گل عشق ما مهرادگل عشق ما مهراد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
میوه زندگی ما مهرا میوه زندگی ما مهرا ، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

مهراد لبخند زیبای خدا

همین روزها

1393/7/17 16:55
نویسنده : مامان مهری
669 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها هر ثانیه شیرین تر از هر زمان دیگریست.....

وقتی تو کنارم هستی و نگاهت میکنم، چیزی جز زیبایی نمی بینم.....

وجودت نور است ، نوری که قلبم را روشن کرده. من لبریزم ، لبریز لذت تماشای تو ....

این روزها که بی دریغ بوسه بارانم می کنی و با هر بوسه مرا به عرش می بری....

این روزها که گاه و بیگاه دستانم رو میبوبی و من در عشقت غرق می شوم.....

این روزها که زمان خواب دستم را در آغوش می گیری تا آرامش را به تو هدیه کنم.....

این روزها که عطر تنت مرا سر مست می کند....

این روزها که میگی مامان دوست از طوماری شعر عاشقانه نیز برایم دلنشین تر است....

این روزها که وقتی چشمانت خیس میشود تنها نگاهت به دنبال آغوش من است.....

این روزها که وقتی دل نازکت را میبینم. حتی تحمل دیدن یک صحنه بد را هم نداری . دل ناگرانت میشوم در این روزگار....

این روزها که هر روز شاهد پیشرفتی در تو هستم نگرانم از اینکه نتوانم مادری کنم آن گونه که باید تا شکوفا شوی و بالنده شوی......

نرم و نازکم. نهال زندگیمان قد بکش تا به نور برسی.....

این روزها هر ثانیه شیرین تر از هر زمان دیگریست

 

 

 

مهرادم این روزها داری حسابی بچگی می کنی و ما هم حالشو می بریم.بغل

تو خونه خیلی پر حرف نیستی ولی شیرین زبونی های خودتو رو داری که باعث میشه هی ببوسمت و بچلونمت. وقتی چیزی برات تازگی داره سریع میگی این چین؟ ( این چیه؟) مثل طوطی شدی و هرچی رو میگیم تکرار میکنی .... ولی بعضی کلمات رو با ترکیبی شیرین ادا می کنی مثل زن عمو جون که میگی زنجون که باعث شده حسابی دل زن عموهات رو ببری.چشمک یا به مادر جون که میگی ماجون. یا کلمه ای مثل بنز ده تن که میگی بینز ده تو ( پسرم به ماشین های سنگین علاقه خاصی داره)

دیروز پات درد میومد.( همون درد رشد ) میگم کدوم پات درد میاد میگی چپ تعجب برای اینکه مطمئن بشم پرسیدم چپ کدومه؟ پای چپت رو نشون دادی و برات پماد مالیدم بعد میگی پاچه یعنی پارچه ببند.غمگین قربونت برم که چپ و راست رو هم یاد گرفتی پسرکمبغل

الهی بمیرم که بعضی روزها ساعت 7 صبح بیدار میشی و میگی عزیزم س کار نه غمناک

بابایی در گوشت خیلی آروووم میگه عاشقتم. دوست دارم و تو هم همین کار رو تکرار می کنی.محبت

  خیلی سعی کردم که به نقاشی با گواش علاقه مند بشی و شاید بتونی راه مادرت رو ادامه بدی ولی فعلا از رنگی شدن دستات خوشت نمیاد و هی میگی کثیفه، بشوییم..البته اشکال از منه که وسایل طراحی ونقاشیم رو بکل بسته بندی کردم و گرنه صددرصد علاقه مند میشدی. نا سلامتی یه زمانی واسه خودمون نقاش بودیم. ولی عاشق مداد رنگی و کتاب و بازی های هوش هستی و که این هم خودش خیلی عالیه. با مداد رنگی برات  آدمک میکشم و جای یکی از اعضای صورت رو خالی می زارم و ازت می خوام که بگی چه عضوی کمه؟ شما هم به من میگی و گاهی هم بهت میگم که خودت بکشی. هر چند کشیدنت بیشتر شبیه خط خطیه ولی برای من خیلی جذاب و شیرینه.キラキラ のデコメ絵文字

این روزها برات بارها و بارها می خونم و جدیداً اونقدر با کتاب اخت گرفتی که موقع خواب خودت می گی کباب ، کباب  

اینجا هم بابایی داره کتابخونه رو تمیز میکنه که شما هم از فرصت مطالعاتی پیش آمده نهایت استفاده کردی.

یه موقع هایی هم تنبلیم میاد برم کتاب بیارم بهمین خاطر میگم بیا قصه بگم، که بدو بدو میگی چوپو.... بع بع ( منظور همون قصه چوپان دروغگوه ! ) یه مواقعی هم داستانهای عبرت آموز خودم رو میگم مثل پسری که مسواک نمیزد، پسری که دندون هاشو فشار میداد یا پسری که دستشوییش رو نگه داشته بود.خندونک

عاشق انواع پازلی گلم....

