گل عشق ما مهرادگل عشق ما مهراد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
میوه زندگی ما مهرا میوه زندگی ما مهرا ، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

مهراد لبخند زیبای خدا

موبایل

1394/12/6 11:53
نویسنده : مامان مهری
1,627 بازدید
اشتراک گذاری
 

تبلت ، موبایل ، نت و بچه ها.....

نمی خوام بگم خوبه یا بد . دوره زمونه خیلی عوض شده. یه دوره ای دو مدل گوشی بود یکی آلکاتل و اون یکی هم اریکسون که اون هم فقط میشد باهاش زنگ بزنی و بس.اما الان تنوع و جذابیت بازی های رایانه ای و اپلیکیشن های موبایل اونقدر بالاست که با هر سلیقه و تفکری هم که باشی بالاخره یکی شون هست که تو رو وسوسه کنه تا نصب شون کنی.نصب بازی همانا و....

من هم تا همین چند ماه پیش اصلاً اهل موبایل بازی و از این حرفها نبودم ، حتی مامان مهری برای اینکه من از این عروس هزار رنگ دور بمونم زمانی که تو خونه بود تا جایی که بشه اصلا سمت موبایل نمیرفت ، ولی وقتی دید که با حسرت و یواشکی به رها که داره توی گوشی مادرش یه کلیپ شاد میبینه نگاه میکنم و یا اینکه چقدر دوست دارم زن عموم گوشی اش رو به من بده تا چند دقیقه ای با پیشی سخنگو بازی کنم ، ترقیب شد تا  چند تایی کلیپ و بازی دانلود کنه. این جوری بود که گوشی مامانم شد یکی از دوست داشتنی های من و  الان دیگه فقط کافیه قفل موبایل باز بشه اونوقته که دیگه خودم خوب میدونم چی کار باید بکنم.

بعله اینجوری بود که ما هم مریض شدیم. مریض تکنولوژی ! حالا هم یکی از دغدغه های مامانم شده کنترل مریضی!..

روز نیست که مامان مهری بیاد خونه و موبایل اش از دست من در امان باشه .

دارم با هواپیما هام بازی میکنم که بدو می رم پیش مامان " مامان مهری گوشیت شارژ داره؟؟؟؟؟؟؟ "

مامان مهری : نه عزیزم. دروغگو

دوباره میرم سراغ هواپیما ها

ساعتی بعد " مامان گوشیت شارژ داره من بازی کنم ؟؟؟؟؟ "

مامانم مهری : نه عزیزم. دروغگو

" مامان مهری گوشیتو بده شاااااارژ " ، می رم محله گل و بلبل رو ببینم.

ساعتی بعد یه پیامک بی موقع باعث میشه که مامان مهری بره سراغ گوشی اش . بدو میام و میگم مامان گوشیتو به من میدی.؟؟؟ اینجاست که دیگه مامان مهری کاری از دست اش بر نمیاد و تسلیمه.بالاخره گوشی اومد دستم.

اول میرم تو گالری و چند تا کلیپ فارسی و انگلیسی رو نگاه میکنم.

بعد قطار شادی رو باز می کنم و تقریبا همه بازی ها رو یه دور انجام میدم.

حالا موتور بازی

بعد هم ماشین سواری

نوبت به دوربین میرسه  و چند تا عکس سلفی و عکس از این ور و اونور.

باطری گوشی  داره چشمک می زنه ....

مامان مهری  با حالت کمی ناراحت : پسرم گوشیم شارژش تموم شد الان خاموش میشه. لطفا گوشی رو میدی ؟

با کمی مقاومت و ناراحتی گوشی تحویل داده میشه "دیگه دوسِت ندارم مامان مهری که گوشی ات رو به من نمیدی. " دوسِت ندارم مامان مهری که گوشیت شارژنداره." 

این هم  از دستمزد !

علاقه به بازی با موبایل و گوشی تا جایی پیش رفته که سوژه شدن برای عکاسی با موبایل هم لذت بخشه.

