گل عشق ما مهرادگل عشق ما مهراد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
میوه زندگی ما مهرا میوه زندگی ما مهرا ، تا این لحظه: 7 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

مهراد لبخند زیبای خدا

روزانه های زمستونی 2

1393/12/11 13:35
نویسنده : مامان مهری
1,314 بازدید
اشتراک گذاری

سَآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآم .....

امروز با کلی خبر اومدم که یه تعدادیش  مال خیلی وقت پیشه ولی مامانم نرسیده بود برام آپ کنه.

نوزدهم دی ماه عروسی خاله ی رها بود ( یادتونه که ، رها دخترداعیمه ) و ماهم دعوت بودیم.

مامان من هم با وعده دیدن ماشین عروس منو آماده کرد و رفتیم عروسی...

جاتون خالی خیلی خوش گذشت. عروسی پر بود از دخترکانی با دامن های رنگی ، در حال قر دادن...

من هم مثل همیشه خیلی آقا روی صندلی نشسته بودم .یکی دوباری هم به مامانم پیشنهاد دادم که مامان پاشو بی اَقص  ولی خوب مامانم ترجیح داد که عرصه برای دیگران باز باشه خندونک و صد البته حواسم هم بود که در حضور آقای داماد  چرا مادرم  چادر سر نکرده.؟؟؟؟؟؟ متفکر  و فوری گفتم : مامان تو چادر نداری!!! Arabic Veil ( یه همچین پسری ام من)

البته باید بگم خدمتتون که مامانم شال و مانتو  داشت.... 

این هم چند تا عکس از اون شب 

خدایی ببین چه موهایی داشتم.....

قبل از رفتن به عروسی کیف مامانم رو پر کردم از ماشین های جورو باجور ، خیلی هم مراقب بودم که مامانم کیفش یادش نره ولی نمیدونم چرا تو عروسی فقط این ماشین کوچولو که تو عکس زیر  میبینید تو کیفش بود...

آخه مامان گلـَـــــــــــــــــم حالا نمیشد به من اینجوری رَکَب نمیزدی، یا لااقل یه ماشین یه کم بزرگتر برام می آوردی.

این هم من و دختر دایی رها که این روزها هم بازی و رفیق شفیق من  شده  که گاهی براش نوای آجی یَکا، یَکا جون و یا  حتی دُ تَرَم (دخترم) سر میدم .

بنده کماکان حروف "ر" و "خ " رو توی کلمات استفاده نمیکنم.خندونک یه سری کلمات بواسطه تلفظ  صحیح من شکل جدیدی به خودشون گرفتن مثل  همیـغازه  که همه اشتباهاً بهش میگن خمیازه خندونک یا  هَپیم پا  که میگن هواپیما ، تازه به  محبت  هم میگن محمد . امان از دست از این تلفظ های غلط دیگران.

اینو هم بگم که رها کاملاً برعکس منه و  وروجکیه برای خودش . این روزها تمرین راه رفتن میکنه و تالاپ و تولوپ  زمین میخوره.

 

خوب حالا بریم سر در افشانی هامخندونک

...مامان داشت کمدم رو مرتب میکرد که یه لباس مال تقریباً 7 ماه پیش درآورده بود و از سر عادت اونو داشت بو میکرد...

من هم که تا حالا این حرکت رو ندیده بودم پریدم وسط  حال و حول مامانم و گفتم منم بو کنم! و بعدش هم جهت استحضارمامانم یادآور شدم که این لباس قدیمیه ها....

چند روز پیش که مامان ذوقش اومده بود و داشت ژله تزریقی درست می کرد ، هر چند دقیقه هم گلها  رو یه نگاهی می انداخت . من هم برای تشویق مامانم بهش گفتم خوشگل شده هااااا ، آفرین و براش دست زدم. نبودین ببینین مامانم چقدر هیجان زده شده بود، انگاری رو ابرها بود. 

این شد که تا آخر کارش هر چند دقیقه یه بار با کلمات  قشنگ شده، اُوشگل شده و آفرین روحیه ای مظاعف به مامانم میدادم.

الان اعداد رو تا 6 بخوبی میشمرم ولی بعدش رو میرم سراغ نه ،شوزده و هیفده و بیس پنج !!!! خندونک

رنگ های سبز ، صورتی، آبی ، قرمز ، زرد ،سفید و نارنجی رو به خوبی بلدم.راضی

اشکال هندسی دایره و مربع و مسَطیل و لوزی و مثَدَث و بیضی رو میشناسم.

شماره تلفن های اصظراری 110 ، 115 و 125 رو هم بلدم. 

مامانم میگه بیا شلوارت رو دربیارم بریم دستشویی میگم : زشته جی جی رو میبینن !

از توی اتاقم مامان مهری رو صدا میزنم و میگم عزیزم جون یه دقه بیا ،کارت دارم...

