گل عشق ما مهرادگل عشق ما مهراد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
میوه زندگی ما مهرا میوه زندگی ما مهرا ، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

مهراد لبخند زیبای خدا

سه سالم شد

1394/3/30 11:13
نویسنده : مامان مهری
1,650 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com aniversario gif gif 24.gif

 

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلاد تو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم ...

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

تولدت مبارک

سلام. 

یه چند روزی از تولدم داره میگذره ولی این مامان  من اصلاً حس نوشتن نداره .غمگین

آخه میدونین کلی زحمت کشید کیک درست کرد  ولی من استقبال نکردم و حتی یه دونه عکس هم با کیک نگرفتم و برای هیچ کدوم از مراسمات تولد هم همکاری نکردم  عصبانیو حالش خیلی گرفته شد گریه

خوب شما بگید الان بیاد عکس چی رو بزاره اینجا ؟ از چی بگه ؟

بگه از اینکه اصلا از فاصله یه متری کیک هم رد نشدم!خندونک

بگه از اینکه وسط مجلس بخاطر کادوهام کلی گریه کردم و همه رو جمع کردیم و گذاشتیم توی ماشین.! خجالت

بگه از اینکه کلی نق و نق کردم و اصلاً اون مهراد همیشگی نبودم.! شاکی

بجاش مامانم میگه خدا روشکر که تولد خیلی مفصل نگرفتیم ....

میگه دیگه از این به بعد به بهانه فلان و فلان ... ماهگی و هی چپ و راست از کیک و شمع خبری نیستاجازه تا حداقل تو روز تولد از دیدن کیک و شمع یه ذوقی از خودم بروز بدم. 

میگه خستگی تو تنم موندهگریه

حالا شما هم ببخشید اگه این پست اونی نشد که انتظارش رو داشتین.

این شما و این هم تنها عکسی که از من و کیک موجوده. به جون خودم تنها عسکه !!!!!!

 خوب چه میشه کرد دیگه ، بچگیه و هزار جور.....شاکی

بریم سراغ کیک هایی که مامانم پخته بود و به غیر از من که لب نزدم، همه از طعم اش تعریف کردن.خوشمزه

امسال دو تا مراسم تولد خیلی ساده و مختصر داشتیم یکی تو خونه مون بهمراه خانواده بابایی با کیک ماشین ( همونی که ماه پیش مامانم قصد داشت درست کنه.)

ماشینه فقط یکم صافکاری لازم داشت ! خنده

این هم ژله رولی، این ژله از اونهایی بود که تا حالا مامانم چندین بار درستیده بود و با شکست مواجه شده بود. به همین خاطر به عنوان یه کار که از پسش بر نیومده بود ، بشدت رو اعصابش بودشاکی. و حالا درست کردنش مثل یه پیروزی بود براش.

دومین تولد هم توی پارک و به همراه خانواده مامانی برگزار شد با کیک خرگوشی مامان پز و سالا الویه و دسر.

کادو های امسال من هم یه ماشین کنترلی ، ماشین قرمز ، پیکان فلزی ، یه کامیون زباله ،  موتورچوبی ، 2 دست لباس و 200 هزار تومن پول بود...

نکته1 :ببخشید دیگه ، چون عکسی از مراسم نبود مامانم مجبور شد عکس کارهای خودشو بزاره خجالت شبیه وبلاگ های آشپزی شد!

نکته2 :این روزها مامانم داره از دیدن ماشین و کارتن مک کوئین دچار سبز میشه.

نکته3 : درسته که من اصلاً همکاری نکردم ولی از اون جایی که خانواده خیلی سخت نگرفتن ، خوش گذشت.آرام

نکته 4 : طبق گزارشات چکاپ سه سالگی مرکز بهداشت ،بنده در حال حاضر یه متر ام و 14/5 کیلو هم وزنمه.راضی

اما همون جور که تو پست قبلی هم اشاره کردم،  آمار متولدین خردادی فامیل افزایش یافته. تولد یکسالگی هلنا هم توی تعطیلات خرداد با دو روز تاخیر برگزار شد. 