( البته این عکس ها مربوط به 2 ماه پیشه ولی خوب من فرصت نکرده بودم بزارم.) با عرض پوزشخجالت

این پازل دو تکه ای هوش هم یکی از کادوهای تولدت بود که خیلی دوستش داری و همون بار اولی که بازی کردیم بدون کمک من جای اشکال رو پیدا کردی و سر جای خودشون گذاشتی.راضی

 این کره هوش رو هم خیلی دوست داری... ( از 2 سالگی به بعد در عرض یک دقیقه بصورت کاملاً سرعتی تمام اشکال رو سر جاهاشون میزاره )تشویق شکلی رو هم که پیدا نمی کنی میگی این کو بعد چند ثانیه جستجو هم خودت میگی اینجاس.

این ماشین رو هم یه روز که رفته بودیم بیرون برات خریدیم. هنوز اجزا ماشین رو نمیتونی جدا کنی ولی یاد گرفتی که چطوری پیچ ها رو باز کنی و جای هر قطعه کجاست.

بازی با قیچی و چسب رو هم دوست داری. چند شب پیش با کاغذ رنگی اشکال هندسی رو در آوردم و شما هر کدوم رو سر جای خودش چسبوندی و کلی خوش گذروندیم.بوس

وقتی هم که من مشغول کارهای خونه میشم یکی از تفریحات تو شده در آوردن تشک مبل ها و گردش دور خونه...

یه وقت هایی هم تشک ها رو می چینی و باهاشون بازی می کنی.شاکی

ハート のデコメ絵文字یه روز مشغول آشپزی بودم یهو سرمو برگردوندم و دیدم پاکت شکلات رو از داخل کابینت بیرون آوردی و انگاری دلت می خواد باهاشون یه کارهایی بکنی،  که با هم رفتیم تو اتاقت و یه ساعتی مشغول پرتاب شکلات به هوا و ساخت خیابون و اشکال هندسی با شکلات شدیم و در این بین علاوه بر یادگیری اشکال هندسی مفهوم داخل و خارج رو هم کار کردیم.راضی

اكسسواريز دباديب اكسسواريز قلوب سمايلز متحركههمین بالا نوشته بودم که به گواش علاقه نداری ولی حرفم رو پس میگیرم چون با تلاش چند باره به گواش هم علاقه پیدا کردی و چند روز پیش حدود دو ساعتی با هم رنگ بازی کردیم و بعدش هم بردمت حموم که پاهاتو بشورم که خودت یه کاسه آب ریختی رو سرت و یه حموم اجباری منو مهمون کردی.ハート のデコメ絵文字

اكسسواريز دباديب اكسسواريز قلوب سمايلز متحركه

این هم عکس های بعد از حموم جلوی آیینهبغل

یه بار دیگه اومدم تو اتاق میگم مهرادی ، پسرم چی کار می کنی؟؟؟

میگی هیس... لالا...!!!!تعجب

این خرگوش یادگار عروسی ماست . خیلی دوستش داری و کلی باهاش بازی می کنی اینجا هم که بوسش می کنی و میزی پشتش تا بخوابهمحبت

نکته: این عکس ها یه مورد اخلاقی داره اون هم این که من اصلا از نشستن رو بالش خوشم نمیاد.

جدیداً مهراد به این شکلی آب خوردن علاقه پیدا کرده.

کسی که هیچ کاری نمی کند، هیچ اشتباهی نمی کند و کسی که هیچ اشتباهی نمی کند، هیچ چیز یاد نمی گیرد.

نکته1: اگه می بینین که از 20 تا عکس تو 10 تاش مهراد با یه زیرپیراهنیه بخاطر خرید در تعداد زیاد توسط مادربزرگش و همچنین علاقه خاصش به ماشین هاست.دلخور

نکته 2: این مطلب در شهریور ماه نوشته شده بود ولی بخاطر مشغله کاری الان آپ میشه.خندونکخجالت

 

پسندها (5)

نظرات (21)