این روزها علاقه زیادی به کارتن توماس پیدا کردم و کارتن مورد نظرم رو این شکی انتخاب میکنم.1. توماس زرافه 2.  اقاشال گردن داره 3. توماس چیاغ نداره...

کارت های صد آفرین رو که خیلی وقت بود داشت توی کمد خاک میخورد چند روزی میشه پیدا کردم و میگم بابا بگو این چیست ؟ اون چیست ؟

این روزا به دلایلی ، کارهای جدید و آموزشی انجام نمیدیم بیشتر  کتاب و شعر میخونیم و بازی میکنیم. اون هم از نوع ماشین بازی و قایم موشک و عمو زنجیرباف و یه نوع جدیدی از قایم موشک هم هست که من عروسک رو قایم میکنم و مامانم میاد پیداش میکنه و بعدش نوبت مامانمه که عروسک رو قایم کنه و من پیدا کنم. 

واما ماشین بازی من این روزها.....

گاهی با تخته وایت بردم یه پارکینگ این شکلی درست میکنم و همه ماشینامو میچینم توش

 

ولی مواقعی که تعداد ماشین زیاد میشه از زیر مبل ها بجای پارکینگ استفاده میکنم.

اگه براتون سوال پیش نیوومده چرا من لگوهامو پیش ماشین هام گذاشتم که هیچ....

اما اگه براتون سواله باید بگم من کمبود ماشین هامو با لگو جبران میکنم و چون در حال حاضر وانت سفید سبزی فروش ندارم با این لگو ها یه وانت درست کردیم که خیلی هم عزیزهخندونک. به امید روزی که شرکتی پیدا بشه که وانت سفید تولید کنه و مامانم برام بخره متنظر

این هم یه صحنه تصادفه ، از اون تصادف های کبری 11

 اورژانس ، آتش نشانی و پلیس تو تصادفات ما خیلی سریع حاضر میشند....خندونک

این هم یه یادگاری از ماشین هایی که من اینروزا عاشقشونم.

بابام میگه ماشین های دم دستی من بیشتر از تعداد ماشین های کل بچه های فامیل تو دوران خودشه. دوستای گلم شما هم برین از باباهاتون بپرسین، احتمالاً همین طوری بوده.

بنی آدم اعضای یکدیگرند

چند روز پیش یه پیام تو اداره برای مامانم اومد در مورد برگزاری جشنواره خیریه ...

این جشنواره هر سال برگزار میشه  و معمولاً همکارا و دانشجوها انواع غذا و دسر و وسایل هفت سین رو میارن و سود حاصل از فروشش هم صرف خرید عید برای کودکان بی سرپرست میشه...

امسال مامان منم دست بکار شد....

 

 

میدونم کمه ، ولی باوجود مریضی من ، خونه بهم ریخته دم عید و فرصت کم مامانم بیشتر از این نتونست درست کنه خجالت

مامانم خیلی استرس داشت که نکنه رو سرش بمونه و بابای بینوای من مجبور بشه یه هفته ژله بخوره ولی خدا رو شکر همشون ظرف یه ساعت فروش رفت... 

 

کلی هم غذا های خوشمزه  از آش و دیزی و ترشی بگیر تا انواع فینگرفود و سالاد آورده بودن خوشمزه این هم یه نمونه اش. نمایی از شور همکاران مامانم برای جیگر خوردنه خندونک 

جای همگی تون سبز

 

پسندها (8)

نظرات (46)

