گل عشق ما مهرادگل عشق ما مهراد، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
میوه زندگی ما مهرا میوه زندگی ما مهرا ، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

مهراد لبخند زیبای خدا

عکس های مهر ماه

1393/7/28 13:30
نویسنده : مامان مهری
1,855 بازدید
اشتراک گذاری


 

بقیه عکس ها  در ادامه مطلب

با سکــــــوت می گذرد تا برگی نریزد

و خویش را برای سفـــــری آماده می کند

لحظاتی نمانده است

گذر از جـــــــاده فصل

که تحمل آن را غـــــــم پاییز تواند و بس

تابستان در کشـــاکش گــذر زمان

زخم بـر پیکر ودلی پـر خون با غــم بسیار

که همه را در پاییــــــز گذاشت و رفت

همین شد که پاییــــــز را غمی جانکاه دارد

و سر در گریبان دارد از غـــــم دوست

و فقط به گوشه ای نشسته احساس خــــود را

با باد و برگـــــــــ زمزمه می کند

   سلام بر پاییــــــــز 

 

 

دهم مهر ماه و تولد عمو میلاد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این بود عکس های مو فرفری طلایی ما

پ.ن 1: با توجه به اینکه اول اسم هرسه تایی مون مهر داره دوست داشتم مهر ماه بهتری رو می گذروندیم ولی خوب متاسفانه بعد از اومدن از مشهد اول مهراد سرما خورد بعد من و بابایی. غمگینهمین چند روز پیش هم برای سه شب متوالی بچگی مهراد تب داشت. خطایه گل مژه هم روی پلکش زده بود.گریهخلاصه که درگیر مریض داری بودم و این وسط هم اگه وقت گیر میاوردم به خونه تکونی  و پر کردن فریزر برای زمستون مشغول بودم .به امید روزهای خیلی بهتر....

پ.ن 2 : از اول مهر ماه رها فندوقی ( دختردایی ) هم تو مهد اختصاصی مهراد پذیرفته شده و امپراتوری مهراد رو بهم ریخته البته فقط شنبه تا سه شنبه.رها الان یکسالشه .  اگه بدونی مامانم طفلی چی میکنه با این دوتا...

 

       پائیزتون رنگارنگ  

 

پسندها (10)

نظرات (35)

