گل عشق ما مهرادگل عشق ما مهراد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
میوه زندگی ما مهرا میوه زندگی ما مهرا ، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

مهراد لبخند زیبای خدا

سفر به دیار خراسان در آستانه ورود به سی سالگی ام

1393/7/4 1:6
نویسنده : مامان مهری
542 بازدید
اشتراک گذاری

花だよ。お花 のデコメ絵文字 نمیدونم شما به طلبیده شدن اعتقاد دارین یا نه ؟؟؟؟

ولی من در مورد  امام رضا(ع) بشدت معتقدم و طوری بوده که هر بار خواستیم بریم مشهد، خودش جور شده و ما همیشه مهمون آقا بودیم...

سه شنبه 18 شهریور بود که خاله ام زنگ زد و پیشنهاد مسافرت داد و نمیدونم چرا با وجود اینکه زمانش خیلی برام مناسب نبود نتونستم نه بیارم وچهارشنبه ای از جاده کناره عازم مشهد شدیم بدون رزرو اتاق و بلیط خندونک

ساعت سه نصفه شب رسیدیم ساری و تصمیم گرفتیم به جای اینکه دنبال هتل بگردیم همون چند ساعت باقیمانده شبو تو چادر بخوابیم.همین که رفتیم تو چادر برای خواب آقای پسر که تو ماشین خستگی شو گرفته بود و خوابش رو کرده بود تازه بیدار شدن و آهنگ بییم بییم رو ساز کردن. آخه تا حالا شب تو چادر نمونده بود و فکر کنم خوشش نیومدغمگین...

بلاخره من بنده خدا برای اینکه مزاحم خواب بقیه نشم تا ساعت 6/5 صبح تو  پارک مهراد رو بغل کردم  و گردوندم تا خوابش ببره...تازه خوابش برده بود و من هم سرمو زمین گذاشته بودم یه چرتی بزنم که ...

با صدای بلند آهنگ دوست داااارم من دیوووووونه....تعجب از خواب پریدم و دیدیم بعله برای ورزش صبحگاهی یه عده که اکثرا هم بالای 60 سال داشتن اومدن  داخل پارکخواب آلود

صرف نظر از اینکه ما و کلی های دیگه رو از خواب بیدار کردن ولی خیلی پرانرژی بودن و آهنگ هایی هم که میذاشتن بیشتر به درد قر دادن می خورد تا ورزش. آخرش هم آهنگه کار خودشو کرد و چند تا از پیرمرداشون اومدن وسط و قر دادن. بلاخره صبحی بود پر خاطره.....

الانه هم صبح ها که بیدار میشیم با بابایی  نا خوداگاه آهنگ دوست دارم من دیووووونه رو می خونیم.خندونکخنده

 

با وجود اینکه سفر کوتاهی بود ولی خیلی خیلی خوش گذشت. متاسفانه نتونستم زیاد عکس بگیرم چون اکثر مواقع مهرادی تو بغل پسر خاله هام بود و یهو می دیدم نیست....

مهراد کجاست ؟؟؟؟سوال

با امیر حسین رفتن حرم.....!!!!تعجب

یه بار هم که با هم رفتیم حرم جنابعالی خواب تشریف داشتی. شاکی

این عکس ها رو هم خود بچه ها گرفته بودن.....

محبت

یه بعد از ظهر هم با اصرار من و انکار مادر جون و افسر خاله رفتیم موج های آبی . یه ساعت از حضورمون تو محوطه موج های آبی نگذشته بود که خواهران 5+1 فرمودن که بعد از این هر جمعه جمع  بشیم بریم کرج ، دهکده آبی پارستعجبدلخورنه به اون نیومدنشون نه به حالا...متفکر
 

 تولد 30 سالگی مامانی و 27 ماهگی عسلک

بیستم شهریور ماه روز تولدم بود . دلغک که بخاطر بودن در مسیر مسافرت جشن وکیکش به فنا رفت.متنظر البته مادر گل و مهربونم مثل همیشه که همه مناسبت ها رو بخاطر داره برام یه ادکلن خیلی خوشبو هدیه گرفته بود.

یه لباسی هم تو مشهد خریدم که همسری به عنوان کادو تولد به نام خودش کرد.ایشون اکثر مواقع با کادو نقدی حساب می فرمایند . خدایی سلیقه اش هم خوبه ها ولی من یکم مشکل پسندم.