آزیتا
11 اسفند 93 14:04
سلام عزیزم. ماشاءالله هزار ماشاءالله پسرت خیلی خیلی ناز و زیباست. خدا ان شاءالله حفظش کنه زیر سایه شما. عزیزم اگه میشه رمز پستات به منم بده. ممنون میشم. مررررررررررسی
مامان مهری
پاسخ
ممنون از لطفتسر میزنم بهتون
مریم مامان آیدین
11 اسفند 93 16:44
سلام مهری عزیزم...خوبی دوستم ای جااااااااااانم....این پسرکمون چه خوش تیپ کرده تو عروووسی یعنی عااشق اون ذکاوتشم که فهمیده مامانش از لحاظ تیپ و لباس با بقیه یه تفاوتی داشته ایشالا همیشه به عروسی....چه خوب که با رها دوسته مهراد گلمون اون تعریفش از ژله هم خیییلی ناز بود...میدونم چقدر مشعوف شدی عزیزم چقدر هم ناناز ماشین بازی میکنه....خصوصا اون وانت سفید محبوبمن انقدر حااال میکنم بچه ها یه چیزی از خوشون درست میکنن و بعد تازه عاشقش هم میشن
مامان مهری
پاسخ
سلام به روی ماهت.. ممنون عزیزم. اگه بدونی مگه راضی میشد پاپیون بزنه... امیدوارم شما هم همیشه شاد باشین. مهراد قبلا که آمبولانس نداشت با لگوهاش آمبولانس درست می کردیم ولی الان تبدیل به وانت سفید شده. آیدین جون رو ببوس
مریم مامان آیدین
11 اسفند 93 16:49
واااااااااااااااااقعا کارت رو تحسین میکنم برای شرکت تو اون بازارچه خیریه...بچه داری و خونه تکونی و ....خییلی همت میخواد این کار رو هم انجام دادی....قبول باشه عزیزم....ایشالا برکتش رو تو خونه واز همه مهمتر مهراد گلت ببینی ماشین بازی رو که نگووووووووووو....من یه پست از بالای 60 تا ماشین ایدین ساعت 2 نصفه شب عکس گرفتم...یعنی خودم هم سرگیجه گرفته بودم از این همه ماشین چیدن تازه نصفشونو قبلا منتقل کرده بودم به انباری....دوران ما؟؟؟اصلا کجا این همه تنوع بود که آمار اسباب بازی هامون هم انقدر بشه....ولی خوب استفاده کن از این محبوبیت ماشین ها...چند ماه دیگه نگاشون هم نمیکنه و در اخر خییلی ببوس پسر باهوشمون رو که انقدر چیزای خوب و مفید یاد گرفته و برای اموزش هیچ وقت دیر نیست...پس حسابی بازی کنین و شعر بخونین دوستم
مامان مهری
پاسخ
مرسی عزیزم. اگه لایق باشم الهی آمین. میبینی دم عیدی مردم دارن خونه تکونی میکنن من ماشین های بچه رو چیدم عکس بندازم... من بازی بچه ها با اسباب بازی رو خیلی دوست دارم. امیدوارم محبوبیت اسباب بازی ها خیلی طول بکشه البته اگه هم تموم بشه از اون شیوه پنهان کردن تو انبرای استفاده می کنم.
مامان راحله
11 اسفند 93 17:01
سلام عزیزم .. ماشالله چقدر تو عروسی خوشگل شدی قربون زبون کوچولوت که انقدر خوشگل حرف میزنی عزیزمممممممممم معلومه پسر کوچولومون خیلی هم باهوشه به به چه مامان هنرمندی هم داری خوش به حااااااااااااالت هزاااااااااااار تا بوسسسسسسسسس برای مهرادجون و مامان گلش
مامان مهری
پاسخ
ممنون گل من...... ما هم میبوسیمتون و خیلی هم دوستون داریم...
الهام مامان علیرضا
11 اسفند 93 21:15
سلام بر مهراد و مهری جونم آفرین بر غیرتت پسر عکس هات خیلی زیبا شده گلم و همین طور عکس های آجی یکا می بینم که دیگه روابط حسنه ای برقرار کرده ای و واقعا آجی یکا رو به عنوان آبجی ت پذیرفته ای و البته بهت پیشنهاد می کنم به فکر آینده هم باشی و پیشوند آجی رو از ابتدای اسم رها خانوووووم حذف کنی و فدای تو با این تصحیح اشتباهات دیگران خدا مهراد و رها جون و حفظ کنه
مامان مهری
پاسخ
نه به اونی که میگه مامان آک (لاک ) بزن و اُژ (رژ)بزن نه به این غیرتی بازی ممنون از راهنمایی خیلی بجات گلم...
الهام مامان علیرضا
11 اسفند 93 21:19
آفرین به پسر همه رنگ دان و شماره دان جالبه که عنوان توماس ها برای علیرضا هم دقیقا همین بود و تازه داره اسم های تک به تک شون رو یاد می گیره و آفرین به مامان هنرمند با ژله های بی نظیرش عجب پارکینگی داره مهراد جوندر منزل ما هم هر جعبه ای پارکینگ می شود و البته زیر مبلها محل پارک ماشین های علیرضا هم هست و گاهی روی تخت خودش و از وفور اسباب بازی نگو که علیرضا هم آقای اسباب بازی فروش نام گرفته تازه چون چند بار بردیمش بازار و اسباب بازی خریده مدام میگه بریم بازار!!!
مامان مهری
پاسخ