مامانِ بهار
28 مهر 93 13:32
عااااااااااااااااااااااالی ماشالله به پسر خوشگل موفرفری هزااااااااااااااار تا بوس برات فرستادمممممممم
مامان مهری
پاسخ
مرسی خاله جونی
مامان نازنین زهرا
28 مهر 93 14:53
چشای معصوم مهراد طلا خوردنی ترش میکنه ماشاالله به دردونه مامان وبابا اون ژستهاش روی صندلیش آخر یه پسر جنتل منه ها صندلی غذاشه اینقدر خوشگله؟.....یعنی واقعا امن وراحته... انشاالله روی صندلی بهترین دانشگاههای دنیا عکسشو ببینیم....
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. این معصومیت رو هرکی دیده تائید کرده. انشاله که بتونه همیشه حفظش کنه. آره عزیزم صندلی غداشه که به چشم شما خوشگل اومده.من قد صندلی رو آوردم پایین تا خودش بتونه راحت بشینه و پاشه/ نازنین دختر ماه گونه ات رو ببوس.
الهام مامان علیرضا
28 مهر 93 16:22
فدای مهراد جون با اون چشمای نازش مخصوصا تو عکس آخری هزار ماشاله
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم از دقتی که داری. علیرضا شیطون بلا آقا پسرا رو ببوس
مامان علی
28 مهر 93 23:38
اوهو اوهو(ایکون سرفه مثلا)یاالله!بابا پسر موطلایی موفرفری عاشقتم،میدونی خیلی تورویاهام تصور قیافه بچم ومیکردم وچون قاسی چشم رنگیه همه میگفتن زاغ میشه!خودمم عاشق موی فر. وروشن بودم-یافرسیاه مهراد یک چیزی تومایه های رویای منه-
مامان مهری
پاسخ
الهی فدات بشم.... همیشه بچه های ما متفاوت با رویاهامون میشن. من فکر میکردم پسرم مومشکی بشه...
مامان علی
28 مهر 93 23:41
این بلوز سرمه ای که تو تولد پوشیده خیلی بهش میاد نگاه دلبرانش به عموشم معرکه است
مامان مهری
پاسخ
مرسی عزیزم.اون سورمه ای و اون آبی کار دست مادرجونه.. بلاخره دلبری هم سیاست کاریه دیگه
مامان علی
28 مهر 93 23:46
چه کلاهی مهراد خوشکله که چشم کف پاش خیلی خوشتیپه وبا این لباسها وفیگورها نانازترشده
مامان مهری
پاسخ
قربون چشمات برم خاله زهرا مهربون.
√بهار مامانه برسام
29 مهر 93 17:20
جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون دلم خوشگل پسرم قربون اون ژستای نازت بشم من عاشق اون عکسی شدم که پاهاش رو مثل جنتل منا رویه هم انداختهچ قربونش شم عسل پسملی رو
مامان مهری
پاسخ
ممنون بابت حس قشنگی که به ما دارین. می بوسمتون
√بهار مامانه برسام
29 مهر 93 17:22
ناناسی چقدر کلاه هات بهت میاد هم کلاه تولدی که روی سر خوشملت گذاشتی هم کلاه بافتنی خوشملت هزارماشالله خودت نازی این کلاهم مامان مهربون یا مامانی جون زحمتش رو کشیدن دلبر تر شدی قربون اون چشای نازت بشم من نازدار پسملی منکه فداییتممهراد عسلم
مامان مهری
پاسخ
مرسی . خدا نکنه عزیزم. ان شاله که همیشه تنتون سالم و دلتون شاد باشه.
√بهار مامانه برسام
29 مهر 93 17:27
الان میخواستم از طرف برسام یک کامنت برای تشکر از شما خاله ی مهربون بزارم که دیدم والا خواهر جون من شکلک های کامنت گذاریم همه جا پر شده و تقریبا تویه نی نی وبلاگ هر جایی میرم یکی دوتاش به چشمم میخوره ولی صداش رو در نیار هنوزم یه چندتایی دارم که خیلی باب نشده پس یکی از اینا رو از طرف برسامی تقدیم میکنم به خاله ی عزیز و مهربونش مهری جونم و پسر خاله ی گلش مهراد عسلی: . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
مامان مهری
پاسخ
من عاشق این کامنت های شکل دار هستم.... ممنون. مثل همیشه خاص و تک هستی درضمن چه تعبیر زیبایی. مهراد در واقعیت خاله نداره و خیلی خوشحالم که تو دنیای مجازی خاله مهربونی چون شما و پسر خاله ناز و عزیزی مثل برسام داره.
مامانی رادین