هلنا دختر خاله مامانم (با سی سال اختلاف سنی ناقابل ) خندونک

 

 

 

محبت

 

و اما این هم یه عکس از دیروز  و بامیه هایی که مامانم درست کرد برای اینکه بگیم ما هم هستیم ....

باوجود اینکه اولین بار بود ولی طعمشون خیلی عالی شده بود.خوشمزه

اگه اندک ذوقی در این زمینه دارین پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید.

محبت دلهاتون شاد و سفره های افطارتون پر برکت محبت

التماس دعا

و در پایان .....

یه خود زنی بدون شرح  ! خندونک

پسندها (8)

نظرات (39)

الهام
30 خرداد 94 16:09
بازم مبارکه مهراد جون مامانت خیلی زحمت کشیده و طبق معمول خیلی عالی شده همه چیز کادوهات مبارکت باشه عزیزم شما بچه ها همین هستید دیگه! یه روز از دوربین فرار می کنید و یه روز مدام از پدر مادرتون میخواید ازتون عکس بگیرند الهی که همیشه تنت سالم باشه و سایۀ پدر و مادر بالای سرت باشه تا همیشه پسرم
مامان مهری
پاسخ
سلام الهام جون. ممنون عزیزم. واقعا گل گفتی . بچه ها توی این سن مثل هوای بهار میمونن. کاملا غیر قابل پیش بینی. خیلی ممنون بابت دعای قشنگت. دعایی که امیدوارم به کرم همین ماه در حق همه بچه های سرزمینم مستجاب بشه و همگی سالم و کنار پدر و مادرهاشون باشن. سلامتی و پدر و مادر گنج های گرانبهایی هستن دوستون داریم.
مامان صدرا
31 خرداد 94 0:54
مهراد ناز نازیم تولدت مبارک دست مامان باسلیقه درد نکنه واقعا احساس گرسنگی کردم
مامان مهری
پاسخ
سلام خوبی؟ خیلی کم پیدایی؟ مدرسه ها تعطیل شدن و باز هم نی نی وبلاگی شدی ها..... ممنون عزیزم. صدرا جون رو ببوس.
مامان علی
31 خرداد 94 9:58
یوهو!بالاخره پست تولدی سلام مهراد جونم که شب تولدت ازخجالت مامانت دراومدی!فدای روی ماهت ببین مامانت هنر ازخودش درکرده کیک واست درست کرده به چه ماشینی!!!چه دسرها و غذای خوشملی، ایشالله تنت سالم لبت خندون گلکم،تولدت هزاران بارمبارک
مامان مهری
پاسخ
ببخشید دیگه واقعا حس نداشتم پست بزارم. علی نازمون رو ببوس
مامان علی
31 خرداد 94 10:13
مهری جون سلام،ماهت عسل!طاعاتت قبول عزیزم درسته که مهراد خان همکاری تو عکس نداشته،اما به نظر میاد تولدش خوش گذشته. البته تولدی برای خودش نیست مشخصا معلومه خوش گذشته.ماشالله چه خوشتیپم کرده. مهری ناقلا چه بامیه هایی پختی بلا!وای با روح. و روان آدم بازی میکنی ها من هروقت میخام عکس بگیرم اصلا همکاری علی نیاز ندارم!گوشی یا دوربین به دست تند تند میگیرم!چند تاش به دوربین نگاه کرده بالاخره!یک چندیایی هم نیم رخ داده!اتفاقا خوبم از کاردرمیاد!خلاصه من خیلی منت این تحفه رونمیکشم! مهری چرا سوا گرفتی برادوخانواده!!!تعداد فامیل همسرت فکر کنم خیلی بیشترن نه! کادوهاش مبارکش باشه. من وبگو چند روز دیگه تولد علیه!اما گمون نکنم حالی باشه واسه تولد بازی!احتمالا. بعد ماه رمضون یک خودمونی بگیرم!من وباباش وعلی! وای من اینقدر ضعیفم تو روزه داری. فقط از عصر اشپزی میکنم!اما سرم همش گیجه!خداوندگار یاری کند.
مامان مهری
پاسخ