 

این هم اولین عکس های سلفی پسر ما محبت

واین هم عکس هایی از لپ تاپ و ماشین و ..... به همت آقا مهراد!

 

 

این هم نمونه ایی از پسرک غرق در موبایل و سوء استفاده مامانش برای غذا دادن ...

بفرمائید قیمه نثار خوشمزه قزوین خوشمزه

میدونم ده سال بعد یه تکنولوژی میاد که موبایل های ما رو کلاً از رده خارج میکنه ولی امیدوارم هر جور که میاد اول فرهنگ استفاده اش بیاد...

درسته این تکنولوزی ها خدمت بزرگی به ما میکنن ولی بزرگترین ضربه ها رو هم از همین جا ها می خوریم. کاشکی بتونیم و بدونیم که چطور و کجا استفاده کنیم!

***********

 

 چند وقتی هست که زدیم تو کار دوختن کیف ، سوزنه دیگه ! هر چند وقتی روی یه چیزی گیر میکنه.خندونک

 

این دوتا کیف های مامان مهری بودن....

 

این هم کیف مادرجون اکرم

 

این هم یه کیف که مشکی بود و بعد بازسازی قهوه ای  شد.

 

دوستای عزیزتر از جان اگه مشغول خونه تکونی هستین ، خدا قوت . امیدوارم کارهاتون به خوبی و خیلی سریع تموم بشه ...

ما که این روزها بصورت کاملاً حلزون وار خونه تکونی عید می کنیم. انگاری اصلاً حس اش نیست. البته ناگفته نماند که همین چند ماه پیش خونه رو بصورت کاملاً اساسی تکوندیم . 

امیدوارم توی این هیاهو و شلوغی آخر سالی ایام به کام تون باشه.محبت

پسندها (8)

نظرات (13)

