گل عشق ما مهرادگل عشق ما مهراد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
میوه زندگی ما مهرا میوه زندگی ما مهرا ، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مهراد لبخند زیبای خدا

عصرهای ماه رمضونی

1393/5/11 18:56
نویسنده : مامان مهری
409 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسری

تو این روزها عصرها که میشه با بابا مهرداد میریم دفتر و شما حسابی خوش می گذرونی  بعضی روزها هم میبرمت پارک و حسابی از خجالت مامان در میای و کلی منو این طرف و اون طرف می کشی تا جایی که دم افطار  غش می کنم.شب ها هم که همچنان افتضاح می خوابی ساعت یک و نیم الی دو. بعد سحرم که درست و حسابی خوابمون نمی بره و تازه وقتی چشمامون گرم شده صدام میکنی که آب می خوامگریه بلاخره همه اینها دست به دست میده که من اکثراً صبحها با تاخیر میرم سر کار...

حالا بریم سراغ چند تا عکس خوشمل از گل پسرمحبت

خوب دقت کنین چه پسری داریم ما. به به ...

 داره قندون دفتر باباییش رو تمیز می کنه

بوسبوس

حالا داره میز رو تمیز میکنه... اینقدر دستمال زده بود که برق افتاد

محبتمحبتمحبت

الهی قربونش برم خسته شده دیگه

بغلبغل

این جا هم مشغول بازی توی پارکه البته باجیغ و هورا...

خندونکخندونک

مهراد توی پارک از اول تا آخر جیغ و داد میکنه. عاشق این تخلیه انرژیش امراضی

بعضی وقت ها دنبال بچه های بزرگتر میره و میخواد باهاشون دوست بشه ولی تیرش به سنگ می خوره غمگین ،چون کوچیکتره.  جدیداً خیلی دوست داره با بچه ها بازی کنه تشویق.

 

اینجا هم داره نقاشی می کنه...

بغلمحبتبغل

اینها هم شاهکار صبح های ماه رمضون با مادر جونه

این لباسها رو مادرجون با دهن روزه برای مهراد دوختهمحبت دستش درد نکنه خیلی خنک و قشنگهبوسمحبت

مهراد جونی وقتی بهش میگم بخندخندونک

مهراد وقتی بهش میگم اخم کن.

و حالا بعد افطار آقا مهراد در حال دیدن سریالهای ماه رمضون. جالب اینجاست که ما تابحال یه قسمت هم از سریال مدینه رو ندیدیم ولی مهراد شخصیت هاشو  هم می شناسه...شاکی

بلاخره ماه رمضون امسال هم با گرما و روزهای طولانیش گذشت... ولی نمی دونم چرا همیشه وقتی تموم میشه دلم میگیره دلشکسته، انگاری خیلی کارهای خوب بود که میتونستم انجام بدم و ندادم.

امیدوارم سال بعد ماه رمضونی بهتر از امسال داشته باشیم.

این پست رو با چند روز تاخیر گذاشتم ولی فعل هاش رو عوض نکردم تا حال و هوای ماه رمضونی داشته باشه.

پسندها (11)

نظرات (26)