 

نکته 1: گروه  5+1 لقبی  است که آقا مهرداد خان به منو و مادرم و سه تا خاله هامو و مادر بزرگم دادن که خدایی خیلی هم برازنده است. وای به روزی که از حق  وتو  استفاده کنیمخندونک

نکته 2: الکی الکی 30 سالم شد . من که حس 18 سالگی دارمخندونک فکر کنم کم کم دارم به اونجایی میرسم که خانم ها سن شون رو پنهون میکنن.چشمک

نکته 3: نکته نویسی رو از سمانه جون مامان صدرا تقلب کردم.

نکته 4 :خاله من زندایی بابا مهرداده

پسندها (9)

نظرات (37)

مامان نازنین زهرا
5 مهر 93 1:38
ای بابا شما هم سی ساله شدین ؟من که هنوز جرات نمیکنم بگم سی سالم شده چه برسه توی انظار عمومی ثبتش کنمبه غیر از اینجا که یواشکی میگم منم چند وقتیه سی ساله شدم راستی زیارت قبول مهراد جونم از طرف من ببوسین
مامان مهری
پاسخ
اشکال نداره عزیزم. فکر کنم باید شب هاشو کم کنیم... اینجوری 15 ساله میشیم. خیلی خوشحالم که هم سن و سال هستیم
سمانه
5 مهر 93 8:13
وااای مهری جون تولدت مبارک پیر شدی دختر
مامان مهری
پاسخ
مرسی. آی گفتی..... راستی خودت چند سالته؟؟؟؟ نکنه تو 14 موندی...... تو که سن 101 بنده خدا رو لو ندادی چه برسه به خودت
سمانه35735
5 مهر 93 8:14
من اعتقاد زیادی به طلبیده شدن دارم!3ماه نرفتم تا یه هفته دیگه میرم دعا کن بتونم حرم زیاد برم خیلی دلم تنگشه!
مامان مهری
پاسخ
وای خوش به حالت... سلام ما رو به آق رضا برسون . بگو چاکریم... التماس دعا.
سمانه
5 مهر 93 8:15
امیدورام همشری ها خوب مهمان نوازی کرده باشن کم وکسری بود خودتون به بزرگی خودتون ببخشید!
مامان مهری
پاسخ
خدا رو شکر صابون بد مشدی ها به تنمون نخورد و همگی اونهایی که ما دیدیم مثل خودت گل بودن
سمانه
5 مهر 93 8:17
خدابه خیر کن گروه 5+1 چه شود بیچاره اقا مهرداد
مامان مهری
پاسخ
مهرداد یه تنه همه ما رو حریفه. 5+1 همگی قربون صدقه اش می رن... راستی باکلاس پرشینی چرا ای پی نذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سمانه
5 مهر 93 8:20
مهری جان ما یه عروس لب غنچه ی برای مهراد بگیر حیف لبای به خوشگلی نیست یه دختر دهن بزرگ صاحبش بشه! میگم منم باید برای صدرا همچین برنامه ی بریزم اخه اونم لباش غنچه ست! چقدر ما دوتا مادرشوهرای بدجنسی هستیم!
مامان مهری
پاسخ
خدا خفه ات نکنه.... بروی چشم عزیزم
مامان علی
5 مهر 93 9:31
تووووووولدت مووووووووووبارررررررررررررک سلامتی وشادی، لبخند وتندرستی،عشق آسودگی مهمون همیشگی دلت و وجودت عزیزم
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم.
مامان علی
5 مهر 93 9:37
زیارت قبول مهری جون یعنی میشه ماهم طلبیده بشیم مشهد؟شمال؟والبت شیراز که عاشقشم چه بانمک مهراد خودش دیگه مستقل شده بااقایون میره حرم خرید وبازی علی چسبیده به لنگ منه!نه میزاره برم خرید نه تفریح ونه......حتی پیش باباش واینمیسته وچقدرخوب تر که صندلی عقب میشینه اصلا این پسر تو خیلی آقاست ببوسش محکم
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. ان شاله بطلبه برین کربلا و یا همون شیراز. ان شاله... مهراد با این سن از بچه ها خوب کنار میاد.علی جون لنگتو میچسبه مهراد هم بغلودریغ از دو قدم که راه بره .... البته این صندلی عقب نشستن هم فقط برای یه ساعته بعدش میاد بغلم تا دوباره بخوابه و بزارمش رو صندلی... علی جون هم ماشاله خیلی آقا و شیرین زبونه.
مامان علی
5 مهر 93 9:41
راستی مهری جون عجب 5+1 تشکیل دادین کلا قوم زن بر قوم شوهر پیروز گشتندی ومیبینم خاله جون وشما هم شدین هم رزم درجبهه اونوریا
مامان مهری
پاسخ