بهاره مامان الینا
8 اسفند 94 8:59
آفرین مهری جون چه باسلیقه دوختی
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. ناقابله. پرنسس الینا رو ببوس
الهام
10 اسفند 94 12:47
سلام مهری جان متأسفانه اصلا نتونستم تو این مدت بیام نت وظیفه خودم دونستم اول از همه به شما سر بزنم و برای احوالپرسی های دوستانه ت تشکر کنم و البته برای تبریک تولد
مامان مهری
پاسخ
سلام الهام عزیز. واقعا نمیدونم چرا اسم این دنیا رو گذاشتن مجازی !!!!! وقتی که دلتنگی هست و نگرانی.... وقتی یه مدت دوستت سرش گرم زندگی واقعی شده و نمیتونه بهت سر بزنه بد جووووووووور هواشو میکنی!!!! امیدوارم توی این مدت که نبودی حسابی خوش گذشته باشه. عزیزم اصلاً صحبت وظیفه نیست. همین لطف و بزرگی شماست که منو دیوونه ات کرده.
الهام
10 اسفند 94 12:50
و اما این پستت اتفاقا منم خیلی ناراحتم از تکنولوژی! واقعا داره آرامش مون و بر هم می زنه! تو همه جا هم هست! طوری که هر جا میری مردم به جای انجام وظیفه شون دارند یا بازی می کنند یا تو تلگرام اند! من با یه شماره دیگه رفتم تلگرام که کارهای ضروری مو انجام بدم ولی ناخواسته چند دوست نزدیک تو گروه ها منو اد کردند! توی رودربایستی یه مدت موندم و دیروز دقیقا بعداز رسیدن به خونه رفتم و تمام گروه ها رو حذف کردم! آخه چه ضرورتی داره! دارم از زندگیم می افتم و اما مثل همیشه هنرهای زیبات واقعا قابل تحسینه! منم خیلی دوست دارم بتونم ولی وقت نمی کنم! دلم یک چرخ خیاطی میخواد که برای خودم لباس بدوزم مهراد گلم رو می بوسم و باز هم ممنونم ازت
مامان مهری
پاسخ
من هم واقعا از تکنولوژی بیزارم. یک بارهم کل گروه هامو حذف کردم و حالا فقط توی چند تا کانال مباحث مورد علاقه ام رو دنبال می کنم. از اون بدتر از این شبکه های وای فای ناراحتم. با این همه ضرری که داره باز هر کجا می ری بلاخره یه شبکه ای هست که تو رو تو محدوده خودش قرار بده و تو چنگ اش بگیره. میدونی بعضی وقت ها کمبود وقت میارم و یکم خسته میشم ولی این کارهای هنری رو خیلی دوست دارم و بهم انرژی میده.
هدیه
14 اسفند 94 20:05
سلام مامان مهری خوش سلیقه واقعا کیفاتون عالی هستن و تحسینتون می کنم اما در مورد تکنولوزی واقعا نمیشه ازش فرار کرد چون اگه با زمونه پیش نریم قطعا بچه هامون ازمون جلو می زنن و من معتقدم شکاف نسل ها که زیاد هستش و قطعا هم بیشتر از اینم می شه اما یه اصل مهم وجود داره اینم مدیریت زمان و بتونی ازش درست استفاده کنی که متاسفانه این اصل هنوز جا نیافته بین ایرانیان یا نداریم تا وقتی هم داریم ته یه چیزی رو در می یاریم خخخخ درواقع بع قول الهام خانم بنده افراط و تفریط هستیم تو همه عرصه ها حالا بگذریم ایشالله سال جدید که پیش رو داریم سال خوبی برای همه باشه مخصوصا شما مامان مهری نازنین ببخشید منم مثل شما ها مامان کدبانو درگیر خونه تکونی هستم دیر اومدم برای احوالپرسی ایشالله همیشه خوش و خرم باشید از طرف منم نازگلتون رو ببوسید
مامان مهری
پاسخ
سلام دوست خوبم. اول از همه امیدوارم که خسته خونه تکونی نباشی. خیلی ممنون و بی نهایت سپاسگذارم که توی این شلوغی آخر سال یاد ما بودی و زحمت کشیدی و کامنت گذاشتی. چه حرف بجایی . واقعا این نکته ای بود که من فراموش کرده بودم اول پستم بزارم. ما پدر مادرها باید سعی کنیم تا همیشه بروز باشیم تا بتونیم بچه هامون رو هم کنترل کنیم و هم اینکه ارتباط بهتری باهاشون داشته باشیم.... امیدوارم سال 95 یکی از بهترین سالهای عمرت باشه گلم. امیدوارم سراسر خوشی باشه براتون.
