گل عشق ما مهرادگل عشق ما مهراد، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
میوه زندگی ما مهرا میوه زندگی ما مهرا ، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

مهراد لبخند زیبای خدا

سپاس

1393/6/10 11:13
نویسنده : مامان مهری
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام niniweblog.com این پست برای تشکر از مامان فوق العاده مهربون رادین عزیز و خوشتیپه niniweblog.com

ایشون در کمتر از یک ساعت بعد از اولین آشناییمون ، درخواستی رو که ازش داشتم خیلی سریع  ( خیــــلی سریع ) در یک پست خصوصی پاسخ دادن و منو شرمنده محبت خودشون کردن. niniweblog.com

این هم عکس رادین جون niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

این هم لینک وبلاگ دوست جونی مون

راضی

http://radin-91.niniweblog.com

هزار ماشاله

امیدوارم همیشه شاد و سربلند باشین

niniweblog.com

پسندها (6)

نظرات (21)

مامانِ بهار
10 شهریور 93 17:18
ساناز
10 شهریور 93 17:21
الهام مامان علیرضا
10 شهریور 93 17:36
دستشون درد نکنه تا باشه از این دوست های خوب ومهربون باشه
مامان مهری
پاسخ
گل گفتی. دوست خوب هزار تا هم کمه. دوست بد یکی هم زیاده... علیرضا خان رو ببوس الهام جون دوســـــــــــــــت خوبـــــــــــــــــــــــــم
مامان آنیساکوچولو
10 شهریور 93 20:40
سلام مامانی قشنگه بابت خصوصی یه دنیامرسی مهرادخانمونو ببوس
مامانی رادین
10 شهریور 93 21:46
وای ممنون گلم من که کاری نکردم مارو شرمنده کردی کاش نزدیک بودیم خودم براش میدوختم ببوس مهرادگلمو خدا رو شکر میکنم که با دوست گلی مثل شما اشنا شدم
مامان مهری
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم. قربون دستت.من هم خیلی خوشحالهم از دوستی باشما
رومینا
10 شهریور 93 23:35
مامان رادوین خیلی گله مثل خودت ماه هست من که دوستش دارم و عاشق رادین جونم هستم اخ ه اون ژست هش من و هلاک میکنه مهراد نفس و نازم رو ببوس
مامان مهری
پاسخ
ممنونم عزیزم . خوبی از خودتونهواقعا ژست هاش با نمکه رادین جون رادوین گلی قند عسلی رو ببوس
mahtab
11 شهریور 93 7:52
سلام دوست عزیزم ماشاالله پسر نازی داری مخصوصا اون عکس پروفایلش واقعا خوردنیه خدا حفظش کنه براتون میتونم رمز پست مربوط به از پوشک گرفتن پسری رو داشته باشم یا نه؟ چون این روزها درگیر از پوشک گرفتن پسرمم دوست داشتم از تجربه هاتون استفاده کنم ممنونم
مامان مهری
پاسخ
سلام امیدوارم خیلی سریع به نتیجه برسی مهتاب جون.... حتما برات خصوصی میزارم
الهه مامان مبین
11 شهریور 93 16:39
ماشاا.. به روی ماهت رادین عزیزم
مامان مهیار (مریم )
11 شهریور 93 17:01
دستشون درد نکنه مثل من بد قول نبودن
مامان مهری
پاسخ
این حرفا چیه؟ اختیار داری شما مریم گلی مایی
مامان نازنین زهرا
12 شهریور 93 18:49
آفرین به شما واحسنت به مامان رادین کارتون قشنگ بود
مامان صدرا
12 شهریور 93 21:33
سمانه
13 شهریور 93 13:37
پسر نازیه ! هرروز بهت سر می زنم چرا آپ نمیکنی؟ راستی خیلی اتفاقی فهیمدم اقا مهرداد قبلا وبلاگ داشت نوشتهاشونم قشنگ بود وپرمغز! انشالله موفق باشن!