√بهار مامانه برسام
17 مهر 93 22:59
گلم خصوصیت رو چک کن....انقدر لحظه شماری میکردم واسه عکسای جدید شازده عسلیمون که باورت نمیشه...ولی الان به شدت افکارم به هم ریخته...تو رو خدا بیا پیشم................ الهی من فدای این ناز پسملی بشم که انقدر ناناسیه و همه ی کاراش شیرینه بوس بوسی من قربون اون چشمای نازت بشه خاله چشمم کف پات عسل پسمل شما خیلی ناناسی هستیــــــــــــــــــــــــــا
مامان مهری
پاسخ
خدا چشمای قشنگت رو نگه داره عزیزم. ممنون از لطف محبتت.
مامان آنیساکوچولو
18 مهر 93 15:30
قربونش برم پسمل نازم
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم.
آویسا
19 مهر 93 9:51
قربان بشه مامانش.فدای این پسر خلاق
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. آویسا گل رو ببوس محکم محکم
مامانِ بهار
19 مهر 93 19:37
✿ ✿ ✿ دوست خوبم امیدوارم همیشه و همه جا مولامون ♥حضرت علی(ع)♥ نگهدار کوچولوی خوشگلت باشه . پیشاپیش عید غدیر رو بهتون تبریک میگم.✿ ✿ ✿
مامان مهری
پاسخ
عید شما هم مبارک.
مامان علی
20 مهر 93 12:05
سلام مهری جونم اولا ممنون واسه تبریک عیدت دوما عزیزم اسمت لیست اپ شده ها نیومده چون قبلا پستت رو نوشتی والان منتشر کردی واسه همینم من متوجه نشدم
مامان مهری
پاسخ
سلام. قربونت برم. این حرفا چیه؟؟؟ شما هر وقت بیای پیشمون قدم روی چشم.
مامان علی
20 مهر 93 12:08
وای مهری منم یک پست ازاین شیطنت کاریا اماده کردم هنز کامل نشده ولی مال علی روبازم باید فقط بخندی چون اصلا مپل مهراد اقا ومنضبط نیست چقدر خوب که دست چپ وراستش ومیشناسه چه مامان نقاشی بابا نقاشیهای بچم مهراد خیلی از مال توبهتره کهحالا مپلا نقاشیت خوب بده
مامان مهری
پاسخ
آره این پست های شیطنتی خیلی طول میکشه. زودتر پستت رو کامل کن . ماشاله کارهای علی خیلی شیرینه. عاشقشم. صبر کن یه پست از نقاشیهام بزارم اونوقت به من ایمان میاریو از این به بعد میگی مهری پیکاسو.....
مامان علی
20 مهر 93 12:15
قربون اون قدبلندی کردن واب خوردنش بشم من اون لباس سبزش فکر کنم مامانت دوخیده نه /خیلی بهش میاد ونانازتر شده اون بازی که خودت طراحش هستی خیلی خلاقانه وخوبه مهری جونی جمله اخرت که فیلسوفانست تو حلقم
مامان مهری
پاسخ
مرسی خاله مهربونم. آره مامانم دوخته. آخه دیدم مردم دائما از این حرفهای قشنگ برا بچه هاشون مینویسن من هم گفتم یه جمله ای بنویسم که فرداروز مهراد خوند یه چیزی هم یاد بگیره.
مامان علی
20 مهر 93 12:18
مهری جون برام دعا کن هم برا من هم علی سخت محتاج دعاییم عزیزم
مامان مهری
پاسخ
عزیزم نگرانم کردی..... ان شاله که مشکی نباشه و اوضاع بکامتون باشه. من که همیشه بهترین ها رو براتون آرزو میکنم.امیدوارم عید خوبی داشته باشین
مامان علی
20 مهر 93 12:20
ی کامیون بوووووووووووووووووووووووس واسه مهراد گلم ببوسش نازنینم وکه بدجور دوسش داریم
مامان مهری
پاسخ
من هم به همچنین بشدت شما و علی رو دوست دارم. شاید کمتر از یکساله که دوست دنیای مجازیم شدی ولی بدون که قلبم برات میتپه و با شادی هات خیلی خوشحال میشم.
مامان شهراد
20 مهر 93 20:07
سلام. ماشااله چه پسر خوشگلی. چه متن زیبایی و چه روز های لطیفی. مامانی پسرت وسط اینهمه کتاب آدمو یاد انیشتن میندازه. میتونیم دوست بشیم؟ من با اجازتون لینکتون میکنم. خیلی خوشم اومد. شما هم سر بزنین. خوشحالمون میکنین. دوست داشتین لینک کنید مرسی مامانی
مامان مهری
پاسخ
سلام. ممنون از لطفی که به ما دارین. حتما میام پیشتون.
بهار مامانه برسام
22 مهر 93 3:01
الهی فدای محبتت شم مهربونم قربون دل پاکت محتاجم به دعات عزیزم عید شما و خانواده ی محترمتون هم مبارک انشاالله که سالی خوب و پر برکت پیش رو داشته باشید عزیز دلم خیلی خیلی ممنونم گل نازم
مامان مهری