30 مهر 93 1:52
ای جون دلم....قربونت برم چه عکسای خوشمزه ای وایییییییییی بخورمش. بووووووووس برای مامانی و گل پسر
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم.
قالب های کودکانه
30 مهر 93 14:02
مامان ها خبر خبر جدید ترین و زیباترین قالب های وبلاگ اختصاصی برای نی نی های ناز شما طراحی انواع عکس، قالب وبلاگ، بالابر اختصاصی و صفحه ی ورودی برای نی نی های نازنازی کاملا تضمینی برای دیدن نمونه کارها به وب گوگولی تمپ مراجعه کنید. gogoli-temp.blogfa.com calendar.taghvim@gmail.com
رومینا
30 مهر 93 17:59
واییییییییییییییی خدای من چه قرطی پاشو انداخته رو پاش رو صندلیش نشسته . خیلی قششنگه . عکسهاتون خیل قشنگه. موهای فرفری مهراد عسلم خیلی بامزه هست . امان از سرماخوردگی ماهم همش سرفه و گلو درد داشتیم تو مهر ماه
مامان مهری
پاسخ
یه موقع های همچین میشینه مثل یه مرد 50 ساله.ممنون از لطفتت. چشمای شماست که زیبا میبینه. آی گفتی . تو این ماه هر کی رو میدی مریض بود.
شکوفه کاکتوس
30 مهر 93 18:24
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ببوسینش که دلمون براش تنگ شده از طرف بچه های اتاق 409 خوابگاه دانشگاه تهران که یک شب مهمون ما بودین
مامان مهری
پاسخ
ممنون. خیــــــــــــــــــــلی دوستون داریم. همگی تون ماه و عزیزین.
سمانه
1 آبان 93 11:31
ماشالله به این پسر خوشگل! مهری عزیزم من تازه دیروز اومدم ! یک به یک پستاتو رو میخونم ونظرات زیبایم را می زارم! طفلی مامانت!خدا خیرش بده!
مامان مهری
پاسخ
قربون چشمات. وب ما رو روشن کردی. زیارتت قبول
الهه مامان مبین
1 آبان 93 14:54
سلام مهری جون . خوبید . ایشالا که حالتون بهتر شده باشه . ای امان از این مریضی و سرماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا . ولی چه میشه کرد باید گذروند . الهی چه عکسای خوشگلی داره پسر مو فرفری نازم ... آخی قربون اون پلکت عزیز دلم . مگه مهری جون سر کار میری ؟
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. خدا رو شکر بهتریم. آره تا 2/15 سر کارم.برای مبینم
الهه مامان مبین
1 آبان 93 14:55
پاییز شما هم رنگارنگ عزیز دلم
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم.
مامانِ بهار
1 آبان 93 16:45
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامان مهری
پاسخ
ممنونم
الهام مامان علیرضا
3 آبان 93 13:29
سلام مهری جون اول از همه نگران نباش که نگرانیت روی رفتار مهراد تو مهد تاثیر میذاره و از مهد زده میشه دوم این که بچه ها تو قبل دو سالگی حتی اگه مدام تو خونه باشند هم مریض میشن چون قدرت دفاعی بدنشون کمه. ولی بعد دو سالگی کم میشه. برای بالابردن مقاومت بدنش همین مولتی ویتامین سندروس رو بگیر و یک هفته قبل از رفتن به مهد شروع کن و مرتب بهش بده. خیلی تاثیر داره و منم همین کار و می کنم. 3- تو همون مهد محل کارت بذار و گاهی سرزده برو ببینش. 4- تو اکثر مهدها دوربین مدار بسته دارند و مدیر همه چی رو می بینه و نظارت دارند. 5- مهد اردبیل یه استثنا بوده و شک نکن اون خانم مریضه که بچه ها رو می زنه. 6- در مورد دستشویی بردن ازت میخوان یک بسته دستکش یک بار مصرف ببری تا بشورنش. راستش الان که علیرضا ساعات کمی تو مهد می مونه فکر م یکنم اصلا اونجا دستشویی نمیره و وقتی میاد خونه میره. البته شاید هم میره. همون اول همه چی رو براشون توضیح بده! در مورد همۀ مسائلش. و مطمئن باش چند هفتۀ اول برای خودت و مهراد سخته ولی کم کم هر دو نفرتون باهاش کنار میاید. و این که عاقبت باید همین راه و بری. و مهم ترین نکته: فکرت رو نسبت به مهد عوض کن و با دید مثبت به سمتش برو تا بهترین ها هم برات پیش بیاد. موفق باشی عزیزم