مامان راحله
16 اسفند 94 17:25
آفرین به دوست هنرمند و با سلیقه من
مامان مهری
پاسخ
نظر لطف شماست
مونا
17 اسفند 94 9:48
سلام مهری جون . خوبی ؟ مهراد عزیز خوبه ؟ ماشا.... چه مامان کدبانو و با سلیقه ای... کیفهات عااااالین . تزیین غذات هم بیسته . و البته خودکفاشدن مهراد تو غذا خوردن بدون کمک هم مباااارکه . ان شا.... همیشه روزی تون پربرکت و حلال باشه . چه خلاقیتهای محشری داره این پسر ناااااز . بازی با گیره های لباس.... ماشا....به مهراد نازم . دلتون شاد و لبتون خندون . راستی خوش به حالت که خونه تکونی ات رو مدتها پیش انجام دادی . احسنتتتتتت
مامان مهری
پاسخ
سلام مونا جون.ممنون از این همه محبت و دعایی که برامون کردی. روی ماه بچه های گلت رو ببوس. امیدوارم آخر سال خوبی داشته باشین.
مامان صدرا
18 اسفند 94 11:05
سلام به دوست هنرمندموباسلیقه ام ببخش مهری جون که دیر به دیر میام یکم مشغلعه کاریمون ویکمم خریدای عیدمون اصلا فرصت نمیشه بیام پای نت ولی خواستم بدونین که همیشه تو خاطرمون هستین مهراد گلمو از قول من ببوسش
مامان مهری
پاسخ
سلام دوست عزیزم. خیلی ممنون که به فکر ما هستی. من راضی به زحمت نیستم . صدرا جون رو ببوس.
الهام
20 اسفند 94 20:06
یادم رفت خصوصی کنم
مامان مهری
پاسخ
سلام الهام جون. خیلی ممنون از راهنماییت. حتما سعی میکنم بهشون عمل کنم.
مریم مامان آیدین
22 اسفند 94 21:48
سلااام مهری گلم خوبی دوستم...خیلی ازت ممنونم که همیشه هستی....باورت میشه فقط به خاطر تو دوروز تموم از همه وقت و کار خونه زدم که برسم به الان و پرونده زمستون رو ببندم که پست بعدی بشه بهارانه و بعد هم مهرادم....مهری جونم اولا عکس هاش خیلی نازه و خصوصا ناز نکاهش و بعد قربون اون سلفی هاش خوشگلش و درباره گوشی و تبلت....راستش ما اصلا تبلت نداریم....لبتاپ رو هرگز دست آیدین ندادم...اصلا نمیدونه میشه با لبتاپ بازی کرد...گوشی هم تا همین چند ماه قبل فقط باهاش کلیپ میدید اونم شاید دو سه روز درمیون واسه 10 دقیقه...بازی پو رو اولین بار خونه عموم دید و براش نصب کردم و چند روز فقط سرگرمش شد...الانم دکتر کیدز رو داره و اونم شاید هفته ای یک بار اونم جایی باشیم و شیطونی کنه من بدم بهش و اصولا هم قبول نمیکنه...ولی کلیپ هارو دوست داره باز اونم خیلی کم...فکر میکنم وقتی اون سن حساسیت رو رد کنن دیگه خودشون حالا راغب نمیشن بهش و من تا چهار سالگی اصلا گوشی دستش ندادم...برعکس الان که کادوی دوسالگی بچه تبلت شخصیه!...مهراد جونم هم همینجوره و زود براش عادی میشه...مطمئنم وای مهری جونم خیییلی هنرمندی...اون از آشپزی...اون از کیک و شیرینی حالا کیف و خیاطی؟ فوووق العاده خوشگلن....اصلا حاال کردم هااا...یعنی شات گرفتم گذاشتم واسه مریم مامان کیان و چند تا از دوست های وبلاگیم که همه ببینن چه دوست هنرمندی دارم الهی همیشه همینجور سلامت و با انرژی باشی دوستم...ببوس مهراد گلم رو
مامان مهری
پاسخ