مامان مهری
پاسخ
چشم حتما در اولین فرصت.راستش درگیر جشن نامزدی برادرشوهرم هستم... آره همسری در دوران مجردی یه وبلاگ داشته.... خیلی اهل کتاب بوده ماشاله. دقیقا برعکس من
فائزه مامانه سوگند
14 شهریور 93 12:43
مامان مهری
پاسخ
متقابلاً به توان 1000
مامان علی
15 شهریور 93 7:13
کجایی خانمی؟مهراد جون خوبه؟ایشالله سلامت باشین،باباتنبل نبودی که؟ حالا من یک چیزی شما که....... ..............
مامان مهری
پاسخ
سلام عزیزم.آره خوبم. زودی میام. قول میدم جبران کنم..... علی موقشنگه رو اول ببوس بعدش یکم بچلون
مامانی
17 شهریور 93 15:26
سلام با ما هم دوست میشوید ایا لطفا؟؟؟؟؟
مامان مهری
پاسخ
حتما بهتون سر می زنم..دوستی با شما باعث افتخاره
مامان رایان
17 شهریور 93 15:49
سلام مامان مهری مهربون مهراد جون خوبه , شرمندم که دیر جواب میدم عزیزم آخه دخملکم یکشنبه هفته قبل به دنیا اومد .... سر بزنید به وبش مطلب گذاشتم . ممنون که به یاد ما هستید
مامان مهری
پاسخ
الهی.... قدمش مبارکه
فائزه مامانه سوگند
26 شهریور 93 2:17
زیارت قبول دوست مهربوووووووووووووووووووووووووووونم انشالله سفر کربلا و خانه خدا عزیزم و ممنونم که مامانمو دعا کردی با این قلب مهربووووووونت مهراد جونمو ببوس راستی مامان زونا شده واقعا دارم دیووونه میشم میترسم دخملی هم بگیره یه سئوال طرح کردم تونستی بیا کمک مرسی عزیزم واقعا از ته دل از خدا می خوام حاجت قلبتو هر جی هست بده که انقدر مهربووووووووووووووووووووونی
مامان مهری
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان علی
26 شهریور 93 11:29
سلام برمهری مهربونم.ناقلا سفر ازنوع زیارتیش خوش بحالت.زیارت قبول فدای مهربونیت بشم.ممنون ازاحوالپرسیت عزیزم من وقتی سه سالم بوده دوتا پرده پنجره های روبه هم گره زدم وتاب سواریبعدم افتادم رودتم و.... این شده بهونه تاتودبیرستان دستم میخورد به توپ ومستقیم میرفتم 4انگشت جامینداختم بعدمیرفتم خونه هی خواهر خودم کارام ومیکنم.البته دست چپه .چون نمیتونم گوشی رونگه دارم برام سخته تایپیدن.......
مامان مهری
پاسخ
مسافرتمون خیلی اتفاقی پیش اومد.ان شاله قسمت شما هم بشه .ممنون. پس بگو علی وروجک به کی رفته.؟؟؟ دیگه نباید به بچگی سخت بگیری. آخه شیطنتش ژنتیک.
مامان علی
26 شهریور 93 11:35
مهری جون خیلی ممنون واسه نظرت برای عکس والا مابه پای شما نمیرسیم هزارماشالله مهرادجان خیلی نازوخوردنی وخوشکله ببوس گلم درضمن الان کامنتهاروتایید نمیکنم تادستم وباز کنم بعد. راستی زودتربیاپست جدیدبزارکه دلم واسه مهرادخان گلی گلی تنگلیده شده
مامان مهری
پاسخ
خواهش می کنم گلم . ان شاله که زودتر خوب بشی... حتما زودی میام کلی عکس و حرف واسه گفتن دارم. علی جون رو ببوس مراقب خودت هم باش
سمانه
30 شهریور 93 15:14
چه عجب مهری خانووم ! ترکوندی تو عروسی یانه؟ ممنون یادم ما بودی! راستی باز رمز باز نمیشه !
مامان مهری
پاسخ
جات حسابی خالی بود... حتما چک می کنم
✿دختربهاری✿
2 مهر 93 20:09
سلام مهری جون ماشالا چه گل پسری عزیـــــــزززززمممم میتونم رمزتونو داشته باشم؟