مامانِ بهار
11 مرداد 93 16:56
چه عکس هاس خوشگلی .. به به ..
مامان مهری
پاسخ
مرسی خاله جون
الهه مامان مبین
11 مرداد 93 17:56
ای جون دلم خوشگل پسر من . قربون اون تمیز کاریات . ای خدا جون موهاش چقدر خوشگل شده . حتما بذار بلند بشه مهری جون . ماشاا.. خیلی بهش میاد . میبوسمتون خیلییییییییییییییییی
مامان مهری
پاسخ
ممنون از لطفت مهربون... مبین جون رو ببوس. دلمون براتون تنگ شده
بهاره مامان الینا
12 مرداد 93 10:17
مهراد جون بوس بوس
مامان مهری
پاسخ
مرسی خاله خوبم
مامان آروین(مهناز )
12 مرداد 93 11:46
سلام مهری جون خیلی پسر نازی دارید خدا حفظش کنه با اجازه لینکتون کردم
مامان مهری
پاسخ
مرسی از لطف شما . حتما میام پیشتون
مامان جونم(سوگند من)
12 مرداد 93 16:00
سلام مهری جون با این پستت حال و هوای رمضان و زنده کردی فداش بشم انقدر پسر مرتب و منظمی هستش غزیزم پارک خوش میگذره خاله جون چه مادر جونه هنرمندی چه خوشگل دوخته براش خوش بحالت مهرادجونم خیلی ملوسی با اون موهای فر فریت عزیزم مهری حون سوگند دقیقا همون ساعتها می خوابه نمی دونم چه کارش کنمحالا من سر کار نمی رم اگه میرفتم وای دلم برات سوخت گلم تصورشم برام سخته می بوسمتون عزیزم
مامان مهری
پاسخ
مرسی از لطفت عزیزمآره مامان من حتی لباس عید مهراد رو هم دوخته بود. خیلی ماهه. از خواب مهراد نگو که بیچارم کرده... یه چند روزی عصرها نخوابوندمش که شب زود بخوابه از اون طرف ساعت 5 صبح بیدار شدیعنی این شکلی می رم سر کار
مامان صدرا
13 مرداد 93 0:13
سلام جیگر خاله دیگه داری از کارای فسقلی ما انجام میدی وشبا مامان وبابایی رو اذیت میکنی به به لباسی که مامانی برات دوخته خیلی قشنگه مبارکت باشه خاله جون انشالله به سلامتی
مامان مهری
پاسخ
امان از دست این وروجک ها مامانم برای مهراد کلی لباس می دوزه
رومینا
14 مرداد 93 16:20
عزیز دلم عاشق موهای فرفریشم عکسهاش عالی بودن هزار ماشالله خیلی نفسه
رومینا
15 مرداد 93 10:39
خصوصی
سمانه
15 مرداد 93 13:58
احتمالا وقتی بیرون میرید بقیه نمیگن شبیه دختراست؟؟؟؟؟ نماز وروزهاتون قبول !!! راستی شبیه خودته!!! رمز باز نمیشه
مامان مهری
پاسخ
چرا عزیزم خیلی ها فکر می کنن دختره!!! قربونت برم طاعات شما هم قبول. عیدتون هم مبارک
مامان فائزه
16 مرداد 93 14:54
سلام مامان مهری جون ممنونم به وب پسری سر زدید وچقدر خوشحال شدم که همشهری هستیم ببوسید روی ماه مهراد جونو اگه تمایل داشتید رمز بدبد
مامان مهری
پاسخ
میام پیشتون
مریم
17 مرداد 93 16:34
سلام چه کوچولوی مو فرفری خوشگلی
مامان مهری
پاسخ
ممنون از لطفت خاله جونی
مریم
17 مرداد 93 16:34
لباسها خیلی قشنگن
مامان مهری
پاسخ
چشمای شما قشنگ میبینه خاله مهربونم
بهار مامانه برسام
19 مرداد 93 18:17
ای جان عزیزم.........خدا حفظش کنه گل پسری نازتون رو خیلی دوستش دارم
مامان مهری
پاسخ
ممنون ازلطفت بهار جون..... ماهم خیلی دوستتون داریم
مامان گلشن
20 مرداد 93 11:45
قربونت بشم
مامان مهری
پاسخ
ممنون از لطف بی کران شما
بهار مامانه برسام
20 مرداد 93 20:21
الهی من قربون اون اخم کردنت بشم عزیز دلم؛یه عالمه بوس واسه این گل پسمل ملوس
مامان مهری
پاسخ