سلام. طاعات شما هم قبول. راستش من هم همین جوری عکس می گرفتم ولی مهراد الان میدونه که می خوام عکس بگیرم حتی طرف کیک هم نیومد.! از نزدیکش هم رد نشد. راستش نمیشد دو تا خانواده رو جمع کنم. چون اصلا قصد تولد بازی و طول و تفسیر نداشتم. توی ماه رمضون تولد گرفتن که خیلی سخته بزار برا ی تعطیلات عید فطر. واقعا ماه رمضون توی این فصل خیلی سخته. من صبح ها به زور میام سر کار. واقعا خدا خودش کمکمون کنه.
مامان ریحانه
31 خرداد 94 10:59
سلام مهری جون طاعات و عباداتت قبول عزیزم یبار دیگه تولد مهراد گلی مبارک ایشالله که عکسای فارغ التحصیلی دانشگاشو بذاری اونم تو یه رشته ی خوب ایشالله که عکسای دامادیشو بذاری مادر ( شدم مثل این مادربزرگا) میبینم که بازم هنرهایی از مهری خانوم گل برامون به نمایش در اومده ایول باور کن اینهمه زحمت دست مریزاد داره ماشالله با سلیقه ایها به قول خودت بچه ها تو این سن غیر قابل پیش بینین بلاهایی که نازنین به سر من میاره منم کادوهاشم مباااااااااااااارک اینجور که تعریف کردی بچه دوباره از ماشین آباد شده خواهر باید یه پارکینگ اختصاصی دیگه واسه ماشینای نو در نظر بگیری راستی مهری جون اون دسره بعد از سالاد اولویه چی و چه جوریاست
مامان مهری
پاسخ
سلام طاعات شما هم قبول قربونت برم با این دعا های قشنگ آینده نگرانت. باور کن من کار خاصی نکردم. فقط علاقه به این کاره که منو به کار وادار میکنه. بعدش هم خیلی خسته میشم ها ولی دوسش دارم. مهراد جدیدا خیلی غیر قابل پیش بینی و گاهی هم کلافه کننده شده.ولی آشنایی با دوستان صبوری مثل شما باعث شده که منم خودم رو نگه دارم و اگه بشه صبوری کنم. واقعا دیگه از ماشین خسته شدم. توی اتاقش جای رفت و آمد نیست. تازه کلی به فامیل سفارش کردم که اگه میخواید ماشین بگیرید سایز خیلی بزرگ نگیرین ها. ما جا نداریم دسر رو هم که پرسیده بودی ، چند رنگ ژله بستنی رو نازک توی ظرف ریختم و بعد قالب گل زدم. پایه اش هم که ژله آلوورا است . ممنون از همراهی تون.نازنین جون روببوس
مامان ریحانه
31 خرداد 94 11:02
بامیه هاتم که خیلی خوش رنگ و لعابه قشنگ معلومه که خوشمزم هست بابا تو دیگه کی هستی ؟؟؟؟؟؟؟ ژله رولیتم کههههههههههههههه معرکست خیلی خوب شده بدون شرحت که درست عین حقیقته زنیم دیگه چه میشه کرد
مامان مهری
پاسخ
حتما درستش کن. کار جالبیه. میدونی اولین بار که عکس این بدون شرح رو دیدم کلی خندیدم. شاید به نظر بعضی عکس گرفتن از غذا کار خوبی نباشه ولی به آدم انگیزه میده. باعث میشه سعی کنیم همیشه غذاهامون خوشگل بشن. دیگه گذشت دورانی که غذا رو باقابلمه می زاشتن وسط سفره. ممنون بابت تعریف هایی که کردی. کلی بهم انژی دادی.
مامان ریحانه
31 خرداد 94 11:22
این دستا ، این بوسا ، این جیغ و هوراها واسه ماممان مهری گل و مهربون و مهراد ناز و خوش زبون
مامان مهری
پاسخ
یه دنیا ممنون. خیلی خوشحالم که دوستای خوبی مثل شما داریم.
مامان راحله
31 خرداد 94 12:37
