گل عشق ما مهرادگل عشق ما مهراد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
میوه زندگی ما مهرا میوه زندگی ما مهرا ، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

مهراد لبخند زیبای خدا

فقط برای مهــــــــردادم

1393/4/23 11:08
نویسنده : مامان مهری
539 بازدید
اشتراک گذاری

 

 ハート+くるくる のデコメ絵文字برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست... 

 ハート+くるくる のデコメ絵文字برای تویی که قلبم منزلگه عـــشـــق توست ...

 ハート+くるくる のデコメ絵文字برای تویی که احساسم از آن وجود نازنین توست ... 

 ハート+くるくる のデコメ絵文字برای تویی که تمام هستی ام در عشق تو غرق شد...

 ハート+くるくる のデコメ絵文字برای تویی که مرا مجذوب قلب و احساس پاک خود کردی... 

 ハート+くるくる のデコメ絵文字برای تویی که هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است...

 ハート+くるくる のデコメ絵文字برای تویی که قلبت پـا ک است ... 

 ハート+くるくる のデコメ絵文字برای تویی که عـشقت معنای بودنم است...

 

 ハート+くるくる のデコメ絵文字برای تویی که آرزوهایت آرزويم است... 

 
ハート のデコメ絵文字 عزیزترینم ، مهردادم، عمر من، هشتمین سالگرد آشنایی مون سالگرد اولین روزی که دل به هم دادیم و تصمیم گرفتیم زندگی عاشقانمون رو پی ریزی کنیم مبارکت باشه花だよ。花束 のデコメ絵文字
یادته 8 سال پیش چنین روزی همزمان با تولد خانم فاطمه زهرا(س) ساعت 4/5 بعد ازظهر اومدین خونمون تا با هم اولین برگ از دفتر عشقمون رو بنویسیمハート のデコメ絵文字
 
 
 

به هرکسی که می رسی ، می گوید :
آدم فقط یکبار عاشق می شود ..
دروغ است …
تو باور نکن …
مثلاً خود من ، هرروز ، دوباره ، عاشـــــــقت می شوم 
ハートだよ。1つ のデコメ絵文字

19.gif

خدا با دادن تو به من، بهشت رو روی زمین به من داد...

 

 

پسندها (5)

نظرات (15)