مامان مهری
پاسخ
یه دنیا ممنون بابت همفکریت خدای راسپاس که گلهایی همچون شما در کنارم هستین
مامان علی
3 آبان 93 21:14
سلام مهری نازنینم،خوبین؟مهراد جیگر خوبه؟از کامنتهات برمیاد سرماخورده بودین؟ایشالله که بهتری؟چی بگم والا جبر روزگار!شاید ی روز واست درد دل کردم!فعلا حس وحال وب ندارم میخاستم. غیرفعالش کنم فعلا دست نگه داشتم تاببینم چی میشه تا پستهای قبلا آماده کرده رو بفرستم!شاید بهتر شدم!الانم داشتم ی تغییرات واسه این ایام تو وب میدادم نمیدونم چرا اومدم توبه روز شده ها؟!دیگه حالا م که ی پست فرستادم! شب خوش،مهراد گلم ومیبوسمش
مامان مهری
پاسخ
سلام زهرا جون. نبینمت که پژمرده باشی. به خدا توکل کن.همه تو زندگی مشکل دارن . هر کس به نوعی درگیره.
بهار مامانه برسام
4 آبان 93 0:17
سلام عزیز دلم فدای محبتت گل نازم خیلی ماهی جون دلم عزیزم منم خواهر ندارم ولی الان چند وقتیه خدا یکی دو تا خواهر ماه که جونمم میدم براشون بهم هدیه داده که یکی از اون خواهرها شمایی گل نازم...انقدر خودت و مهراد عسلم رو دوست دارم که فقط خدا میدونه راستی مهراد خوشملمون چشای نازش خوب شد؟ الهی من بلاگردونش شم چشم من اونطوری شه ولی چشای مهرادم خوب شه به جدم از ته دل میگم... راستی خوشگلم میخوای یه چند تا عکس از مهراد بده براش یه قالب مثل قالب برسام درست کنم؛بی تعارف میگم عزیز دلم مهراد هم مثل برسام خودم چه فرق داره؟ دوستتون دارم گل نازم روی ماه شازده کوچولو رو از طرف من ببوس مرسی گلم که تویه پرسش و پاسخ هم شرکت کردی؛واقعا درست گفتی خیلی شهامت میخواد که کسی بتونه مثل مادرهای بزرگوار این عزیزان باشه....خدا بهشون صبر بده اجر رو که میدونم چه من بگم چه نگم خدا بهشون میده ؛ فقط صبرشون بده که بی مهری های امثال من کمتر اذیتشون کنه......... در پناه خدا
مامان مهری
پاسخ
سلام بهار جونم. من هم خواهر ندارم ولی خدا می دونه که شما و چند تا از دوستان دیگه برام از خواهر کمتر نیستین.... من رفته بودم مشهد اول از همه برای سلامتی مادر یکی از همین خواهرهای وبلاگیم دعا کردم.صد البته کار خاصی نکردما. اصلا کاری از دستم بر نمیاد. ولی میخوام بگم همیشه بفکرتونم و سلامتی و شادی شما و برسام جونم رو از خدا میخوام. در مورد وبلاگ هم ممنونم عزیزم ولی بزار قالب وب برسام جونم مثل خودش تک باشه. ان شاله آقا امام حسین پشت و پناه بچه هامون باشه.
فائزه مامانه سوگند
4 آبان 93 20:55
سلام مهری جونم ممنوووووونم همیشه به ما سر میزنی وای عاشق عکسای پست ثابت شدم ماه ماه ای جانم پسمل خوشگل با لباسای خوشگل مامانی دوز تیپشو ببین فداااااااااااااااای داری عزیزم الهی بمیرم خاله جونم خوب شدی؟ سوگند هم دوباره سرما خورده با علائم تب و گرفتکی صدا ولی چون دوره سرما خوردگی یه هفته هستش من همیشه روز چهارم دکتر میبرمش ولی صداش خیل نافرمه چی کنم مهری جون ای جان مامانت چه میکشه با دو تا فسقلی شیطون عزیزم پاییزتون عاشقونه باشه من که عاشقه پاییزم و بهار و دوست دارم چون تو پاییز زمین هم یه جورای عاشق میشه و تو بهار عشقش جون میگیره میشه وای چه تفسیری کردم می بوسمتون مهربون
مامان مهری
پاسخ
سلام عزیزم. قربون محبتت برم من. امان از سرما خوردگی. ان شاله که زودتر صدای سوگند جون خوب بشه. یکم براش فرنی درست کن . من که همیشه وقتی مریض میشه فرنی گرم میدم می خوره. مامانم طفلی خیلی خسته میشه. ان شاله بتونم براش جبران کنم. تا حالا اینجوری به پائیز و بهار نگاه نکردم تفسیر واقعا زیبایی کردی. دوستون داریم