ممنون خاله گلم... چه جالب که علیرضا جون هم همین طوری توماس رو نامگذاری کرده... ماشاله علیرضا دیگه تو پارکینگ داری خیلی پیشرفت کرده واما مهراد هم دیگه راه افتاده و دیگه هرچی رو میگیم نداریم فوری میگه خوب بریم بخریم و دست به خریدش خوب شده....
الهام مامان علیرضا
11 اسفند 93 21:21
ژله هات مثل همیشه عالی شده مهری جون خدا ازتون قبول کنه یکی از همین کارهای خیر کافیه که سال نو رو با شادی و آرامش براتون همراه کنه و نتیجۀ این خوبی رو تو زندگی تون ببینید... و نوش جونتون
مامان مهری
پاسخ
الهام جون ممنون از لطفی که به من داری.... واقعا امیدوارم که سال 94 سال خیلی خوبی برای هممون باشه یا حداقل سال بهتری نسبت به سال93 باشه. الهام جون باور کن من این عکس ها رو بخاطر شنیدن به به و چه چه نگذاشتم. فقط خواستم اگه لایق باشم یه تلنگری باشه که این دم عیدی به فکر این دوستان هم باشیم... الهام جون ببخشید جسارت کردم و از کامنت شما سوء استفاده کردم...
مامان ریحانه
12 اسفند 93 0:09
مهراد عزیزم خوب مهری جون برای گل پسری می اقصدی دلش شاد بشه فدای آجی یکا گفتنش و هپیم پا گفتنش محمدش و عشقه ای جااااااااااااانم هوش و ذکاوتش و قربون که میتونه تا 6 بشمارهو و شماره های اضطراری و هم بلده انشالله که هیچ وقت بهشون نیاز پیدا نکنه حیاشو ببین جیگر خاله ( زشته جی جی رو میبینن) واسه مهراد گلم
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم.بوس برای نازنین دختر بلبل زبون
مامان ریحانه
12 اسفند 93 0:12
ببین چه تصادفی شده وای وای آره خاله جون بابات راست میگه و خلاصه اومدیم سراغ دوست هنرمند خودم احسنت به اینهمه هنر نمایی و همچنین احسنت به حس انسان دوستانه ی شما قبول باشه عزیزم
مامان مهری
پاسخ
گلم ما توبچگی کلا یه عروسک داشتیم . 6 تا بچه باهاش بازی میکردیم... نظر لطف شماست
مامان علی
12 اسفند 93 8:53
س
مامان علی
12 اسفند 93 8:53
خ
مامان علی
12 اسفند 93 8:53
ای
مامان علی
12 اسفند 93 8:53
الهی من بگ
مامان مهری
پاسخ
من که نفهمیدم چی شد؟ اگه شما فهمیدین به من هم بگین.... زهرا جون متشکرم که باعث شدی سلول های مغزی من یه تکونی به خودشون بدن هرچند هیچی نفهمیدم....
مامان علی
12 اسفند 93 11:58
مهری؟؟؟؟اینا کامنتهای منه؟؟؟چرا اینجوری اومده؟؟؟ نکنه کارخودته؟؟؟!!!!مهرررررررییییییی بیا بگو ببینم چه کردیییییی؟؟؟؟؟خخخخخ چرا اینجوریه؟شرمنده عزیزم
مامان مهری
پاسخ
به جان خودم من هیچکاره بودم.... ولی باحاااااال بود... کلی خندیدم و فسفر سوزوندم.
مامان علی
12 اسفند 93 12:59
الهی من به قوربان این شازده پسر که علوسی رفته وغیرتی شده!!! بگو ببینم چرا حجاب نگرفتی؟؟؟ چادری که نیستی؟؟ولی من هستم. میگم الان با این دخی دایی اینقدر قاطی شدی آینده تضمینه دخی دایی جاااان! میگم دختر داداشیت یکم شبیه شماست ها!بوره نه؟؟من خاطرم هست چندتا عکسی که گذاشتی چقدرم فینگیلی بانمکه. مهری جون خوش به حالت بایک چی این بچه گول میخوره میاد!ما که هرچی فلسفه میچینیم انگارنه انگار!
مامان مهری
پاسخ
آره بابا پسر غیرتی داریم ما. همچین..... نه چادری نیستم گلم. فعلا که کسی از آینده خبر نداره منهم نمیخوام حرف خاصی بزنم که قانون چهاره نیوتن بازهم پیاده بشه. بووووووورهههههه!!!!!! زهرا جوون رها کجاش بوره؟؟؟؟ چشم و ابروش کاملا مشکی و حتی پوستش هم یکم تیره تر از مهراده خواهر. غصه نخورر کم کم به راه میاد.. پارسال عید مهراد هیچ کس رو تو اتاقش راه نمیداد ولی همین چند وقت پیش بود که بچه های عموش رو برده بود اتاقش و بازی می کردن..
مامان علی
12 اسفند 93 13:10
اونجا اومدم کامنت بزارم کاری پیشومد کرد!فدای شمردن این پسری،علی هم همینطوری میشمره!تا ده رومیدونم بلده ها ولی از 4،5دیگه 13،16.18.100و...میاد تو دایره اعداد!!!!این نخبه ها!!خخخخ مامآن مهری اینقدر کار زیشت نکنخ ووووووو منم تقریبا بنا به دلایلی کار اموزش نمیکنم!البته تو بازیشم قاطی نمیشم!خودش با خودش ووسایل خونه!اونوقت هی حرف میزنه با خودش!!!تازه اصلا به هیچ اسباب بازی علاقه نداره! بابای علی هم گاهی میگه!بابا اینا چقدر وسیله دارن!زمان ما که یکیشم نبود!منم میگم شوهر وبابای دارا به چه درد میخوره پس!پ ن پ میخای الانم نباشه!!!خخخخخخخ من درکل موافق خریدم واسه بچه واصلا دوست ندارم بگم نه کافیشه!به نظرم نسلشون همینه ونداشتنش یک تفاوت فاحشه!