تولدت مبارککککککک عزیزممممممممم ان شالله که 120 ساله بشی . ان شالله جشن دامادیت دست مامانی هم درد نکنه ..
مامان مهری
پاسخ
ممنون راحله جون. این روزا هر چند روزی توی یکی از وبلاگ ها بوی تولد میاد. این محیط رو بخاطر هم سن و سال بودن بچه هامون خیلی دوست دارم. بهااار شیرین عسلی رو ببوس
آویسا
31 خرداد 94 12:57
به به مامان مهری هنرمند جدا خسته نباشی.بسیار بسیار لذت بردیم از اینهمه هنر و مرسی از مهراد عزیز که تولد سه سالگیش رو حسابی پر خاطره کرده واسه مامانش،چه دنیایی دارن بچه هابازم تولدت مبارک گل پسر
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. با کارهای مهراد واقعا تا دو روز بعد تولد انگاری یه پس کتک خوردم و اصلا جون نداشتم. خاطره شد اون هم چه خاطره ای!!!!! آویسا جون رو ببوس. نمیدونم چرا نظر گذاشتن توی وبتون خیلی سخت شده.
مامانی رادین
31 خرداد 94 13:59
سلام..سلام..صد تا سلام... تولد تولد تولدت مبارک مهراد خان عزیزم ایشالا 300000ساله بشی و بازم مامانو اذیت کنی
مامان مهری
پاسخ
سلام به روی ماهت.... به به خانوم خانومای ستاره سهیلا !!!!!! تنبل خانوم چرا پست نمیزاری؟ به همچین برای شما گلم امیدوارم که تو تولد 4 سالگی از خجالت مامان در بیای رادینم. البته شوخی کردم صد البته تو 4 سالگی رادین جونم آقاتر هم خواهد شد.
مامانی رادین
31 خرداد 94 14:11
مهری جون تولد گل پسرت مبارک باشه ایشالا مادر شوهر بشی و برای عروسیش تدارک ببینی ماشالا خانوم هنرمند چه اشپزی و شیرینی پزی هستی شما و ما خبر نداریم اورین اورین عجب کیکایی درست کردی دهنمون آب افتاد عیب نداره از این چیزا پیش میاد مخصوصا با این بچه های 91 غر غرو منم یکیشو دارمایشالا بزرگ میشن خوب میشن
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. ان شاله عروسی گل پسر خوشتیپ مون. حتما ببوسش. من هم امیدوارم به آینده است و امیدوارم که خوب بشن. چرا اینقدر تنبل شدی . خیلی وقته پست نذاشتی ها.....
مامان رویا
2 تیر 94 10:03
مهراد جوني بازم تولدت مبازك عزيز دلم ...خودمونيم گل پسري اين مامانت هم حسابي هنرمندها....
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. نه بابااینها که هنر نیست هنر اینه که بتونی در عرض چند ثانیه چطوری حال مادر تو بگیری.
بهاره مامان الینا
3 تیر 94 11:39
مهراد جون تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککک گلم آرزوی بهترین ها رو برات دارم دست این مامان هنرمندت هم درد نکنه با این همه هنرهای قشنگ آفرین مهری جون که خودت بامیه درست کردی وافعآً عالیه
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. الینا خوشگله رو ببوس.
مریم مامان آیدین
3 تیر 94 11:45