سلام مریم جون. میدونم که دارم خیلی خیلی دیر این نظر ها رو تائید می کنم و کلی بیات شده. اول از هم سال نو مبارک. دوم اینکه واقعا شرمنده ام که از کار و زندگی انداختمت .! هر چند که عدو شود سبب خیر و باعث شدم پست های جامونده رو بزاری و وبلاگت رو بهاری کنی. راستش ما هم تبلت نداریم و الان که دارم این ها رو تایپ میکنم تقریبا دیگه مهراد اون هیجان موبایلی رو گذرونده و با گوشی من کاری نداره. البته بعد از کلی بهم زدن گوشییم ! من اعتقادم اینه که هرچه قدر دیرتر بچه ها با این تکنولوژی ها آشنا بشن بهتره. بچه ها باید توی این سن بازی های فیزیکی کنن ، همه چی رو لمس کنن ... ولی چه میشه کرد ؟؟؟!!!!!!!! بابت تعریف هات از کیف هام خیلی خوشحال شدم و کلی انرژی گرفتم و خجالت زده محبتت شدم. ممنون گلم. من هم واقعا نون هایی که پخته بودی رو هنوز یادم نرفته. خیلی عاااااالی بودن. آیدین گلم رو ببوس. ایام بکام.
مامان مریم
22 اسفند 94 21:48
سلااام مهری گلم خوبی دوستم...خیلی ازت ممنونم که همیشه هستی....باورت میشه فقط به خاطر تو دوروز تموم از همه وقت و کار خونه زدم که برسم به الان و پرونده زمستون رو ببندم که پست بعدی بشه بهارانه و بعد هم مهرادم....مهری جونم اولا عکس هاش خیلی نازه و خصوصا ناز نکاهش و بعد قربون اون سلفی هاش خوشگلش و درباره گوشی و تبلت....راستش ما اصلا تبلت نداریم....لبتاپ رو هرگز دست آیدین ندادم...اصلا نمیدونه میشه با لبتاپ بازی کرد...گوشی هم تا همین چند ماه قبل فقط باهاش کلیپ میدید اونم شاید دو سه روز درمیون واسه 10 دقیقه...بازی پو رو اولین بار خونه عموم دید و براش نصب کردم و چند روز فقط سرگرمش شد...الانم دکتر کیدز رو داره و اونم شاید هفته ای یک بار اونم جایی باشیم و شیطونی کنه من بدم بهش و اصولا هم قبول نمیکنه...ولی کلیپ هارو دوست داره باز اونم خیلی کم...فکر میکنم وقتی اون سن حساسیت رو رد کنن دیگه خودشون حالا راغب نمیشن بهش و من تا چهار سالگی اصلا گوشی دستش ندادم...برعکس الان که کادوی دوسالگی بچه تبلت شخصیه!...مهراد جونم هم همینجوره و زود براش عادی میشه...مطمئنم وای مهری جونم خیییلی هنرمندی...اون از آشپزی...اون از کیک و شیرینی حالا کیف و خیاطی؟ فوووق العاده خوشگلن....اصلا حاال کردم هااا...یعنی شات گرفتم گذاشتم واسه مریم مامان کیان و چند تا از دوست های وبلاگیم که همه ببینن چه دوست هنرمندی دارم الهی همیشه همینجور سلامت و با انرژی باشی دوستم...ببوس مهراد گلم رو
مامان مهری
پاسخ
دوستووووووون دارم از صمیم قلب ......
سمانه
25 اسفند 94 18:32
امان از تکنولوژی که اگه درست استفاده نشه بلای جون میشه. مهری جونم امسال هم.تموم.شد و خدا رو شکر که دوستی ما همچنان برقرار و پایداره.پیشاپیش سال 95 رو تبریک می گم به تو.نازنین پسرت .امیدوارم سال 95 سالی پر از اتفاقات خوب باشه و همه عزیزانت در سلامت و عافیت باشن سال نو مبارک
مامان مهری
پاسخ
اماااااااااااااااااااان!!!!!!!!!!! واقعا چشم بهم گذاشتیم 94 هم پر کشید و رفت.! امیدوارم سال 95 دوستی های ما عمیق تر از قبل بشه و پر باشه از لحظات شادی که کنار هم هستیم. امیدوارم که سال 95 سال رسیدن به هرچی که دوست داری باشه.
مامان صدرا
27 اسفند 94 11:06
خداوندا تقدیر دوستان را در سال آینده به گونه ای قرار بده که در پایان سال از گذشته خود افسوس نخورند . . . پیشاپیش عیدتون مبارک
مامان مهری
پاسخ
الهی آمین. سال نو بر تو عزیز دل و دوست خوبم هم مبارک.
مامان راحله
15 فروردین 95 20:29
سلام دوستم . سال نو مبارککککککککک. امیدوارم سال پر خیر و برکتی رو در پیش رو داشته باشید
مامان مهری
پاسخ
سلام عزیزم. سال نو مبارک. اول از همه امیدوارم سال 95 سال سلامتی برای خودت و بهار دوستداشتنی و گل پسر تو راهی ات و همه عزیزانت باشه و دوم امیدوارم به هرآنچه که از ته دلت آرزو داری برسی.