مامان مهری
پاسخ
خوب من چی کنم هنوز بلد نیست شلوارش رو دربیاره... یعنی بلده ها یکم تنبل تشریف دارن آقا. بابا بچه مایه دارا... پولدارا.... مرفهین بی درد.... دوستون داریم زیاد....
مامان علی
12 اسفند 93 13:15
های دختر بیا یکم اموزش ژله دسر بزار، چی میشه خووو چقدر تزریقی خوشکله،من اصلا بلد نیستم ببین مهرداد چه تعریفی کرده الان دوستم تو اسمونایی یازمین؟؟ علی هم خیلی نظر میده!ازصبح پیله شده چرا جای جاقشقی عوض کردی بیزار همونجاش. قبلیه!!یکی نیست بگه تو چه کاره ای!البت اغلب جو منفی میده!همیشه میگه زشته!بهت نمیاد!نه اصلا قشنگ نیست ماشینای خوشکلی وچه پارکینگی! تصافت رو عشقست پسری،زند ه باشی وسلامت مهری همکاران جیگر نخوردن تاحالا!!!خخخخخخ
مامان مهری
پاسخ
من هم هر چی یاد گرفتم از تو همین اینترنت پدر آمرزیده بوده به خدا. وگرنه تا دو سال پیش فقط بلد بودم ژله رو صاف بریزم تو ظرف و نهایت چند طبقه اش کنم و یه چند تا میوه هم برای تزئین بریزم روش. آره واقعا رفتم تو آسمونها .... مهراد هم روی جای وسایل خیلی حساسه و من هیچ چی رو نمیتونم تغییر مکان بدم. اینا بچه نیستن که مادرشوهر و حوووواند.
مامان علی
12 اسفند 93 14:29
آخه مهر ی جونم تو عکس که سفیده!ابروهاش بوره!موهاشم خرمایی میزنه بازشما نزدیکی بهتر میدونی! بابا ما به طعنه به همسر میگیم!داراااا!!!مثلا الکی میگیم بابای دارا داریم!والا مابه کمکهای سبزتان نیازمندیم!!خخخخ نمیدونم چیزی نوشتم درباره بازی با بچه یا...اما منظورم این نبود که بابچه ها بازی نمیکنه!تنها بابچه.ها راه میاد ولی ازمردها میترسه البته اولش!بعد که رصد کرد ده مین بعد رفیق میشه اما همون ده مین چنان گریه میکن. که من کلا قید مهمون بازی رومیزنم!خدا عید وبخیر کنه
مامان مهری
پاسخ
خدا به زندگیتون برکت بده ان شاله... بابا شما که بانک دارین و چپتون پوله تنت سلامت اصلا پول رو میخوای چیکار ؟ خیلی کثیفه بخدا ، فعلا هم برای منو و شما خوب نیست.... امیدوارم توی این عیدی همزمان با تحویل سال علی هم متحول بشه و شما بتونین حسابی مهمون بازی کنین...
الهه مامان مبین
12 اسفند 93 17:58
سلام مهری جون .. خوبی سلام پسر خوشگل من ایشاا.. عروسی خودت قربون اون پاپیون نازت عزیزم الهی مامانی چه رکبی بهت زده هاااااااااااااااااااا عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم چقدر خوب که مهراد توی عروسی کنار خودت نشسته مبین وقتی جای شلوغ میریم اصلا یه جا نمیمونه جونتون سلامت باشه فرشته های آسمونی ....................................................................................@@@@@.. ..........................................................................................@........ .........................................................................................@........ .........................................................................................@....... .........................................................................................@........ ........................................................................................@....... ..................................................................................@@@@@.. .....................................@@@.......@@@................................... ...................................@@@@.....@@@@............................. ..................................@@@@@..@@@@@.......................... ...................................@@@@@@@@@@........................ ....................................@@@@@@@@@...................... .......................................@@@@@@@..................... .........................................@@@@@..................... ............................................@@@..................... ..............................................@..................... .................................................................. .........@................@................................. .........@................@.............................. .........@................@............................ .........@................@.......................... ..........@..............@........................ ...........@............@...................... .............@........@................... ...............@@@....................