سلام مهری گلم تولد مهراد گلم مباااارک....قربونش برم دیگه مردی شده واسه خودش وااااااااااااای چه کردی دوستم....عجب کیکی....خصوصا اون ماشینه...آفریـــــــــــــــن بامیه هارو بگوووو.....اتفاقا امروز از صبح تو کار درست کردنش هستم....این عکس ایده داد حتما بدرستم کادو های مهراد نازم مبارکش باشه....ایشالا هرروز موفقیت و شادکامیش رو ببینی دوستم وای این عکس ننداختن اون هم بعد زحمت کیکی مامان پز رو اعصابه آدمه...میفهممت دوستم راستی...من هم باهات موافقم....کیک هر وقت و بی وقت بچه هامون رو بی ذوق میکنه...باید مثل قدیم تو حسرت رسیدن تولد نگه داریمشون تا هیجان داشته باشن...والا.... و اون عکس آخر...انقدر خندیدم که حد نداشت....با اجازه ات واسه دوستام هم فرستادمش دقیقا یاد خودم افتادم البته من شانس ندارم...عمرا همسر و بچه من واسه غذای من همچین ذوقی داشته باشنکلا پرو شدون انقدر هرروز غذای خوش رنگ و لعاب بهشون دادم...من تو همون آشپزخونه عکس میگیرم بعد میارم....ولی عکس میگیرم ببوس مهراد قشنگم رو و خسته نباشی مامان هنزمند
مامان مهری
پاسخ
سلام مریم جون. ممنون از تبریکت. آره دیگه پسر ما خیلی خیلی مرد شده از اون مردایی که کیک و تولد رو لوس بازی میدونن و اصلا طرف کیک نمیان. کاش نزدیک بودیم و میتونستم برات کیک درست کنم. اونوقت حتما یه توماس برای آیدین جونم درست میکردم. بامیه رو حتما درست کن خیلی خوب میشه. به نظرم خیلی هم سالمتره. من یه روغن سرخ کردنی رو برای موادی به اندازه دو تا لیوان آرد که مصرف کردم اونقدر سیاه شده بود که نگو.... به نظرت بیرون هم اینقدر سریع روغن رو عوض میکنن؟؟؟ من هم اولین بار که این عکس رو دیدم کلی خندیدم . من هم در حسرت یه ذوق کوچولو از مهراد برای غذاهام موندم. ولی خوب مثل شما تو آشپزخونه عکس رو میگیرم. بهم روحیه میده...
مامان فدیا
7 تیر 94 10:43
عزیزم با تاخیر تولدت مبارک پسری مو فرفری که موهات مثل ادرین و الان همه بهم گیر دادن که چون هوا گرم کوتاهش کن افرین به این مامان هنرمند و با پشت کار که با اینکه پسری به کیک اول بی توجه بود بازم کیک پخت و مسلما دستپختشون باید عالی باشه
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. من هم موهای مهرادرو دوست دارم ولی نمیخوام تا عروسی عموش کوتاه کنم. نه دیگه روی این مامانه خیلی زیاده و حالا حالا از رو نمیره
مامان ریحانه
8 تیر 94 13:09
سلام مهری گلم خوبی عزیزم مهراد نازم خوبه ؟؟؟ ممنونم دوست عزیزم از محبتی که نسبت به من داری اتفاقا تو وب الهام جون خوندم که گفته بودی زیاد رو فرم نیستی چند بار خواستم بیام و بپرسم ولی باز گفتم شاید اینکارم کنجکاوی باشه و زیاد خوشت نیاد تا امروز که فکر کنم خدا رو شکر خوبی چون اینو از کامنتایی که مدتی بود بدون تایید گذاشته بودی و امروز تایید کردی متوجه شدم الهههههههههههههی که دوست گلم همیشه زندگی بر وفق مرادت باشه و نیاد روزی که حتی سر سوزنی دلت بگیره دوست دارم خیلی زیاد مهراد عزیزمو ببووووووووووووس
مامان مهری
پاسخ
سلام ریحانه جون. آره یه مدتی بود اصلا حس و حال نداشتم ولی خدا رو شکر الان خیلی بهترم. بعضی وقت ها فشار زندگی اذیت کننده میشه دیگه. راستش مطالبی که مینویسی اونقدر شیرینه که دوست داشتم یه پست جدید بزاری تا یکم شاد بشم. من هم شما ها رو خیلی دوست دارم و بودن کنار شما ها رو یه نعمت بزرگ میدونم.
