گل عشق ما مهرادگل عشق ما مهراد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
میوه زندگی ما مهرا میوه زندگی ما مهرا ، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مهراد لبخند زیبای خدا

ژله

1393/7/23 20:17
نویسنده : مامان مهری
558 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزکم . الهی من فدای چشمای نازت بشم.بوس خیلی دوست دارم.بغل

مادر شوهرانهچشمک : این پست عکس چند تا از ژله هاییه که خودم زدم. برات اینجا یادگاری می زارم تا پس فردا که ان شاله  ازدواج کردی و همسر عزیزت برات ژله زد و هنر نمایی کرد مثل ندید بدید ها نگاه نکنی و حرفی برا گفتن داشته باشیخندونک

 

پسندها (12)

نظرات (29)

میترا
23 مهر 93 20:28
افرین به شما خانم هنرمند خانمی این ژله ها را به ما یاد بده
مامان صدرا
23 مهر 93 21:54
سلام مهری جون واقعا چه مادر شوهرانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه دسر های خوشمزه ای ؟ خودم عاشق زله وانواع دسرم ولی تو خونه طرفدار ندارم به همین خاطر دیر به دیر به این نوع دسر ها سر میزنم ونوش جون میکنم ولی با دیدن این زله های خوشمزه دهنمون اب افتاد ناز گلتو از قول من ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان مهری
پاسخ
تشریف بیار خودم برات درست می کنم.....
مامانِ بهار
23 مهر 93 23:04
واااااااااای چه خوشگلن اینا ... آفرین از خودم خجالت کشیدم خوب دستورشم بگووووووووووووووو
مامان مهری
پاسخ
خدانکنه عزیزم ... من اینا رو فقط برای یادگاری گذاشتم.
رومینا
24 مهر 93 0:17
مهری جون با روح و روانمون بازی نکن این همه ژله های خوشگل و خوش مزه . خیلی با سلیقه ایی خانوم . به ما هم یاد بده
مامان مهری
پاسخ
قربونت برم. شما که خودت ماشاله خیلی باسلیقه ای
الهه مامان مبین
24 مهر 93 9:56
به به آفرین به دوست هنرمن و با سلیقه خودم ای خدا نکشدت اون تیکه آخر رو خیلی باحال نوشتی کلی از دستت خندیدم .... همیشه سلامت و پایدار باشی دوست خوبم . ببوس مهراد عسلی رو
مامان مهری
پاسخ
خواستم پس فردا که پیر شدم و نهایت هنرم شد خورشت قرمه سبزی.بچه ام ناراحت و سرخورده نشه. عروسه هم برام ابرو نازک نکنه.
مامان علی
24 مهر 93 10:33
وووووووو دلیشز مادام. بسی هنرمند بودی ورو نمیکردی ها ناقلا
مامان علی
24 مهر 93 10:38
میگم واجب شد برم خرید بیام دستور اون که رشته فالوده داره روبگیرم! راستش من اصلا ژله دوست ندارم!ولی عاشق شکل وشمایلشم!والبت همسرم خیلی میدوسته! من واسه تولد علی وخودمون فقط ژله خرده شیشه و موزائیکی درستیدم!وبلدم! به زودی مزاحمت میشم هنرمند مهراد جونم وببوس که خیلی میدوستمش
مامان مهری
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم.... هر وقت خواستی در خدمتم شما خودت آخرشی. درست کن بزا همسری حال کنه.
الهام مامان علیرضا
24 مهر 93 15:49
خیلی هم عالی آفرین به این همه حوصله و هنر یعنی دمت گرم مهری جون! خوب از الان حال عروس و گرفتی ها یادم باشه دخترم و ندم به مهراد جون
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. بابا ما از اون مادر شوهراش نیستیم.....فقط خواستم پس فردا مهراد نگه تو فقط بلد بودی بری سر کار و به ما نرسیدی خواستم بچه ام سر خورده نشه جلو فامیل همسرش
دختربهاری
24 مهر 93 16:54
خیلی قشنگن!
مامان مهری
پاسخ
نظر لطفتت گلم
فائزه مامانه سوگند
24 مهر 93 17:37
کلی دلم خواست افررررررررررررررررررررین بر دوووووووووووست هنرمند خودم
مامان مهری
پاسخ
مرسی .فکر نمی کردم اینقدر طرفدار پیدا کنه یه روز بیا پیشمون حتما برات درست می کنم.
فائزه مامانه سوگند
24 مهر 93 17:38
مهری جونم لطفا دستور اولی رو حتمااااااااااااااااااااااااااااااااا بزار
مامان مهری
پاسخ
بابا من اهل کلاس آشپزی و دستور و این حرفها نیستم.... هر وقت خواستی بگو روش درست کردنش رو خصوصی برات میزارم...
مامان نازنین زهرا
24 مهر 93 19:29
سلام خیلی قشنگن من تا حالا با خاکشیر درست نکردم ...حتما رفتم تو فکرش.... مهری جون شما هم ببببببببببببببله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مادرشوهربازی؟
مامان مهری