پاسخ
ایمدوارم سالی خیلی خوب و خوش و پر برکت در کنار برسام نازنین داشته باشین.
بهار مامانه برسام
22 مهر 93 3:02
جانا پر پروانه ما را بپذیر عشق دل دیوانه ما را بپذیر یک روز گذشته از پیمان غدیر تبریک صمیمانه ام را با کمی تاخیر بپذیر
مامان مهری
پاسخ
خوهش میکنم گلم. ممنون از تبریک و شعر زیبایی که نوشتی...
بهار مامانه برسام
22 مهر 93 3:18
گلم خصوصی داری
مامان انیسا
22 مهر 93 14:20
خانوم گل قالب هم عوض کردم بی فایدس
مامان مهری
پاسخ
می خوای یه وبلاگ دیگه ایجاد کن و مطالب رو اونجا کپی کن.
مامان نازنین زهرا
22 مهر 93 14:40
وای خیلی اسباب بازی های فکری مهراد جون شبیه دخترمنهودختر من به 4پایه میگه پاچهواز رنگ انگشتی خوشش نمیاد ومیگه دستام کثیف میشهواون کتابی که دست مهراد جونه فکر کنم1100بازی برای کودکان باشه توی خونه ما هم هست....تفاهما زیادن ..فقط حیف دخترم چند روز بزرگتره..در ضمن عیدتان مبارک
مامان مهری
پاسخ
آره عزیزم کتاب رو درست حدس زدی.... مهراد هم از کثیف شدن دستاش اصلا خوشش نمیاداگه بدونی چقدر کار کردم تا با گواش کنار اومد.... من عاشق این تفاهمات هستم باعث افتخاره...
فائزه مامانه سوگند
22 مهر 93 16:49
سلام عزیزم به به چه پستی چه قدر قشنگه این پسمله عزیزم چه بازیهای افرین خاله جونم وای چه نگاشی قشنگی(سوگند میگه نگاشی) خیلی مهری جون خوبه که دوست داره نقاشی بکشه سوگندی هم عاشق نگاشی هست منم دوست دارم سوگند نقاشی و موسیقی یاد بگیره جون واقعا در اینده به رشد فکری و خلاقیتش کمک می کنه ای جان قربون ش برم که پاهاش و بلند می کنه اب بخوره می بووووووووووووووووووووسمت مهراد جونم
مامان مهری
پاسخ
مرسی عزیزم . به نظر من هم نقاشی و موسیقی واقعا برای رشد بچه ها عالیه. می بوسمت سوگندی نازم
الهه مامان مبین
23 مهر 93 16:05
سلام به روی ماهت مهری جونم . آفرین به تو مامان فعال که اینقدر به فکر مهراد گلمی . من عاشق این مامانها هستم که واقعا با تموم مشغله کاری و کار خونه .و غذا و شوهر داری و ...... بازم به تربیت و آموزش فرزندشون رسیدگی میکنند . عکسا و آموزشات خیلی خوب بودند .... راستی رشته تحصیلیت چی بوده ... من گرافیک خوندم ... برام جالب شد ... شاید هم مدرسه ای بودیم
مامان مهری
پاسخ
من وضعیت تحصیلیم هفتاد و دو ملته.... دیپلمه ریاضی و لیسانسه حسابداری که عاشقه کارهای هنری و نقاشی و گرافیکه و کلی هم کلاس رفته..... در ضمن ما که در مقابل شما کاری انجام نمیدیم گلم...
الهه مامان مبین
23 مهر 93 16:06
قربون اون حرف زدن ها و کارهای شیرینت عزیزم .... همیشه سلامت باشی گل من
مامان مهری
پاسخ
ممنون خاله همیشه مهربونم.
مامان ملینا و کورش
26 مهر 93 8:28
عزیزم قربون اون شکل قشنگت چقدر دوست دارم از نزدیک ببینمت و چندتا ماچ حسابی از لپات بگیرم مهری جون خیلی خوبه با پسری بازیهای خلاقانه میکنی عالی بود ازت چیزای خوب یاد گرفتمراستی بجای گواش رنگ انگشتی بگیر براش چون هم راحتر پاک میشه هم ضرری برا پوستش نداره کورشی هم عاشق رنگی کردن دستاشه
مامان مهری
پاسخ
مرسی خاله مهربونم. خواهش میکنم گلم لطف داری . ما داریم درس پس میدیم. ممنون از پیشنهاد خوبی هم که دادی. حتما میگیرم.
مامان مهیار ( مریم )
26 مهر 93 23:00
هزار ماشاا... به این گل پسر شیطون . مامانی به جای هاله حسابی ببوسینش
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. شما هم گل پسری رو ببوس خیلی محکم/ خانومی دو اسمه ای؟؟هاله . مریم
سمانه
1 آبان 93 11:42
این روزها نرمک نرمک میگذرد ومن وشما کم کم گرد غبار سن روی چهره مان می نشیند درحالیکه با لذت به بزرگ شدن دلبندمان نگاه میکنیم! خدا حفظش کنه! داریم پیر میشیم مهری!!!!
مامان مهری
پاسخ
نه بابا دلت جوون باشه. شناسنامه فقط یه عدد رو نشون میده