رومینا
8 تیر 94 13:23
واییییییییییییییییییییییی من خیلی خجالت کشیدم چون هیچ هنری ندارم ماشالله هزار ماشالله از هر انگشتی هنر میریزه افرین چه با سلیقه تولد مهراد عزیزم عشقم مبارک باشه پسر خردادی ناز عسل جیگر نفس تولدت مبارک باشه عکس اخریه خیلی با حال بود کبود شدم از خنده خودم اینجوری هستم
مامان مهری
پاسخ
این حرفها چیه. هرکسی توی یه زمینه ای هنرمنده. اصلا همین که مادری یعنی هنرمندی. خوشحالم که میبینم این فقط خودم نیستم که عکس میگیرم . رادوین جون رو ببوس
الهه مامان مبین
8 تیر 94 17:50
سلام مهری جونم سلام مهراد خوشگلم تولدت خیلی خیلی مبارک باشه ... امیدورام 120 ساله بشی زیر سایه اول خدای مهربون و بعد پدر و مادر عزیزت وای خیلی شرمنده ام که دیر تبریک گفتم ... اصلا وقت نمیکردم بیام وب ... دیروز خودم رو کشتم تا تونستم بعد 2 ماهی یه پست جدید بذارم ...
مامان مهری
پاسخ
سلام به روی ماهتون. شما هر وقت که بیای کلبه ما رو روشن میکنی. میدونم که الان درگیر درست کردن تزئینات برای تولد و کارهای دیگه اش هستی. خودت رو اذیت نکن گلم. من توقعی ندارم. امیدوارم همیشه شاد باشین و در تدارک مراسم شادی
الهه مامان مبین
8 تیر 94 17:53
به به چه کیکی های خوشگلی چه ژله های قشنگی خیلی عالی بود مهری جون امیدورام دومادی پسر خوشگلم ................... واقعا درست میگی : اون موقع که همه چیز ok هست و فکر میکنی عالی میشه درست همون موقع بچه ها میزنند به هدف .... اونم چه هدفی ... خستگی همه روز میمونه توی تنت جونشون سلامت باشه ( آمین )
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. امیدوارم که کارهای تولد مبین جون به خوبی پیش بره و مثل مهراد کار غیر منتظره ای ازش سر نزنه. بی صبرانه منتظر دیدن هنرنمایی هات برای تولد مبین جون و عکس های گل پسر نازمون هستم.
الهه مامان مبین
8 تیر 94 17:55
اون قسمت قد یک متری خیلی باحال بود ... همراه اون عکس آخر پست درست عین واقعیت خیلی دوستون دارم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان مهری
پاسخ
پس شما هم بعله ! میبینم که همه به جای ملاقه ، دوربین به دست ایم.
سمانه
8 تیر 94 18:31
مهررررراد پسر بدی بودی تو تولدت هاااا
مامان مهری
پاسخ
گفتی پسر بد ! اصلا یه جوری بود که حسابی کلافه ام کرده بود. از طرفی به یه بچه سه ساله چی میشه گفت؟
سمانه
8 تیر 94 18:33
سلام مهری جونم .تولدت مهراد جونم هزار بار مبارک.ایشالله دامادیش(اوف عجب مادرشوهری بشی)
مامان مهری
پاسخ
سلام. زیارت قبول. پس تشریف فرما شدی؟ ممنون عزیزم. عروسه خیلی دلش هم بخواد مادر شوهری مثل من داشته باشه.
سمانه
8 تیر 94 18:36
کیک ماشین خوب دراوردی با توجه به اینکه کلاس نرفتی و اموزش ندیدی خیلی خوبه .وای چه بامیه هاییی الهی دون دون شی مهری دلم اب رفت !!!!!
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم . همیشه به من لطف داری. برای کسانی که میرن سر کار روزه داری تو گرمای بیرون خیلی خیلی سخته.
