گل عشق ما مهرادگل عشق ما مهراد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه سن داره
میوه زندگی ما مهرا میوه زندگی ما مهرا ، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

مهراد لبخند زیبای خدا

نیمه شعبان

1393/3/22 12:10
نویسنده : مامان مهری
288 بازدید
اشتراک گذاری

همه گویند به تعجیل ظهورش صلوات

کاش این هفته بگویند به تبریک حضورش صلوات

 

 

 

میلاد گـــــــــــل زیبای نرگس مبارکـــــــــــ

 

عمریست که از حضور او جا ماندیم

در غربت سرد خویش تنها ماندیم

او منتظر است تا که ما برگردیم

ماییم که در غیبت کبری ماندیم

 

پسندها (6)

نظرات (19)

بابا مهرداد
22 خرداد 93 13:05
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی دل بی تو به جان آمد وقت است که باز آیی در این روزگار غربت ، چه سخت است غم دوری یارررررررررر...... باشد که لایق دیدارش باشیم. در پناه حق.
الهه مامان مبین
23 خرداد 93 1:20
عیدت مبارک مهری جونم . مهراد گلم رو ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان مهری
پاسخ
عید شما هم مبارک. ان شاله هر روزت عید باشه
مامان علی
24 خرداد 93 18:32
عیدگذشته مبارک مهری عزیزم مهرادخان روببوس
مامان مهری
پاسخ
عید شما هم مبارک
مامان كياراد
28 خرداد 93 12:14
سلام عزيزم...مرسي كه به ما سر زديد و ما را مورد لطف خودتون قرار داديد...خوشحالم كه در جمع دوستان ماييد...بازم پيش ما بياييد....
رومینا
31 خرداد 93 11:36
خصوصی
ساناز
4 تیر 93 14:41
مهرداد جون تولدت مبارك
مامان مهری
پاسخ
مرسی خاله جونی
ساناز
4 تیر 93 14:43
خصوصي
مامان علی
5 تیر 93 18:35
عزیزم ممنون بابت اینهمه محبت ومهربونیت هنوز که قدم مثبتی برنداشتیم شماهم مارودرجریان پیشرفت وچگونگی عملیات قراربده البته من شنیدم زمان مناسب 27_28ماهگی است
مامان الهه
6 تیر 93 0:04
خصوصیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان جونم(سوگند من)
6 تیر 93 0:13
خصوصی
مامان جونم(سوگند من)
6 تیر 93 0:14
مهری جون رمز پست تولد مهراد جون عمل نمی کنه چرا
مامان مهری
پاسخ
نمیدونم اومدم خصوصی
الهه مامان مبین
11 تیر 93 15:30
سلام مهری جونم . خوبی ممنون گلم که به فکر مایی دل به دل راه داره ماه من . فردا با پست جدید میام . دوستون دارم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
الهه مامان مبین
15 تیر 93 16:25
مهری جون رمزت رو عوض کردی
الناز لاله
17 تیر 93 21:47
یلام ن توی اولین فرستی که با لب تاب بیام برات توضیح کامل میدم عزیزم
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم که جواب پیغامم رو دادی
الناز لاله
18 تیر 93 11:19
سلام عزیز خدا کوچلوت رو همیشه سلامت کنه فدات مهیاری 8 ماهه بود که متوجه تنبلی چشم مهیار شدیم از یکسالگیم داره عینک میزنه راستی بهداشت اردبیل یه امکان در اختیار گذاشته اونم یه دستگاه عروسکی که درجه چشم بچه رو اندازه میگیره دکترایی که بیشتر بابچه ها کار میکنن هم دارن راستی حتما ببری دکتر اگه مایل به تبادل لینک باشی منتظر پیامت هستم
مامان مهری
پاسخ
ممنون که جواب پیغامم رو دادی. شما با افتخار لینک شدی
مامان الهه
19 تیر 93 12:33
آره عزیز دلم ساناز هم ( فرشته زمینی ما ) قبلا بهم گفته بود . دیگه اینترنت و ناامن . باید خیلی مواظب باشیم دوستون دارم عزیزم
مامان مهری
پاسخ
ما هم خیلی دوستون داریم.
رومینا
20 تیر 93 21:56
سلام مامان مهری جون خوبی ؟ مهراد جونم خوبی ؟من رمز پست رو ندارم . اگه دوست داشتید رمز به من بدید .
مامان مهری
پاسخ
اومدم خصوصی
رومینا
20 تیر 93 21:57
سلام مامان مهری جون خوبی ؟ مهراد جونم خوبه ؟ من رمز پست جدید رو ندارم اگه دوست داشتید به من هم رمز بدید .
مامان مهری
پاسخ
خصوصی گلم
sana jooooni
24 تیر 93 10:08
سلام گل پسملي ، چه نازي ماشاالله . خدا حفظت کنه مامانيش به ما هم رمز ميدي ؟؟؟