گل عشق ما مهرادگل عشق ما مهراد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
میوه زندگی ما مهرا میوه زندگی ما مهرا ، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

مهراد لبخند زیبای خدا

گوشواره

1396/3/21 1:55
نویسنده : مامان مهری
595 بازدید
اشتراک گذاری


امروز بیستم خرداد ماه علاوه بر مهراد که تولدشه و یه روز خاص براش، برای مهرا خانوم هم روز خاصی بود . امروز گوش های خانوم خانوم ها رو سوراخ کردیم.
 

 

 

 

 

 

 


تصمیم گیری خیلی سخت بود، حتی توی مطب پشیمون شده بودم. ولی از اونجایی که تو این سن خیلی راحت تر انجام میشه و هوا هم فعلا خوبه و لازم نیست کلاه بزاره ، دل رو به دریا زدیم.
واکنش مهراد به این حرکت: این دکتره انسانیت داره ، دکتره قبل( قلب ) نداره .... فقط دکتر حبیبی من خوبه .
بچم زرد کرده بود . حواسش رو پرت کردم تا نبینه.
فدای پسر مهربونم بشم که هوای خواهرش رو داره...

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

الهام
25 خرداد 96 23:41
سلام مهری جان‌. اینقد نیومدم نی نی وبلاگ که تازه الان متوجه شدم مهرا خانم دار شدی خیلی خیلی خوشحالم برات عزیزم و همینطور برای مهرادجون. ایشالا قدمش براتون پرخیر و برکت باشه خیلی ببوس گلای نازت و از طرف من
مامان مهری
پاسخ
سلام الهام جون، خوبی خواهر ؟؟؟؟ نمی دونم چی شد که یهویی هر کدوم به نحوی از اینجا دور شدیم . چه روزهای خوبی بود تورو خدا بعد از چند ماه بیا و یه پست بزار ... علیرضا جون پسر گلمون چی کار می کنه ؟؟؟؟از طرف من ببوسش. حتما الان دیگه خیلی آقاااا شده.
مریم مامان آیدین
31 خرداد 96 19:31
سلام مهری عزیزم وای قدم نو رسیده مبارک...چقدر سورپرایز شدم من...زنده باشه الهی مهرا قشنگ خیلی خوشحال شدم عزیزم... مهراد گلم رو هم ببوس
مامان مهری
پاسخ
سلاااااام به مریم خانوم گل و آیدین خان خوش خنده که دلم برای دیدن روی ماهش یه ذره شده مریم جون به وبلاگت اومدم تا احوال تون رو بپرسم ، ولی گویا پسورد گذاشتی براش. امیدوارم که خوب و خوش و سلامت باشین