مامان راحله
11 تیر 94 13:13
الهه مامان مبین
13 تیر 94 16:43
خصوصی مهری جون
سمانه
16 تیر 94 15:14
اووووی یه وقت نیاییی پست بزاری !
مونا
17 تیر 94 23:56
سلام مامانی مهربون و کدبانو . طاعات و عبادات مقبول حق . اول اینکه تولد مهراد عزیزم م م م م مبا ا ا ا ا ا ا رک . الهی 120 ساله بشه . و چه کیکهای تولد قشنگی . . . . و ژله ها هم حسابی استادا ا ا ا ا ا ا دانه است . همراهی نکردن مهراد طبیعیه . ان شا . . . . سال آینده تولد مفصل بگیر . اون موقع مهراد حسابی همراهی میکنه . ولی صافکاری ماشین تولد رو عشقه ! بابت تاخیرم هم ببخشین . 1 ماهی هست که با مریضی علی و باران مشغولم . الهی که هیچ وقت بچه ها مریض نشن . راستی بامیه هات هم حسابی عالی شده . لطفا ا ا ا ا ا ا برای ما 1 دوره آشپزی بذار ! ! ! ! عینک هم به چهره اش میاد ولی الهی که هیچوقت نیاز نداشته باشه استفاده کنه پسر گلت رو ببو و و و و و س . کادوهای تولدش هم مبا ا ا ا ا ا رکه .
مامان مهری
پاسخ
سلام الهی بمیرم برای بچه ها که مریض شدن. امیدوارم زودتر خوب بشن... ممنونم که توی این مریض داری ها و خستگی هات به فکر ما بودی و بهمون سر زدی. خیلی ممنون که اینقدر دقیق به جزئیات اهمییت دادی و پستمون رو خوندی. یه دنیا ممنون. باران و علی جون رو ببوس.
مامان راحله
23 تیر 94 17:31
پیشاپیش عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک
مامان مهری
پاسخ
عید شما هم مبارک
مامان ریحانه
24 تیر 94 15:42
مهری جون خصوصی
الهام
29 تیر 94 0:07
مهری بانو خصوصی
مامان علی
31 تیر 94 1:00
مهری خانوم چطوره؟مهراد گلی خوبه؟دلمون تنگ شد برا پست های مخصوص پسرقشنگ ملوس وپست های خوشمزت گفتیم بیایم یک عرض ارادتی کنیم. تبریک عید گذشته!ایشالله خوش گذشته حسابی. پایدار وبرقرار وسلامت باشین. مهراد خوشگله رومیبوسم
مامان مهری
پاسخ
سلااااام. زهرا خانوم گل و گلاب. راستش 15 روز دیگه عروسی برادر شوهرمه و من هنوز هیچ کاری نکردم. یعنی من تا حالا اینقدر تنبل نشده بودم.... به همین خاطر از استرس زیاد اصلا نمیتونم بنویسم. ممنون بابت محبتی که به ماداری و جویای احوالمون شدی. عید شما هم مبارک. توی تعطیلات عید هم مادر شوهرم اسباب کشی داشت و اونجا بودم. علی جون رو ببوس. بعد از عروسی حتما با کلی پست های قشنگ میام.
مامان آنیسا
31 تیر 94 15:05
سلام عزیز دلم تولد سه سالگیت مبارک چه کیکای خوشکلی مامانی درست کرده دستشون درد نکنه وای عزیزم منم تا حالا هر چی ژله رولی درست کردم شکست خوردم تو رو خدا قلقشو تو وبم برام توضیح بده خیلی رو اعصابمه بوس واسه مهراد عزیزم
مامان مهری
پاسخ
سلام. خوبین. خیلی خوشحالم که به ما سرزدین... حتما میام پیشتون.
سمانه
2 مرداد 94 21:46
آهااااا! درگیر عروسی هستی که نیستی! ببینم چیکار می کنی! بترکون
مامان مهری
پاسخ
درگیرم بدجووووووووووووور ! البته فکر کنم بجای ترکوندن ، خودم بترکم این روزا خیلی خسته میشم.
مامان رویا