مامان مهری
پاسخ
سلام مممنون عزیزم. آخه یه کیف فسقلی دارم اونو هم مهراد کلی ماشین فلزی ریخته توش ... ولی خدایی فکر نمیکردم همه ماشین هارو درآورده باشم و به خیال خودم سه تا ماشین هنوز تو کیفم هست. خودم هم شرمنده شدم. دوستون داریم
الهه مامان مبین
12 اسفند 93 18:00
پارکینگ درست کردن هم یکی از علایق مشترک پسرهاست مبین منم عاشق این کاره قربون اون چیدمانت عزیزمممممممممممممممممممم چقدر کار خوبی کردی از ماشین هاش عکس گرفتی حداقل اگه خراب بشند عکسشون یادگاری میمونه
مامان مهری
پاسخ
آره دقیقا به همین خاطر بود که عکس گرفتم تا بعدا خودش ببینه و یادگاری بمونه.
الهه مامان مبین
12 اسفند 93 18:05
وای مهری جون عجب کار قشنگی کردی آفرین خیلی خوشم اومد امیدوارم که خدا همیشه کمکتون کنه و پشت و پناهتون باشه جونت سلامت پسر خوشگل من —–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ —–-▒███████████▒ —▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒ -▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒……………….▒▒▒▒▒▒ -▒███▒▒▒▒▒███▒▒▒███▒…………..▒██████▒ -▒███▒▒▒▒██████▒▒███▒……….▒██▒▒▒▒██▒ —▒███▒▒▒███████▒▒██▒…….▒███▒▒█▒▒██▒ —–▒███▒▒████████▒██▒…▒███▒▒███▒▒██▒ ——–▒██▒▒██████████▒▒███▒▒████▒▒██▒ ———▒██▒▒██████████████▒████▒▒██▒ ———-▒██▒▒█████████████████▒▒██▒ ————▒██▒▒██████████████▒▒██▒ ————–▒██▒▒████████████▒▒██▒ —————-▒██▒▒██████████▒▒██▒ —————–▒██▒▒████████▒▒██▒ ——————-▒██▒▒██████▒▒██▒ ———————▒██▒▒████▒▒██▒ ———————-▒██▒▒███▒▒█▒ ————————▒██▒▒█▒▒█▒ ————————-▒██▒▒▒█▒ —————————▒██▒█▒ —————————♥♥♥♥♥♥ —————————-♥♥♥♥♥ ——————————♥♥♥ —————————-—♥♥ ———————————♥
مامان مهری
پاسخ
به خدا من کاری نکردم در مقابل دریای محبت دوستان...
الهه مامان مبین
12 اسفند 93 18:08
برای مهری و مهراد نازم __________@@@@@@___________@@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ ______________________@
مامان مهری
پاسخ
این کامنت رو که دیدم اول فکر کردم راحله جونه بعد که بالاش رو خوندم دیدم که الهه جون شمایی که دست به کار شدی.... ممنون عزیزم
مامان راحله
12 اسفند 93 20:21
_________________@@@@@___ _________________@@@@@___ _________________@@@@@___ _________________@@@@@___ _________________@@@@@___ __@@@@@@@@@@@@@@@_ __@@@@@@@@@@@@@@@_ ______@@@@@@@@@_______ __@@@@@_______@@@@@___ _@@@@@_________@@@@@__ _@@@@@_________@@@@@__ _@@@@@_________@@@@@__ __@@@@@_______@@@@@___ ______@@@@@@@@@_______ __@@@@___________@@@@_ ___@@@@_________@@@@__ ____@@@@_______@@@@___ _____@@@@_____@@@@____ ______@@@@___@@@@_____ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ____________@@@@______ ____________@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ____________@@@@______ _________ ___@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______
مامان مهری
پاسخ
حتما میام پیشت. ما هم دوستون داریم.
مامان رویا
13 اسفند 93 9:50
خسته نباشي مهري جان هنرمند...عالي بود..
مامان مهری
پاسخ
سلامت باشی رویا جون
مامان ریحانه
13 اسفند 93 11:22
نویسنده محترم پست ( یهویی ) لطفا اگر امکان دارد رمز را مرحمت فرمایید با تشکر ( ستاد مادران خسته از خانه تکانی )
مامان مهری
پاسخ
عزیزان رمز همون قبلیه است... البت برای شما اختصاصی میرسم خدمتتون.
تم پارتی
13 اسفند 93 12:26
