گل عشق ما مهرادگل عشق ما مهراد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
میوه زندگی ما مهرا میوه زندگی ما مهرا ، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

مهراد لبخند زیبای خدا

تولد پنج سالگی مهرادم

1396/3/21 1:39
نویسنده : مامان مهری
718 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم زادروزت مبارک.
بی نهایت دوست داریم.

تولد پنج سالگیت مصادف شده با پانزدهم ماه رمضان و تولد امام حسن مجتبی (ع) . 

به اصرار خودت که الا و بلا باید تو خونه کیک درست کنیم روز جمعه یه کیک درست کردیم و می خواستیم که چهار نفری یه جشن کوچولو بگیریم ، که عمو میلاد از بیرون زنگ زد و گفت برای حدود ساعت یازده میان خونه ما. اما توقع شما از تولد فراتر از اینا بود و گفتی :بخشکی شانس !!!! مهمون های من چقدر کم اند . من فقط دو تا مهمون دارم. 

همین جملات برای ما کافی بود تا پدر بزرگ و مادربزرگ هات رو وارد ماجرا کنیم و ساعت یازده و نیم شب تازه شروع کنیم به برگزاری جشن . خلاصه اینم خاطره ای شد برا خودش. 

پسرم حواست هست که چقدر عزیز بودی ، بندگان خدا آخر شبی فقط بخاطر شادی شما اومدن. قدرشون رو بدون.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

عمه فروغ
27 خرداد 96 18:30
سلام مهری جان شما من رو نمیشناسید ولی من چند سالی هست که خواننده وبلاگتون هستم اولین بار از وبلاگ مریم جون اینجا رو پیدا کردم ولی نمیدونم چرا همیشه خواننده خاموش بودم 5 ساله شدن مرد کوچولوتون مبارک باشه هزارماشالله برای خودش مردی شده ان شاله که زنده باشه....4 نفر شدنه خانوادتون هم مبارک باشه ان شالله خدا کوچولوهاتون رو براتون حفظ کنه
مامان مهری
پاسخ
سلام فروغ جون. راستش من فکر نمی کردم که مطالب وبلاگمون به غیر چند تا دوستی که می شناسمشون برای کس دیگه ای هم جذاب باشه. خوشحالم از حضور گرمتون. ممنونم بابت تبریکاتتون.