مرسی خاله جونم . خجالتم نده یه عالمه بوسبا یه دنیا عشق همرا ه این گل ها برای شما و برسام گل
بهار مامانه برسام
20 مرداد 93 20:23
عزیزم دوست گل و مهربونم خیلی خیلی لطف کردید و ما رو شرمنده ی محبتت کردی مرسی گلم؛منم شما رو لینک کردم و امیدوارم همونطوری که گفتید نی نی های نازمون در آینده ای نه چندان دور با هم دوستای خوبی بشن و قدر دوستیشون رو بدونن؛شما لطف میکنید و ما رو بی نهایت خوشحال میکنید که ما رو قابل بدونید و بیاید پیش ما..... ما هم از این به بعد تند تند بهتون سر میزنیم و میایم پیشتون گل نازم ممنونم که منو لایق دوستی با خودت دیدی و خوشحالم که یه گل دیگه به گلخونه ی دنیای من و برسام افزوده شد دوستتون داریم دوست جون خوبم روی ماه مهراد جونم رو ببوس که واقعا این پسمل ناز هزارماشالله لبخند زیبای خداست خدا حفظش کنه
مامان مهری
پاسخ
ممنون دوست خوبم. ما رو شرمنده محبتتون کردین. امیدوارم دوست خوبی برای شما باشم
بهار مامانه برسام
21 مرداد 93 2:07
مهربونم من با این پروسه ی پوشک گیری واقعا مشکل دارم و بنا به دلایلی که بعضی دوستان میدونن و شما هم اگه بخوای بهت میگم تا الان موفق نشدم این کار رو انجام بدم و طفلی برسام من الان 30ماهه شد و مامان بدش هنوز از پوشک نگرفتتش....شما که موفق بودی میشه راهنماییم کنی و اگه تویه پست مربوط به این مورد توضیح دادید چیکار کردید و اگه براتون مقدوره رمز بهم بدی تا من هم با اجازتون از تجربه ی یک مامان خوبی مثل شما استفاده کنم ممنون میشم و البته اگر رمز رو هم ندی بازم ممنونتم و درک میکنم چون بعضی چیزا واقعا برای آدم خصوصی هستن و آدم دوست نداره همه ازش باخبر شن مرسی دوست گلم روی ماه عسل پسملی ناناسمون رو ببوس هزارماشاالله به این پسرناز قربونش شم خیلی عسله
مامان مهری
پاسخ
خصوصی عزیزم
بهار مامانه برسام
21 مرداد 93 16:54
سلام گلم مرسی از اینکه لطف کردی و پست های وب رو دیدی و ممنون که انقدر به ما لطف داری انصافا که اسمت برازنده ی خودته عزیز دلم. گلم آره هنوزم بهش سندروس میدم و بی نهایت هم راضی هستم و واقعا حرف نداره و به هر مامان گلی هم که توصیه کردم به نی نی جونش بده اون ها هم خدا رو شکر راضی بودن میتونی نمونه هاش رو تویه پرسش و پاسخ ببینی و چون دوستان خیلی بودن اسامی تک تکشون یادم نیست ولی نمونش مامی مینای گل آخرین نفری بودن که تویه پرسش و پاسخ ها در بخش سوال مربوط به شیر دادن به کودک 18ماهه اومدن و گفتن که سندروس به نازگلشون میدن و خدا رو شکر خیلی راضی هستن و لطف کرده بودن و از من هم تشکر کرده بودن که بهشون این شربت رو معرفی کردم گلم از بابت دندونای نی نی جونت خیالت راحت شاید باورت نشه ولی سندروس همش حُسنه و اصلا کوچکترین ضرری به کودک نمیرسونه من قبلش ویتان ؛ایرویت بی بی جویس و یکی دو تا مدل دیگه که همشون هم از قبرندهای معروف هستن به برسام داده بودم ولی کوچکترین تاثیر مثبتی که ندیدم هیچ تازه گلاب به روتون برسام تا میخوردشون بالا می آورد و تا چند ساعت سیستم گوارشیش به هم میریخت و دیگه لب به هیچی حتی شیر نمیزد تا اینکه مامانم سندروس رو براش گرفت و وقتی با دکتر فوق تخصص اطفالی که برسام رو پیشش میبرم و دکتر متخصص تغذیه ای