با سلام تم پارتی ارئه دهنده انواع تم های تولد . تقویم سال 94 با عکس کودک عزیزتان. و کارت های تبریک سال نو با عکس کودک . با قیمت های مناسب و کیفیت بالا همچنان امسال نیز یا طرح های متنوع تقویم تک برگ و چهار برگ و 12 برگ در خدمت شما هستیم temparti.ir
سمانه
13 اسفند 93 15:07
خب خدارو شکر مهراد خوب شده به به عروسی آفرین مهری جان کار پسندیده بود مثل همیشه ژله ها زیبا شده بود.منم هفته پیش دست به کار شدم و از اینترنت دستورش گرفتم ودرست کردم واقعا در کمال تعجب خیلی خوشگل شده بود .دکتر هم کلی ذوق کرد .ولی از اونجا ما اهل خشکبار ومیوه هستیم واصلا علاقه ی به شیرینی و شکلات و کارامل وله و.... نداریم هرکدام یه قاشق بیشتر ازش نخوردیم ومتاسفانه بقیه اش دور ریختن. فکر نکنم دیگه درست کنم چون حیفم میاد بریزم.
مامان مهری
پاسخ
خدا رو شکر خیلی بهتره.... ممنون عزیزم ، کار خاصی نبود. آفرین ، خیلی خوبه که دست بکار شدی و خوشحالم که خوشگل شده. البته جز این هم انتظاری نداشتم. همین که بلد باشی خوبه . بزار موقعی که مهمون داشتین درست کن که حیف نشه. چه عادت خوبی دارین که میوه و خشکبار میخورین...
سمانه
13 اسفند 93 15:13
آفرین مهری جان کار پسندیده بود. خدارو شکر مهراد هم خوب شده ژله ها مثل همیشه عالی بود. منم چند وقت پیش درست کردم.در کمال تعجب خوشگل شد فقط حوصله میخواد.دکترم کلی ذوق کرد .اما از اونجا که اهل خشکبار ومیوه هستیم وبه هیچ وجه اهل شیرینی و کرم کارمل وژله و... نیستیم. همش جابجا موند وریختم دور متاسفانه.با این اوصاف دیگه هم درست نمیکنم چون حیف میشه
مامان مهری
پاسخ
راست میگی ژله تزریقی فقط حوصله میخواد....
بابا و مامان
14 اسفند 93 8:43
پسر نازی دارین خدا حفظش کنه موهاش چشای خوشگلش چشم نخوره ان شاء... آرسن منم 10 همسن مهراد شماست 10 روز کوچکتر. عاشق ماشین بازی خونمون شده نمایشگاه ماشین
مامان مهری
پاسخ
سلام. خوشحالم از آشنایی تون. خدا آرسن جون رو حفظ کنه.
مامان نازنین زهرا
14 اسفند 93 10:53
توجه تان را جلب میکنم به عکس سوم گوشه سمت راست ...خودتونین؟لباستون به نظر قشنگ میادگوشوارتون هم کمی تا قسمتی معلومههمین جوری اومدم بگم که بگم من دقت کردم
مامان مهری
پاسخ
ممنون از دقت نظرت. ولی من اونی هستم که ذوق مرگ پسرش شده و دوربین دستشه... اگه یه آینه ای بود اونوقت میتونستی قیافه نخراشیده منو ببینی
مامان نازنین زهرا
14 اسفند 93 10:56
وایضا عکس دوم وچهارم که به طرز ماهرانه ای فتوشاپ شده اند
مامان مهری
پاسخ
ببخشید دیگه بیشتر از این بلد نبودم.
سمانه
14 اسفند 93 19:16
نظرم دوبار اومده! دختر این چه رمزیه گذاشتی دو روزه میام هرچی می زنم باز نمیشه!!! فکر کنم بهتر عدد جایگزین کنی! خلاصه فعلا قسمت نشد بخونمش!
مامان مهری
پاسخ
می خوای یه بار هم رمز رو copy , paste کن... شاید فاصله بین کلمات رو نمیزاری. البته بگم چیز خاصی رو هم از دست نمیدی ها، فقط یه عکس داره....
مامان و بابا
16 اسفند 93 14:07
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا در ضمن خاله جون تعیین جنسیت نینی شما رو چند هفتگی گفتن؟
مامان مهری
پاسخ
سلام. عزیز دلم. امیدوارم نی نی هاتون به سلامتی به دنیا بیان.
سایبر سافت
18 اسفند 93 13:52
سلام دوست عزیز آموزش عکاسی حرفه ای از کودک با نرم افزار آندرویدی "آتلیه کودک" همراه با یک گالری بزرگ از نمونه های عکاسی واقعی و امکان عکاسی مطابق با نمونه ها لینک دانلود نرم افزار http://cybersoft24.blogfa.com/post/11 با تشکر گروه نرم افزاری سایبر سافت
مامان مهیار
19 اسفند 93 0:33
به به همیشه به عروسی گلم ، عجب ماشینهایی چه پسر گلی. دست مامان هم درد نکنه ژله ها عالی بودن.
مامان مهری
پاسخ
سلام. بهبه حسابی کم پیدایی ها!!!!!!!!!!! ممنون عزیزم. ببوس آقا مهیار گل رو
مامان الهام
20 اسفند 93 19:57
فرارسیدن ماه خرید هول هولکی بدو بدوهای الکی بشور و بسابهای بیخودکی شستو شوهای زیادکی برتمام بزرگ بانوان ایرانی دست تنها مبارک ....
مامان مهری
پاسخ
بر شما دوست دست تنهای خودم هم مبارک
عمه فروغ
21 اسفند 93 23:17
سلام هزار ماشاا.. گل پسری نازی دارید خدا براتون نگه داره
مامان مهری
پاسخ
سلام بروی ماهتون. ممنون عزیزم.
مامان راحله