مامانِ بهار
5 آبان 93 18:32
_░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓▒░_______________░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██
مامان مهری
پاسخ
وای چه قلب نـــــــــــــــــــــــــازی.
√بهار مامانه برسام
6 آبان 93 3:13
الهی من فدای این سقا کوچولوی علی اصغر بشم....هزارماشالله به این نازگل زیبا خدایا خودت این عسل پسری رو حفظش کنه هزارماشالله چقدر ناناسی بوده مهراد جونم....قربون شکل ماهش شم الان یه خوشگلی داره اون موقع یه خوشگلی دیگه اصلا انگار دو تا نی نی هستن ماشالله خیلی عوض شده و انقدر گل پسرمون رو خدا دوست داره که هم نوزادی و کوچولوییش یه دونه بوده هم الان...هزارماشالله به مهراد یکی یه دونه چشمم کف پاش این گل پسری خیلی خیلی خواستنی و خوشمله دورش بگردم من انقدر این عسل پسمل ناز و خوشمله مامان مهری جون مهربونم تا الان چرا رو نکرده بودی این عکس خوشملش رو گلم حتما براش یه اسپند دود کن قربونش شم من چقدر خواستنیه دوستتون دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه
مامان مهری
پاسخ
بهار جونم سلام. راست میگی گلم مهراد وقتی کوچیک بود خیلی تپلی و شیرین بود.جالبه بگم که مهراد تو این عکس تقریبا 6 ماهه است. ان شاله 6 ماهه کربلا نگه دار بچه هامون باشه. این عکس هاش رو تو یه پست که مربوط به عکس های سال91 هست گذاشته بودم. خدا چشمای نازت رو نگه داره که همیشه به من و مهراد انرژی میدی. البته بگم که وبلاگ برسام عسلی همیشه که تک بود حالا با قالب جدیدش بی نظیر شده درست مثل خودت و برسام جونم.دوستون داریم
مامان انیسا
6 آبان 93 13:38
خوشگل خاله قربونت برم چه عجب من تورو با یه لباسی غیراز زیرپیراهنی دیدم مامانی میدونه چیکار میکنه اگه همیشه اینجور مانکنی بذاردت چشم میخوری عسلمچش حسودت کوربشه الهیکتونی هاشو نگاه
مامان مهری
پاسخ
ببخشید خاله آخه من خیلی گرمایی هستم و تابستون ها اصلا لباس تنم نگه نمیدارم. ممنون خاله خوبم. من به چشم های مهربون شما مانکن میام.
سمانه
6 آبان 93 18:23
ماشالله مهری ،چه عکسای قشنگی (همون دوتای پست ثابت رو میگم) فرا رسیدن محرم تسلیت میگم!
مامان مهری
پاسخ
ماشاله به چشمای نازت. وقتی میری عزاداری اگه دلت لرزید و چشمات خیس شد یادی از ما هم بکن. التماس دعا.
مامان نازنین زهرا
8 آبان 93 10:58
توی پست ثابتتون مهراد جون مثل یه سقای ناز ودوست داشتنی آدمو یاد 6ماهه امام حسین میندازه... از توی کامنتا متوجه شدم سرما خورده ...خدا سلامتی بهش بده گل پسرو....تو این روزا التماس دعا
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیز دلم. اتفاقا مهراد تو اون روزها تقریبا 6 ماهه هم بود. آره عزیزم خدا رو شکر بهتره فقط گل مژه ش هنوز خوب نشده. شما هم تو شب هایی که میرین عزاداری اگه دلتون لرزید و اشکتون سرازیر شد یاد ما هم باشین. التماس دعا
مامان آنیسا
11 آبان 93 7:11
ماشالا به این آقا پسر خوشکل و ناز
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم
بهار مامانه برسام
11 آبان 93 21:00