که برسام رو میبرم مشورت کردم و هر دوشون گفتن واقعا بهم تبریک میگن که تویه این وانفسای تبلیغات رنگ به رنگ برندهای مختلف مامانم تونسته بهترین و عالی ترین مکمل غذایی که جز سود و منفعت چیزی نداره رو انتخاب کنه حتی به همین هم اکتفا نکردم و با شوهر خاله ی عزیزم که عضو هیئت علمی دانشگاه سراسری هستن و استاد دانگاه هم هستن و در رشته ی خودشون(علوم آزمایشگاهه)پرفسور هستن سندروس رو مطرح کردم و ازش پرسیدم آیا امکان این هست که شربت رو بدم آزمایشگاه تا ترکیباتش رو بهم بگن و خلاصه به دلیل وجود شوهر خالم و پسرخاله هام در دانشگاه و آزمایشگاه دانشکده تونستم یک تحقیق کامل در مورد سندروس داشته باشم؛شاید به نظرت بیاد که خیلی وسواس نشون دادم ولی باور کن به دلیل علاقه ی بیش از حدم و شرایط خاصی که دارم مجبورم از همه ی مامانا محتاط تر عمل کنم و خصوصا اینکه من اگه یه چیز خوب رو تجربه کنم به همه هم معرفیش میکنم واسه همین میخواستم وقتی سندروس رو به پسرم میدم با خیال راحت بدم و یا وقتی به کسی سندروس رو معرفی میکنم حرفم پشتوانه ی علمی و تجربی داشته باشه تا خدایی نکرده شرمنده ی کسی نشم گلم اگه میخوای به مهراد جون سندروس بدی جدا بهت توصیه میکنم که درنگ نکنی و هرچه زودتر براش این مولتی ویتامین بینظیر رو تهیه کنی و بدی نوش جان کنه مطمن باش با یکبار خرید از سندروس میشی مشتری ثابت برندشون
مامان مهری
پاسخ
ممنون از لطفت . من هم یه ذوره ای به مهراد سندروس دادم ....
سمانه
21 مرداد 93 19:50
مهرررررررررررررررررررررررری من عاشق اون عکس بالای سرسره مهراد شدم(همونی که تعجب کرده)خیلی نازه به اسفند برای بچه مون دود کن دخترررررر
مامان مهری
پاسخ
مرسی سمانه جون لطف داری. اکه بدونی با چه مصیبتی همین 4 تا دونه عکسو ازش گرفتم...
مامان رایان
22 مرداد 93 11:17
سلام مامان مهری مهربون با این ماه رمضون تاریخی .... وای گل پسر خیلی جیگرک شده ..... ماشالا .... راستی آدرس وبلاگ دخملم رو درست کردم .....
مامان مهری
پاسخ
حتما به وب دخمر نازت سر می زنم
مامان نازنین زهرا
22 مرداد 93 13:20
ماشاالله به این شازده پسر
مامان مهری
پاسخ
ممنون که وبلاگ ما رو روشن کردین
صفورا
24 مرداد 93 0:54
از اینکه به ما سرزدین یه دنیا ممنون راستی گل پسرت خیلی آقاست
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان مهيار
26 مرداد 93 19:05
وواي ماشاالله به اين پسر خداحفظش كنه چقدر دوست داشتنيه ماماني اسفند فراموش نشه با كلي تاخيرطاعاتتونم قبول خانمي.
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. طاعات شما هم قبول
آویسا
12 شهریور 93 11:46
چه گل پسر خوشگلی هزار ماشاا....منم مهری هستم مامان آویسا
مامان مهری
پاسخ
سلام . خیلی خوشحال شما از اینکه به ما سر زدین مهری عزیزم
آویسا
12 شهریور 93 12:18
ممنونم عزیزم.با اجازه من لینکتون کردم
مامان مهری
پاسخ
ممنون از محبتت
سمانه
2 مهر 93 19:15
http://sdra.persianblog.irسلام مهری جوون اینم ادرس جدید،پدرم درومد تا همه پستا رو نوشتم هنوز دوتای اخری مونده!فدات
مامان مهری
پاسخ
این دو که نبودی خیلی نگرانت شدم که نکنه دیگه نیای.... خدارو شکر که اومدی و آدرست رو دادی.