23 اسفند 93 16:27
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤نـــــرم نرمــــــــکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ میرســـــد ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤اینــــــــــک¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهــــــــــار ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهـــــاران مبـــــــــارکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مامان مهری
پاسخ
بهار بر شما هم مبارک
سمانه
25 اسفند 93 19:19
مهری عزیزم.دوست داشتم بازم تو ومهراد خوشگله همراه باشم ولی ظاهرا قسمت نیست پست خانه تکانی همراهتون باشم .متاسفم
مامان مهری
پاسخ
اشکالی نداره گلم. فدای سر صدرا جون. پیشاپیش عیدتون مبارک
مامان صدرا
26 اسفند 93 14:59
بهار ثانیه ثانیه می اید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایتان آرزوهای خوب دارد… پیشاپیش چهارشنبه سوری وعید مبارک سال خوب وخوشی رو در کنار عزیزانتون داشته باشین
مامان مهری
پاسخ
پیشاپیش عید شما هم مبارک. امیدوارم سالی که پیش روست سال شکفتن گل آرزوهاتون باشه.
مامان علی
26 اسفند 93 19:36
جشن آتش: ﺭﻣﺰ ﺁﺗﺶ ﭘﺎﮐﯽ ﻭ ﺭﻭﺷﻨﮕﺮﯼ ﺳﺮﺧﯽ ﻭ ﮔﺮﻣﺎ ﻭ ﺷﺎﺩﯼ ﭘﺮﻭﺭﯼ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﮐﻬﻦ ﺁﯾﯿﻦ ﻣﺎ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭﺍﻥِ ﺧﻮﺵ ﻭ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﻣﺎ ﺁﺭﯼ ﺍﻣﺸﺐ ﺟﺸﻦ ﺳﻮﺭ ﻭ ﺁﺗﺶ ﺍﺳﺖ ﺟﺸﻦ ﺭﻗﺺ ﺷﻌﻠﻪ ﻫﺎﯼ ﺳﺮﮐﺶ ﺍﺳﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﻣﺸﺐ ﺍﺯ ﻏﻢ ﻭ ﺯﺭﺩﯼ ﮔﺬﺷﺖ ﻫﻤﭽﻮ ﺷﺎﺧﯽ ﺩﺭ ﺑﻬﺎﺭﺍﻥ ﺳﺒﺰ ﮔﺸﺖ 4 شنبه سوریتون مبارک😊🌹  عزیزم از اونجا که احتمالا دیگه فرصت اومدن وب نیست!عید هم مبارک،تعطیلات خوش بگذره،مراقب خودتون باشین،دوستون داریم یک عالمه.التماس دعا
مامان مهری
پاسخ
پیشاپیش عید شما هم مبارک. امیدوارم سالی که پیش روست سال شکفتن گل آرزوهاتون باشه. محتاج دعا
مامان دوقلوها (ارغوان و امیر عباس)
27 اسفند 93 13:43
باز هفت سین سرور ماهی و تنگ بلور سکه و سبزه و آب نرگس و جام شراب باز هم شادی عید آرزوهای سپید باز لیلای بهار باز مجنونی بید باز هم رنگین کمان باز باران بهار باز گل مست غرور باز بلبل نغمه خوان باز رقص دود عود باز اسفند و گلاب باز آن سودای ناب کور باد چشم حسود باز تکرار دعا یا مقلب القلوب یا مدبر النهار حال ما گردان تو خوب راه ما گردان تو راست باز نوروز سعید باز هم سال جدید باز هم لاله عشق خنده و بیم و امید عید شما مبارک
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. عید شما هم مبارک
الهه مامان مبین
27 اسفند 93 18:08
خداوندا ، در این آخرین روزهای سال دل دوستان عزیزم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان هر کجا زخمی هست مرهم هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق جای آنرا فرا گیرد ، آمین . . . سال جدید رو تبریک میگم و از همینجا روی ماهتون رو میبوسم دوستون داریم زیااااااااااااااااااااااااااااد
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم . عید شما هم مبارک
سمانه
27 اسفند 93 20:19
دارم میرم مشهد گفتم بیام پیشاپیش تبریک بگم مهری نازنینم ،دوست صادق عزیزم ،سال نو رو به تو ومهراد خوشگله واقا مهرداد تبریک میگم! عشقتون پابرجا ،تنتون سالم ،جیباتون پر پول! عیدت مبارک
مامان مهری
پاسخ
سفر به سلامت. ممنون که به یادمون بودی. عید شما هم مبارک. امیدوارم در کنار آقای دکتر و صدرا جون سال خوبی رو شروع کنین.
بهاره مامان الینا
28 اسفند 93 8:11
ستاره بختتان بالا سپیده صبحتان تابناک سایه عمرتان بلند ساز زندگیتان کوک سرزمین دلتان سبز سال جدید مبارک
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم . عید شما هم مبارک
√بهار مامانه برسام
9 فروردین 94 5:29
در وصف این مامان گل و پسمل ناز و شیرین زبونش فقط میتون بگیم مامان مهری و گل پسرش بینظیرن.............. دستت درد نکنه .....دل مهربون این چیزا رو هم داره دیگه.....خسته نباشی خانم هنرمند
مامان مهری
پاسخ
ممنون از لطف بی کرانت. خجالتم میدی. باور کن من فقط یه وسیله بودم.