سلام مهری جون مهربونم ممنون از اینهمه لطف و محبتت گل نازم اول از همه بگم که من اصلا در مورد قالب وب تعارف نکردم و خدا میدونه با تموم وجودم گفتم و الان تازه دیدم که بخاطر بزرگواری و مناعت طبعی که داری و خواستی مثلا وب برسام تک باشه قبول نکردی به خدا که مهراد رو من انقدر دوستش دارم که اگه یه قالب حتی بهتر از قالب الان برسام هم براش درست کنم لذتش رو میبرم و انگار واسه برسام خودم کردم من دیدم جوابی در مورد تغییر قالب ندادی پیگیر نشدم نمیدونستم لطف کردی و تویه کامنت ها جواب دادی به خدا که من یا حرفی نمیزنم یا اگه بزنم با تموم دل و جونم اون حرف رو میزنم گل نازم الانم دیر نشده همین عکسای خوشمل پسری رو بده امشب نهایت فردا قالب جدید رو بهتون میدم در ضمن گل نازم در مورد آموزش دونات پرسیده بودی متاسفانه من انقدر سرم شلوغ میشه که خیلی چیزا یادم میره امروز یهو یادم افتاد و سریع دستور پخت دوناتی که خودم همیشه میپزم رو گذاشتم خیلی خوب در میاد در مورد ژله های رولی هم هیچ چیزی رو جا ننداختم فقط باید حواست باشه که ظرف مناسب انتخاب کنی تا ارتفاع ژله زیاد نشه در ضمن من تویه آموزش اول نوشتم مارشملوها رو زیاد با ویکس هم نزنید چون خودم میترسیدم از زیاد هم زدنش ولی تویه یه سایتی که متاسفانه یادم نمی یاد کجا بود دیدم که یکی فیلم آموزشی درست کردن این ژله رو گذاشته بود نگاه کردم دیدم ژله ی تویه آب حل شده رو تویه ظرف گودی ریخت بعد مارشملوها رو تیکه تیکه کرد و ریخت رویه ژله و بعد ظرف رو گذاشت تویه ماکرو و بعد که مارشملو ها کامل حل شد در آورد و اتفاقا بعد از سرد شدن ژله کاملا دو رنگ بود و من تازه فهمیدم که قبلا چقدر به خودم عذاب میدادم از ترس اینکه یه وقت نکنه ژله هام یه رنگ بشه.......گلم بازم ببخش برای اینکه دیر جواب دادم به خدا خیلی گرفتارم و خدا خودش میدونه که یه وقتا یادم میره حتی ناهار خوردم یانه گل نازم باز هم دارم میگم و خدا میدونه نه تعارف میکنم نه دلیل دیگه ای پشت حرفمه اگه دوست داشته باشی من هم خیلی دوست دارم برای نازگلمون یه قالب مثل قالب برسام درست کنم و بعد از این ایام هم که میخوام باز قالب رو عوض کنم دوست دارم اون وقت هم یه قالب واسه مهراد جونی درس کنم البته میدونم که خیلی کارم مبتدیه و شاید خودت بهتر از من بلد باشی ولی واقعا در همین حد فعلا بلدم گل نازم منتظر جوابت هستم خیلی خیلی دوستتون دارم و تویه این شبا همیشه به یادتون بودم و هستم التماس دعا دارم مهربونم خصوصا برای برسام روی ماه شازده کوچولوی نازمون رو از طرف من ببوس خداییش پسملی خوشملت هم وقتی خیلی نی نی بوده خیلی ناناسی بوده هم الان که یه کمی بزرگتر شده خیلی خیلی ناناسیه؛هزارماشالله به این پسمل ناز*خدا حفظش کنه مهری جونم به خدا میسپارمت و از صمیم قلب برات بهترین ها رو آرزو میکنم
مامان مهری
پاسخ
سلام بهار جونم. دیشب ساعت 2/5 بود که این کامنت رو خوندم. نمیدونی چقدر خوشحال شدم و خدا رو شکر کردم از اینکه دوست خوبی مثل تورو در کنارم دارم. ممنون از اینکه با صبر و حوصله به سوالاتم جواب دادی. راستش من تا حالا 2 بار خواستم ژله رولی درست کنم ولی شکسته. خیلی دوست دارم بتونم درستشون کنم.امیدوارم که مثل ژله هایی که تو درست کردی تمیز و خوشگل بشن. خیلی ممنون از اینکه تو عزاداری هاتون ما رو هم یاد کردین. عزاداری هاتون قبول درگاه حق. مطمئن باش من هم هر جایی که لیاقت داشته باشم و دست به دعا بشم شما رو فراموش نمی کنم. امیدوارم خدا به اندازه دل مهربونت همیشه خوشی نصیبتون کنه و کنار برسام دردونه و مامان و داداشی گلت همیشه شاد و سلامت باشین.
مامان آنیساکوچولو
11 آبان 93 22:39
سلام مامانی پسمل مو فر فری مون چه طوره
مامان مهری
پاسخ
سلام به روی ماهتون. هنوز موفق نشدیم گل مژه لعنتی رو شکست بدیم.
سمانه
14 آبان 93 11:59
مهری خیلی وقته اپ نکردی!
مامان مهری
پاسخ
ان شاله بزودی میام.
آویسا
16 آبان 93 14:19