5 مرداد 94 19:53
مهراد جون و مامان مهری عزیز کجایید ؟ غیبتتون خیلی طولانی شده ...کمی دارم نگران میشم عزیزم ....امیدوارم به یه سفر تابستونی خوب رفته باشید....
مامان مهری
پاسخ
سلام رویا جون . هفته دیگه عروسی برادر شوهرمه. خیلی درگیرم. بزودی میام با یه عالمه پست جدید.
سمانه
7 مرداد 94 14:47
مهری عزیزم خودت رو خسته نکن خستگی جسمی خستگی روحی به دنبال داره تو خیلی اکتیو هستی به خودت استراحت بده
مامان مهری
پاسخ
سلام. ممنون سمانه جون. میدونی خستگی با وجود کلی کار و بدون خواهر شوهر یه جورایی گریز ناپذیره. ولی مطمئن باش من برای عروسی کم نمیارم.... ممنون که به فکر منی
مونا
8 مرداد 94 1:51
سلام مهری جون . مرسی که بهم سر زدی و بیادم بودی . من تو پست گذاشتن تنبلم ! لب تاب رو نمیتونم با این 2 بچه بذارم جلوی دست . این نظراتم رو هم با گوشی میفرستم برای شماها . مثلا من قدمت وبلاگم از همه بیشتره ولی تعداد پستهام کمه ! بزودی هم باید ید آپ کنم قربو و و و و و نت .
مامان مهری
پاسخ
سلام. خوشحالم که خوبین و سر حال. امیدوارم که کنار هم خوش باشین. منتظر خوندن پست های جدیدت و شیرین کاری های بچه ها هستم.
مامان رویا
14 مرداد 94 10:12
مهراد جونی پس کجایی ؟؟؟؟؟؟
مامان مهری
پاسخ
همین دور وراییم. خوبیم عزیزم. بزودی میام
سمانه
18 مرداد 94 18:27
مهری دیگه غیبتت طولانی شد .بیا دیگه مگه عروسی جاری تموم نشده ! یه پست درباره عروسی بزار همش که نباید از بچه هامون نوشت بدو مردم از فصولی
مامان مهری
پاسخ
سلام. بزودی با یه عالمه پست های جدید میام.
هدیه
20 آذر 94 7:13
سلام مامان مهری عزیز حال شما خوب هستین ؟ حال مهراد نازنینم چطوره امیدوارم که حالشون خوب باشه و دلاتون پر از شادی باشه با تاخیر فراوان تولد مهراد نازنین رو بهش تبریک می گم چون رمز پست جدیدتون و نداشتم و معمولا هم عادت ندارم درخواست رمز کنم با اجازتون پست های بدون رمزتون رو خوندم و خیلی عالی بود و یه خسته نباشید جانانه هم باید بهتون بگم که واقعا عالی بود و منم خیلی دوست دارم که تو هر مناسبتی خودم همه کاراشو بکنم اما فعلا همچین هنری رو از خودمون رو نکردیم فعلا با درس و کار خودمان را مشغول کردیم اما با دیدن این پستتون منم به وجد اومدم که کم کم به درست کردنشون خلاصه خیلی عالی شده بودند و ان شالله همیشه محفلتون پر از شادی باشه
مامان مهری
پاسخ
سلام هدیه جون. ممنون عزیزم. حتما براتون رمز رو می فرستم. خیلی ممنون از اینکه وقت گذاشتی و دفتر خاطرات ما رو ورق زدی. عزیزم خجالت ام نده. من هنری ندارم. دیدن خوشحالی اطارفیان منو به وجد میاره و باعث میشه که پیگیر باشم و چیز های جدید رو امتحان کنم و یاد بگیرم. من هم توی دوره ای که درس می خوندم اصلا به این کار های هنری فکر نمی کردم. به شما ایرادی نیست. کم کم که درسهات سبک بشه برای تنوع و عوض کردن حال و هوات این جور کار های شیرینی پزی و دسر و هنری خیلی خیلی خوبه. من که خودم وقتی کارم تموم میشه کلی روحیه می گیرم و شاد میشم.