گل عشق ما مهرادگل عشق ما مهراد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
میوه زندگی ما مهرا میوه زندگی ما مهرا ، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

مهراد لبخند زیبای خدا

وقتی بابا کوچک بود

1393/4/23 12:24
نویسنده : مامان مهری
450 بازدید
اشتراک گذاری

1180637314_www-animaatjes-nl.gif

دوستای گل خوبین ؟  با گرمای تابستون چی میکنین؟ ماه رمضون خوبی داشتین؟ التماس دعای خیر از همتون داریما. یادتون نره......محبت

 

SunSunSun

این ماجرا از اونجایی شروع شد که مادر جون برات عینک آفتابی عینک جدید خرید و تو هم بر خلاف پارسال که تا عینک می زدم برات، بغض می کردی امسال شب ها هم دوست داری عینک رو چشمات باشه و با کلی توضیح که " ببین بابایی هم عینک نداره و .... راضی به در آوردن عینک میشی و یه روز هم که داشتی میز تلویزیون مادر جون اینا رو بهم می ریختی  یه کیف سی دی مشکی  پیدا کردی.

حالا هر روز کیف رو می گیری دستت و  می گی عـــی نه یعنی عینک می خوام و بعدش هم بابا دفتر ....یعنی من بابا مهردادم و دارم میرم دفتر عینک خندونک  مادر جون هم که عاشق این کارهاته  و خیلی پایه است ،

یه کمر بند کوچولو مشکی برات  درست کرده . حالا یه هفته ای هست که هر روز می ری سر کار تعجب متفکر بعضی روزها حتی مادر جون رو هم مجبور میکنی که عینک بزنه و باهات بیاد دفتر خنده قه قهه خنده

 

 

 

ببخشید اگه کیفیت عکس ها خیلی خوب نیست. دوربین پیشم نبود.چشمک

 بعضی وقت ها هم فراتر از اون پیرمرد بازنشسته میشی و دستتای کوچیک و قشنگت رو گره می کنی و میزاری پشتت و پیرمردی راه میریخنده  الهی لذت دنیا رو ببری و پیر بشی گلم..

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان صدرا
27 تیر 93 23:24
اخـــــــــــــی فدای این پسمل ناز که داره از کوچیکیش ادای بابا شو درمیاره خاله جون عجله نکن برا بزرگ شدن دلم میگیره هاااااااااااااااااااااا
مامان مهری
پاسخ
خاله جونی مرسی.راست میگی خانومی من هم دلم داره برای کوچیکی هاش تنگ میشه
مهسا
29 تیر 93 22:39
ای جااااااااانم عزیزم عجله نکن خیلی زود می گذره و بابا مهراد مهربون می شی ایشالله
مامان مهری
پاسخ
مرسی خاله جون
ساناز
31 تیر 93 17:33
عزیزم چه با نمک
مامان مهری
پاسخ
آره خاله جون مامانم هم میگه این روزها خیلی بانمک شدم. محمد متین جیگرطلایی روببوس
رومینا
31 تیر 93 17:56
الهییییییییییییییی عزیز دلم مثل اقای مهندسها کیفشو گرفته قربون ژست گرفتنت . مهری جون هزار تا بوسش کن خیلی دوستش دارم
مامان مهری
پاسخ
ممنونم رومینا جون. بوس برای رادوین پسری قند عسلی
سمانه
6 مرداد 93 15:17
چقدررررررررررررررر نازه این پدر صلواتی!!! رمز باز نمیشه ! عیدت مبارک مهری جان
مامان مهری
پاسخ
ممنون خاله جون... حتما چک می کنم رمز رو
سهیلا
7 مهر 93 17:05
دوستم بهم رمز نمیدی