ای جونم واسه گل پسر
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان راحله
18 آبان 93 16:05
__________________________111¶¶¶111 _______________________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ___________________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ____________11111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ________1¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶1111111¶¶¶¶¶¶¶¶1 _______¶¶¶11¶¶¶¶11111¶¶¶¶¶11111111¶¶¶¶¶¶¶1 ______¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶111¶¶¶¶1111¶11¶¶¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶111111¶¶¶11111111 _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶111¶¶¶111111111¶¶1 _____________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶111¶¶1111¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶11¶1111¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ____________¶¶¶¶¶¶111¶¶¶111111¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶111¶¶¶¶11111¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶11111¶¶¶¶111¶¶¶¶111¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶11111¶¶¶¶11¶¶¶¶1111¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶1111¶¶¶1¶¶¶¶¶11111¶¶¶¶¶¶ ____________1¶¶¶¶11111¶¶¶¶¶¶1111111¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶1111¶¶¶¶1111111¶¶¶¶¶¶¶1 _____________1¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶1111111¶¶¶¶¶¶¶¶ ______________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ____¶____________11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ___¶¶¶_____________1¶¶¶¶¶1¶¶¶¶11 __¶¶¶¶____________¶¶¶11¶¶1 _¶¶¶¶¶1___________¶___11¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶1__________¶__¶1¶¶¶ ¶1¶1¶¶¶¶_________¶¶_1¶¶¶1 ¶11¶¶¶¶¶¶_______1¶__¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶__¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶1_11111 ¶¶¶¶¶¶¶¶______¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ¶¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶11¶¶¶¶____¶¶¶_¶¶¶1111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ¶11¶¶¶__1¶¶¶____¶¶¶¶1111¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ¶¶¶¶1__¶¶¶1______¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ¶1___1¶¶¶__________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶__¶¶¶¶______________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ 1¶¶¶¶___________________111¶11¶1 ¶¶1
سمانه
20 آبان 93 18:23
مهری عزیزم،همچی خوبه؟تو پرسش وپاسخم نیستی که! نگران شدم! بیا پست بزار چقدر تنبلی مهری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 راستی پرشین بلاگ دیوونه نشده نمیشه نظر بزاری،پیشاپیش عذرخواهم! باز نگی میام تا آخر هفته باید پست بزاری
مامان مهری
پاسخ
با نبودن دوستایی مثل تو پرسش و پاسخ صفا نداره. تا جمعه حتما یه پست می زارم من که از اول میگفتم پرشین بلاگ یه چیزیش میشه. روی ماه صدرا رو ببوس
مادر بزرگ
20 آبان 93 23:32
سلام وب خوبی دارید خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
مامان مهری
پاسخ
حتما میام پیشتون