الهه مامان مبین
25 تیر 93 21:20
پیوند عاشقونتون رو تبریک میگم عزیز دلم . امیدوارم سالیان سال در کنار هم شاد و سلامت زندگی کنید عزیزم . چقدر جالب من و وحید جونم هم پیوند 8 ساله داریم ببوس عسل منو خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان مهری
پاسخ
ممنون دوست گلم. امیدوارم شما هم باعشق در کنار هم لذت زندگی رو ببرین
الهه مامان مبین
25 تیر 93 21:22
یه دنیا گل واسه دوست ماهم و همسر مهربونشون
مامان مهری
پاسخ
ممنون دوست خوبم. یه دنیا بوس و عشق برای مبین و الهه عزیزم
مامان علی
26 تیر 93 11:18
وای مهری جون اینجام که کامنتم پریده؟! من دیروز اومدم. تبر یک گفتم وواسه عشقولانتون......... خوب الان اومدم پست جدید مهرادجونم وببینم که تو مطلب دوستان نوشته -شیرین کاری وشیرین زبونی.....اما دیدم چنین پستی نیست!حالا اومدم کامنت بزارم ببینم چه خبره اینجا،یهو دیدم کامنتمم نیست؟! مشکل بینایی پیداکردم یا عیب. از نی نی وبلاگه یکباردیگه مینویسم عزیزم سالگرد یکی شدنتون مبارک الهی سالها خوش وخرم تو. آشیون عشقتون جیک جیک مستونه کنین،الهی به همه رویاهای طلایی تون برسین وهمیشه سلامت باشین وسایتون روسر مهرادقشنگم باشه. ماهم 11شهریور وارد8مین سال میشیم!دوست جونم چقدر خوشکل که خیلی نقاط مشترک داریم
مامان مهری
پاسخ
منم از اینهمه نقاط مشترک خیلی خوشحالم. امیدوارم شما هم کنارهمدیگه عاشقانه زندگی کنین و موقفیت های علی رو جشن بگیرین. در مورد پست شیرین کاری ها هم اشتباه از من بود داشتم چرکنویس رو آماده می کردم حواسم نشد تیک ثبت موقت رو بزنمچند دقیقه ای وبلاگ با اون مطلب آپ شدعزیزم ایراد از چشمای قشنگت نیست .نگران نشو
مامان صدرا
26 تیر 93 14:08
پیوندتان مبارک دوست عزیزم انشالله سالیان سال در کنارپسملی گل زندگی سرشار از شادی وسلامت داشته باشین مهراد جونم بــــــــــــــــــــــــــــــوس
مامان مهری
پاسخ
ممنون از لطفتون. امیدوارم شما هم همیشه شاد و سلامت و عاشق باشین
مامان جونم(سوگند من)
28 تیر 93 3:35
مبارک دوست گلم انشالله جشن 50 سالگی زندگی مشترکتونو بگیرید با نوه ها و نتیجه های گلتون مهری جون ممنونم به من سر میزنیببخش دیر اومدم نتم قطع بود من هنوزم تو پست رمز دار نمی تونم برم گلم چیکار کنم مهراد خوشگلمو ببوس25 ماهگیشم با تاخیر چند روزه مبارک
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم . امیدوارم شما هم سال ها سال خوش و خرم کنار هم باشین... من نمی دونم باید چیکار کنم که بنونی وارد پست هام بشی
مامانِ بهار
31 تیر 93 12:39
سلام عزیزم . ممنون که به وبلاگ بهارم سر زدید . با اجازه لینک شدید
مامان مهری
پاسخ
شما هم با افتخار لینک شدین دوست من
سمانه مامان صدرا
31 تیر 93 12:53
ممنون از محبتتون! انشالله همیشه خوشبخت وسلامت باشید! راستی یه سوال اسم همسرتون مهرداد واسم شما مهری واسم پسر خوشگلت مهراده؟؟؟؟؟؟
مامان مهری
پاسخ
آره عزیزمما خانواده پر مهرییم. قراره دو سال دیگه هم یه دخمر بیاریم اسمشو بزاریم مهرناز
سمانه مامان صدرا
31 تیر 93 12:55
اگه دوست داشتین بهم رمز بدین !ماجراهای اقا مهراد و بخونم !
مامان مهری
پاسخ
برو خصوصی سمانه جون
ساناز
31 تیر 93 16:26
دوست مهربونم ممنون بهم سر میزنی شرمنده یکم درگیر اسباب کشی هستم نشد بهتون سر بزنم
مامان مهری
پاسخ
خونه نو مبارک.
مامان
2 مرداد 93 7:38
این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت ۲۰ میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه ۲۰ نفر بفرست………… ۲۰ روز دیگه منتظر معجزه باش
مامانِ بهار
2 مرداد 93 14:29
رمز؟
مامان مهری
پاسخ
بروو خصوصی گلم
مامانِ بهار
3 مرداد 93 3:27
راستی عزیزم از پوشک گرفتی؟
مامان مهری
پاسخ
راستش مهراد زیاد همکاری نمی کنه
خاله ی رادین
5 مرداد 93 14:43
سلام مهراد جووووووووووونی.من رادینم به منم سر بزن. من با افتخار شمارو لینک کردم تو هم مارو بی زحمت لینک کن. منتظر حضوووووور گرمت هستم عزیزم. اگه میشه به ما هم رمز بدید مرررررررررسی
مامان مهری
پاسخ
حتما میام پیشتون مرسی که ما رو قابل دونستی و بهمون سر زدی
مامان سوسن
10 مرداد 93 22:29
پیوند زیباتون مبارک
مامان مهری
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان انیسا
9 شهریور 93 13:49
رمز؟؟
مامان مهری
پاسخ
ای وای بهت رمز نداده بودم. ببخشیید اومدم خصوصی