یعنی پشت همدیگه رو داریم چه جور... یه بار باید در مورد نسبت هامون بنویسم . ما خیلی تو هم پیچ خوردیم. تازه شوهر همین خاله ام که زندایی مهرداده میشه پسر عموی مامانم. پیدا کن پرتقال فروش را؟؟؟؟
فائزه مامانه سوگند
5 مهر 93 11:25
عزیزم زیارت قبول همیشه به گردش همیشه باشه همچین سفرهای زیارتی و سیاحتی قربون مهراد برم من با اون عینکش اخی خوب براش تازگی داشته مهراد جان کمرت درد نگرفت شازده رو انقدر بغل کردی هیچ حسی بدتر از این نیست که ادم خوابش بیاد با صدای بلند موسیقی یا هر چیزی نتونه بخوابه من که اینطوری میشم پس حسابی اقا مهراد خود کفا بودند برای خودش میرفته زیارت چه لقب داده معللومه حسابی 6 نفری کودتا می کنید راستی دهکده ابی پارس خیلی کثیفه و دختر خواهرشوهرم رفته بود عفونت شدید گرفته بود ولی برای مشهد شنیدم خیلی مرتب و تمیزه عزیزم تولدت مبارک مبارک فکر کنم 45 روز از من بزرگتری من 5 ابان 64 هستماینم خوب بودی حس 18 ساله ها چون منم باورم نیمشه دارم میشم 30 سااااااله دیگه باید بگم 28 ماهگی مهراد جان مبارک می بوووووووووووووووووووووووووسمت مهراد خوشگلم
مامان مهری
پاسخ
میگم خیلی ماهی پس بگو آبانی هستی ممنون از محبتت و راهنماییت. راستی من متولد 20 شهریور 63 هستم . من میگی سی ام ولی همسری میگه 31
الهام مامان علیرضا
5 مهر 93 12:59
نکته نویسی تو حال کردم مهری جون بله من بسیار به طلبیده شدن اعتقاد دارم. همین سال قبل اوایل مهر ن و پسرم به طرزی باور نکردنی طلبیده شدیم که ماجراهاش و تو وبم ثبت کردم زیارتت قبول خواهر جان اگر دیگر بار رفتی یاد ما هم باش
مامان مهری
پاسخ
ان شاله اینبار در کنار هم طلبیده بشیم.
الهام مامان علیرضا
5 مهر 93 13:00
راستی تولد سی سالگیت هم مبارک سی سالگی یک سرآغاز به حساب میاد من بیستم بهمن 93 ، سی و دو سالم تموم میشه، حالا شما بیابید اختلاف سن مون و خودتون رو؟!
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. یادم باشه همیشه زودتر بهت سلام کنم و بیام به دیدار وبتون.... بلاخره احترام بزرگتر از واجباته... نمره ات هم بیست بیسته.
بهاره مامان الینا
5 مهر 93 13:42
دوست گلم تولدت مبارک و همچنین زیارت قبول انشاءالله تولد بعدی تو راه مکه باشی
مامان مهری
پاسخ
ای وای لو رفتم. آخه همکارا خبر نداشتن ممنون عزیزم. ان شاله باهم دیگه...
مامانِ بهار
5 مهر 93 14:42
زیارت قبول عزیزم خوش به سعادتتون تولدت هم با تاخیر مبارک ان شالله 120 ساله بشی عزیزممم تقریبا هم سنیم .. منم بهمن ماه 30 ساله میشم
مامان مهری
پاسخ
درود بر همه خانمهای 30 ساله. ممنون از لطفتت
مامان صدرا
6 مهر 93 6:33
سلام خانومی 30 سالگیتون مبارک ماهگرد مهراد جونی هم مبارک باشه انشالله همیشه تو گردش وتفریحزیارت قبول
مامان مهری
پاسخ
سلام. ممنون عزيزم. اميدوارم شما هم هميشه تو سياحت و زيارت باشين
رومینا
6 مهر 93 8:22
عزیزم زیارت قبول باشه . من فردا دارم میرم مشهد . واقعا همه چیز یه دفعها ایی شد . مهراد گل چقدر اقا تو صندلی اش نشسته مهری جونم تولدت مبارک باشه عزیزم سن مهم نیست مهم دلته که باید جوان باشه . گلم رو ببوس
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزيزم. بسلامتي.. خوش بگذره. با اون دل پاكي كه داري حتما به يادمون باش. موظب رادوين گلي باش.
مامانی رادین
6 مهر 93 14:03
هوراااااااااااااااااااااااااااااا تولدت مبارک عزیزم ورودتو به سومین دهه زندگیت تبریک میگم ...... همین جوری سن مون داره میره بالا و ما متوجه نیستیم منم متولد 66 هستم هییییییییییییییییییییییییی زیارت قبول منم خیلی دلم هوای مشهد کرده کاش منم بطلبه قربون مهراد گلی ماهگردت مبارک نفسم پسر خودکفا بدون مامانی میری زیارت عزیزم قبول باشه
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزيزم . ان شاله به زودي زود قسمتتون بشه برين زيارت. خيلي خوبه كه همه ما دهه شصتي هستيمرادين جيگر طلايي رو ببوس از اون بوسهاي محكم..
الهام مامان علیرضا
7 مهر 93 11:24
ممنونم عزیزم. من احترام به دوست خوبی مثل شما رو از واجبات می دونم نازنینم خصوصی داری
مامان مهری
پاسخ
ما خاک ته کفش تیم تو رو خدا کفش هاتو تمیز نکن...
مامان ملی و کوروش
7 مهر 93 11:40
عزیزم خوشحالم که بهتون خوش گذشتهمسافر کوچولوی خوشگل میبوسمت
مامان مهری
پاسخ
قربون دوست خوب مشهدیم برم من
بهار مامان برسام
7 مهر 93 19:32
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس واسه یه خانم خوشمل ملوس خیلی خیلی دوستت دارم مهری جونم به خدا نمیدونم با چه زبونی و چطوری ازت تشکر و قدردانی کنم کلی ذوقیدم و تازشم اشکی هم به نشونه ی ذوق از چشمم اومد که بهم نهیب میزد که ببین دنیا هنوزم زیباست چون فرشته هایی مثل مهری جون در این دنیا دارن زندگی میکنن الهی من فدات شم خوشگل خانمی شما واقعا هم 30سال بهت نمی یاد به خدا بی تعارف میگم تولدت رو که تولد یکی از بهترین و مهربون ترین فرشته های خداست رو بهت تبریک میگم و از صمیم قلب برات بهترین ها رو آرزو میکنم و انشاالله همیشه تنت سالم و دلت شاد و لبت خندون باشه و پسمل عسلی ناناسیت زیر سایت به بهترین ها برسه گل نازم 27ماهگی مهراد جونمم تبریک میگم البته منو ببخش که با تاخیر بهتون تبریک میگم زیارتتون هم قبول باشه ؛بشه منم به سرم زده برسامی رو ببرم پابوس آقا آخه تا حالا نبردمش راستش از سفرهای هوایی داخلی خیلی میترسم این دو تا سفر هوایی که تازگی داشتم با کلی ترس و لرز و سلام و صلوات بود و همش دلخوش این بودم که پروازهای خارجی رو بیشتر رسیدگی و مراقبت میکنن...ولی بازم با هر تکون نفسم بند می یومد....جالبه که من قبل از مادر شدنم خیلی خیلی نترس و شجاع بودم و شدید اهل خطر کردن ولی از وقتی خدا برسام رو بهم داده خیلی محتاط شدم... گل نازم روی ماهت رو میبوسم و به خدای مهربونی ها میسپارمت روی ماه شازده کوچولوی نازت رو هم از طرف من ببوس عزیز دلم
مامان مهری
پاسخ
سلام بهار جون . ممنون از اينهمه محبت و لطفي كه به من داري. عزيزم من واقعا كار خاصي نكردم تو خودت اونقدر مهربوني و تو اين مدت كوتاه دوستيمون اونقدر محبت كردي كه كه من بشدت وابسته و دلبسته شدم و وظيفه ام بود كه احوالي ازت بپرسم.... عزيزم محتاط و ترسو شدن هم از خصوصيات مادر شدن و مادر بودنه. اميدوارم به زودي زودي بري پابوس آقا. فقط مارو فراموش نكن . التماس دعا
بهار مامان برسام
7 مهر 93 19:36
------------------------------() ------------------------------|| -------------------{*~*~*~*~*~*~*} ------------@@@@@@@@@@@@@@@ -------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} ------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} ------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ HAPPY BIRTHDAY TO YOU مهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــری جون مهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــربونم منو ببخش که با تاخیر بهت تبریک میگم در ضمن منم دیشب 30 ساله شدم و جالب اینه که تازه از چند روز پیش احساس جوونی و شادابی میکنم تا همین چند روز پیش انگار یه پیر زن 50 ساله درونم داشتم که با خلاصی از یه ماجرا که بهت خواهم گفت احساس میکنم انگار تازه از مادر متولد شدم و تمام بندهای اسارتم باز شده و حس زنده بودن دارم از خدا میخوام این احساس زیبایی که دارم رو به دلت بریزه چون واقعا خیلی قشنگه البته میدونم که شرایط شما با من فرق داره و همینکه میگی خدا رو شکر احساس 18 سالگی داره یعنی شور زندگی و سرزنده بودن که خدا رو شکر میکنم اینطوری هستی
مامان مهری
پاسخ
واي چقدر خوشحالم كه هم سن و سال هستيم.... قربونت برم . شما هم ماشاله هزار ماشاله جوني و مطمئنا شاداب هم هستي. مگه ميشه خنده برسام عسلي رو ديد شادابي نداشت. جيگر طلا رو ببوس كه خيلي دلم براش تنگ شده...
بهار مامان برسام
7 مهر 93 19:38
این از طرف برسام برای تبریک تولد خاله ی مهربونش مهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــری جون مهربون __000000___00000 _00000000?0000000 _0000000000000000 __00000000000000 ____00000000000 _______00000 _________0 ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 _______*_____00000000000 ________*_______00000 _________?________0 _000000___00000___* 00000000?0000000___* 0000000000000000____* _00000000000000_____* ___00000000000_____* ______00000_______* ________0________* ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 ______*______00000000000 _______*________00000 ________*_________0 _________*________* _________*_______* __________*______* ___________*____* ____________*___* _____________*__* ______________**
مامان مهری
پاسخ
آخ فداش بشم من كه يه يدونه است اونم واسه نمونه است
بهار مامان برسام
7 مهر 93 19:39
این گل بی رنگ و بو رو بهش رنگ محبت میزنم و با عطر خوش دعا مزینش میکنم و با یک دنیا عشق و ارادت تقدیم میکنم به یه فرشته ی مهربون به نام مهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــری جون برای عرض تبریک میلاد زیباشون __████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامان مهری
پاسخ
واي من آب شدم از شرمندگي.....مرسي
بهار مامان برسام
7 مهر 93 20:03
ای وای یعنی کامنت هام ثبت نشده؟؟؟!!!!!!!آخه من قبل آپ کردن وبلاگم بهت کامنت دادم ولی الان دیدم پرسش و پاسخ ها رو پرسشت رو بستی ولی کامنت های من هنوز تایید نشده...قبلا با فایرفاکس می یومدم امروز با گوگل کروم اومدم و نمیدونم شاید برنامه مشکل داره...ولی اگه احتمالا کامنت هام رو گرفتی ممنون میشم خبر بدی...اگرم خبر ندی باید همش رو از اول برات بفرستم گل مهربونم که البته ارزشش رو داره واسه خاطر شما هر کاری ارزش داره اینکه چیزی نیست فقط ناراحتم که چرا همون وقت که بهت کامنت دادم نرسیده دستت برام مهم بود که ببینی قبل آپ کردنم بهت کامنت دادم
مامان آروین(مهناز )
8 مهر 93 10:50
سلام مهری جون من هم به طلبیده شدن خیلی اعتقاد دارم آخرین باری که رفتیم آروین 6 ماهش بود و هنوز با نی نی وبلاگ آشنا نشده بودم تولد 30 سالگیتون مبارک منم دی ماه امسال 30 ساله میشم راستی من همیشه تو بخش پرسش و پاسخ از نظرات خوب شما بهره مند شدم ولی فکر کنم اولین باره براتون پیام میذارم خیلی خوشحال میشم به ما هم سر بزنید ممنونم عزیزم
مامان مهری
پاسخ
سلام عزيزم. خيلي خوشحالم از آشنايي تون. اميدواره كه بزودي زود طلبيده بشين و برين زيارت.. واي خيلي خوشحالم كه هم سن هستيم. ان شاله كه سربلند باشين. حتما مزاحم وبتون ميشم.
مامانِ بهار
8 مهر 93 21:59
___۰♥۰♥_____♥۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _______۰♥۰,*-:¦:-* _____۰,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____۰♥۰♥____♥۰♥۰ __*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰♥۰ _*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰ _*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰ __*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰ ____*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰ ______*-:¦:-*_____۰♥۰۰۰♥۰ _________*-:¦:-*____۰♥۰ ______________,*-:¦:-
الهه مامان مبین
9 مهر 93 18:32
سلام به روی ماهت مهری جون . خوبید . خوشید . زیارتتون قبول عزیزم . ما رو هم صدا میکردی من عاشق امام رضام . تولدت 30 سالگیتم مبارک باشه عزیزم . پس سه سال از من کوچتری ... همیشه شاد باشی دوست خوبم . واقعا مامانها همیشه همه چی یادشون میمونه . ...... قربون همشون . ما همیشه دوستون داریم عزیزم
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. راست میگی گلی جون مامان من که همه مناسبت ها رو یادشه و همیشه هم بهترین ها رو برامون هدیه میده. شما و مبین جون برای ما خیلی عزیزین.
الهه مامان مبین
9 مهر 93 18:33
یه مدت تو وب نبودم اومدم دیدم چیییییییییییییییییییییییییییییییییی میگیییییییییییییییییییییییییییییییییی همه دوستام پست جدید گذاشتن حالا تا به همشون برسم یه هفته ای مهمون وبلاگم
مامان مهری
پاسخ
تا باشه از این مهمون ها
مامان علی
10 مهر 93 9:53
خیلی خوبه که اینهمه لباس واسه سیسمونیش داره ومجبورنیستی بری خرید به سلامتی بپوشه با تعریفات شرمندم کردی مهری جان ولی واقعیت اینه ما اصلابه پای شمانمیرسیم
مامان مهری
پاسخ
آره خوبه . همین الان هم هر جا میره کلی لباس براش میاره مامانم. ولی ما از لذت خرید محروم شدیم. عزیزم غیر از واقعیت چیزی نگفتم همه چی عالی بود. خودتو دست کم نگیر
الهام مامان علیرضا
10 مهر 93 14:39
خصوصی عزیزم
مامانِ بهار
12 مهر 93 15:52
عیدتون مبارککککککککککککککککککک . . . . . . . . . . . . $$$ . . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$ . . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$ . . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$ . . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$ . . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$ . . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$ . . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$ . . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $ . . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$ $$$$$$$. . . . . . . . .$$$ .$$$$$$$. . . . . . . . $$ . $$$$$$. . . . . . . . $$ . .$$$. . $. . . . . . .$$ . . . . . . .$. . . . . $$ . . . . .$$$.$. . . .$$ . . . $$$$$. .$. .$$ . . .$$$$$$. . . $$ . . .$$$$. . . . $$ . . .$$. . . . . .$$ . . .$. . . . . . $$ . . . . . . . . . $$
مامان مهری
پاسخ
متقابلا برای شما هم مبارک باشه
مامان یاسی
12 مهر 93 23:31
منم بزودی سی ساله میشم. عاقا من دوس ندارم پیر شم
مامان مهری
پاسخ
عزیزم لطفا از واژه پیر استفاده نکن. 30سالگی برای خانومها اوج جذابیته
آویسا
13 مهر 93 16:10
الناز لاله
14 مهر 93 19:29
زیارت قبول التماس دعا همیشه به شادی و سفر
الناز لاله
14 مهر 93 19:30
تولدت مبارک
مامان مهری
پاسخ
ممنون
مامان علی
14 مهر 93 20:40
مامان رادين
15 مهر 93 12:52
سلام گلم امروز بعد از مدتها به وبلاگ اومدم و دیدم شما خصوصی دادین خوشحالم از اینکه با یه دوست همشهری وبلاگی ۀشنا شدم .. ماشالا گل پسر قند عسلی دارین خداحفظش کنه
مامان مهری
پاسخ
من هم از آشنایی با شما خوشحالم.دوست خوبم رادین عزیز رو ببوس