هم اسم شما بودند.... خداوند مادرت رو حفظ کنه.... و هیچوقت سایه اش از سرت کم نشه..... نذار بشینه غصه روزهای خدای ناکرده نبودنش رو بخوره. هردوتون از بودن کنار هم لذت ببرین..... لحظاتت لبریز آرامشششششش
مامان مهری
پاسخ
سلام. مادر برای هر کس موجودیه تکرار نشدنی. خدا روح مادرت رو غرق در نور و شادی بکنه. امیدوارم بتونیم مادران خوبی برای بچه هامون باشیم. همیشه شاد و سلامت باشین.
مامان رویا
29 فروردین 94 12:57
مهري جان اميدوارم سايه ماما مهربونت ساليان سال روي سرتون باشه و كنار هم به تمام آرزوهاي قشنگتون برسيد ...
مامان مهری
پاسخ
سلام. امیدوارم خدا روح مادر مهربونت رو غرق در نور کننه.
ĸoѕαr
29 فروردین 94 18:00
سلام خاله خوشحال میشم بهم سربزنید..
مامان راحله
30 فروردین 94 20:56
مامان مهری
پاسخ
سلام راحله خانوم گل. میبینم که در سال جدید فرمت کاری رو عوض کردی
ĸoѕαr
3 اردیبهشت 94 9:33
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان ملی و کوروش
3 اردیبهشت 94 10:22
مهری عزیزم روز شما هم مبارک باشه مادر نمونه
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. روز شما هم مبارک
مامان علی
3 اردیبهشت 94 10:45
سلوم مهری خوشکله حالا که ایطوریاستا شما همه جوره با عروس راه میای ها .آ کاکوپس یک پسر دیگم بزاها واسه جفت دخترکونوم شوهر اماده باشه خوووووووووو مهری گلم منم شوشکم درمقابل خانواده های غریب فقط با خانواده ودم وقوم وقبیل مادر زبون دارم اه بیا وببین اما قوم الظالمین وسایر مردم موش میشم وصدام میلرزه وبرسم خونه اشکا ریخته. البت الان مدتیه سالهاست با کسی دعوا مرافع نداشتم بجز یکی دومورد دهن به دهنی که اونم عرضه نداشتم ازپسشون بربیام.وسط جنگ لفظی با بستگان خودمم یهو یک چیز خنده دار میگم یا یک شوخی یا یک صفت طرف وبا خنده میگم ودرجا خودم میخندم وشروع به خاطره بازی........... همیین به کم وتو نه حال داریم نه زبون دعوا خواهرکم بیا خصوصی لطفا هاراستی به مهرادم خوب برس وبهترین خونه توشهرتون واسش بخر واخرین مدل ماشین وبهترین دانشگاه که من دخترکونم منتظره هااااااااااااااا
مامان مهری
پاسخ
بابا بچه تهرووووون، سلووووووم گفتن رو قربوووون. اهکی ،تو یه لحظه فکر کن عروس خوشگلم از نعمت خوااار شوووووار محروم بمونه. فقط برای دل عروس گلم هم که شده میخوام یه دختر بیارم. ببین از الان بگم تضمینی نیست که دخترم هم عین مادرش بی سر و زبون باشه ها.... از ما گفتن بود.
سمانه
7 اردیبهشت 94 9:17
مهرررررررررررررررری توهنوز تو روزمادر گیر کردی که!بابا هفته دیگه روز پدره! بیا یه پست بزار! میگم مهری از وقتی می رم سر همون کار نصف ونیمه(از 5تا 10)تازه می فهمم شما خانومای شاغل چقدر زحمت می کشید! بیا این بوس مال خودت
مامان مهری
پاسخ
کل زمستون رو سرما نخوردم حالا الان یکم سرما خوردم. شرمنده دارم یه پست جمع و جور میکنم ان شاله یکی ، دو روزه آپ میشم. آی گفتی. ما واقعا قشر زحمتکش جامعه هستیم. میدونی مشکل شاغل بودن خانومها اینه که کار خونه هیچ وقت تعطیلی نداره و یه خانوم وقتی میرسه خونه تازه میره تو آشپزخونه و سر شغل بعدی.... ولی اکثر آقایون وقتی میان خونه دراز کش ، کنترل بدست جلو تلویزیون.
مریم مامان آیدین
9 اردیبهشت 94 16:11
سلام مهری عزیزم دوست گلم ببخش این پستت رو همزمان با پست بالایی دیدم نمیدونم تو اون بحبوحه مهد ایدین بوده یا سفر که ه متوجهش نشده بودم در هر صورت شرمنده خدا مامان گل و مهربوووووونت رو براتون حفظ کنه و سایه پر از برکتش همیشه رو سرتون باشه
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم.