گل عشق ما مهرادگل عشق ما مهراد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
میوه زندگی ما مهرا میوه زندگی ما مهرا ، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

مهراد لبخند زیبای خدا

صدرا جون

1393/7/23 9:03
نویسنده : مامان مهری
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوست خوب و مهربونم

گلم از وقتی که آدرس وب رو عوض کردی  نمیتونم برات نظر بزارم. غمگین متاسفانه save نمیشه. نمیدونم چرا؟؟؟؟

اینترنت خونه هم پاچیدهگریهگریه

دلم برات خیلی تنگ شده.متنظر امیدوارم هر جا هستی خوب و خوش و سلامت باشی.

اگه هنوز مشهدی التماس دعا. زیارت قبولمحبت

این گل پسری رو هم از طرف من بماچــــــــــــــــــــــــــــــــــــچ حسابی.

 

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (5)

الهام
23 مهر 93 17:07
من دقیقا نگرفتم چی شد؟ این و برای یک مخاطب خاص گذاشتی دیگه مهری جون؟
مامان مهری
پاسخ
آره عزیزم..... یکی از دوستان قدیم نی نی وبلاگی... همچین میگم قدیم انگاری کلا چند ساله وب دارم....
مامان علی
23 مهر 93 19:07
ایشالله هرجا هست سلامت ودل شاد باشه .
مامان مهری
پاسخ
ان شاله
مامان انیسا
24 مهر 93 20:55
سلام خانومی همه میگن این وروجک و سنش باهم نمیخونن تازه حرف زدنشا ندیدین
مامان مهری
پاسخ
ان شاله عروسش کنیخوشگل خانومی رو ببوس هوارتا
مامان انیسا
27 مهر 93 14:19
سلام خانومی چه خبرا از رادین 91خبر نداری خیلی وقته اپ نمیکنه
مامان مهری
پاسخ
سلام . من هم بی خبرم...
سمانه
1 آبان 93 11:35
می دونم مهری عزیزم !این نیومدن مسافرت طولانی به مشهد بود وگرنه محاله تو ومهراد خوشگله رو فراموش کنم! البته الان یکم دپرس وناراحتم !میام بهت میگم!
مامان مهری
پاسخ
ان شاله که هر ناراحتی که هست زودتر بر طرف بشه