پاسخ
اگه اهل خاکشیر هستین حتما درست کن خیلی خوشمزه است.... عزیزم خواستم اعتماد به نفس پسرم تو زندگی آینده اش بره بالا... وگرنه ما الانه که عروسیم چه حرکتی کردیم که بعدهابخوایم بکنیم....
مامان انیسا
24 مهر 93 21:03
ایول بابا دمت گرم یانگومی بودی و ما نمیدونستیم
مامان مهری
پاسخ
یــــــــــــانگوم. جالب بود نه بابا ما همین که برسیم ناهار و شام رو درست کنیم هنر کردیم.
الناز لاله
25 مهر 93 0:27
افرین مامان مهری چه ژله هایی اب دهنمون راه افتاد حالا نصف شبی ژله ازکجا بیاریم.[ خمیازه]
مامان مهری
پاسخ
الهی .... ببخشید که نصف شبی باعث جاری شدن آب دهان مبارک شدم. ان شاله بیای خونمون جبران کنم.
مامان ملینا و کوروش
26 مهر 93 8:17
به به خانوم هنرمند چقدر عالیییییییییییی عاشق افتابگردونت شدم باید خوشمزه باشه دهنم اب افتادش
مامان مهری
پاسخ
تشریف بیارین براتون درست می کنم . بنظر من که خیلی خوشمزه میشه مخصوصا قسمت زردش.
بهاره مامان الینا
26 مهر 93 14:15
به به به این مادر شوهر با حال که گربه رو از همین الان دم حجله داره می کشه و آفرین به دوست با سلیقه وهنرمند و پرذوق خودم
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. نظر لطفته. همچین مادر شوهری هستم من....
الناز لاله
26 مهر 93 22:00
اعیاد شما هم مبارک منم دلتنگتون هستیم سر میزنم ولی متسفانه با تبلت نمیتونم پیام بذارم
مامان مهری
پاسخ
ممنون خانومی.
مامان مهیار ( مریم )
26 مهر 93 22:56
به به دستت درد نکنه چه خوشمزه کدبانو. سلامت باشید
مامان مهری
پاسخ
خواهش میکنم گلم. خیلی کم پیداییییییییییییییی هاااااااااااااااا
بهار مامانه برسام
27 مهر 93 5:15
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
مامان مهری
پاسخ
عاشق این شکل هایی هستم که تو نظرات برام میفرستی. خیلی جالب هستن. مرسی. یه دونه ای
بهار مامانه برسام
27 مهر 93 5:21
جیگرتو عسلم اول از همه روی ماه داماد خوشتیپ و نازمون رو ببوس مهری جون مهربونم دومم اینکه از همینجا به عروس گلت اعلام میکنم که این مهری جون انقدر ماه و مهربونه که هیچ مادرشوهری به این ماهی نمیشه؛عروس خوشمل شازده کوچولوی ناز ما بهت تبریک میگم که بهترین پسمل دنیا شده شوشو جونت و بهترین و مهربون ترین مادر دنیا شده مادرشوهر گل و عزیزت؛قدر این مادرشوهر رو باید بدونیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ********************************************************* مهری جونم خیلی ماهی گلم دوستت دارم دوست جون هنرمند و کدبانو روی ماه عسل پسملی رو ببوس عزیز دلم
مامان مهری
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم. خدا رو شکر یکی پیدا شد حداقل از ما تعریف کنه. شما به منو ومهراد خیلی لطف داری.و خودت خوبی که ما رو خوب میبینی عزیزم من که هنری ندارم و در مقابل شما فقط دارم درس پس میدم. انشا اله دامادی برسام جون.
مامانِ بهار
27 مهر 93 20:43
____________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$? ?$$ ______________________$$$ _______________________$
مامان مهری
پاسخ
ممنون بابت قلب زیبات
آویسا
28 مهر 93 10:03
عاااااااالی بود
مامان مهری
پاسخ
مرسی عزیزم
الهام مامان علیرضا
28 مهر 93 16:25
مهری جون بی زحمت دستور تهیۀ این ژله ای که توش نشاسته(فالوده شیرازی) داره رو بگو. منظورم اینه که نشاسته شو خودت آماده کردی یا حاضری خریدی؟ البته اگه اشتباه نکرده باشم و همون نشاسته باشه
مامان مهری
پاسخ
خواهش میکنم گلم.درخدمتم... اول از همه بگم که من اینو اولین بار تو وبلاگ فرشته زمینی دیدم و خوشم اومد مواد لازم: فالوده حاضری بدون آبلیمو و طعم دهنده به اندازه یک لیوان ژله آلوورا یک بسته ژله آبی یا سبز یک بسته بستنی وانیلی به اندازه یک لیوان پودر ژلاتین اگه داشتی به اندازه یک ق چ به هربسته ژله اضافه کنی باعث میشه ژله ات سفت تر بشه و دیگه نیازی نیست خیلی آبش رو کم کنی. ژله آلوورا رو با یه لیوان سر خالی آب جوش به اندازه یک دقیقه بزار رو شعله تا ژلاتین حل بشه به محض جوش اومدن زیرش رو خاموش کن. بعد که خنک شد فالوده و یکم گلاب رو بهش اضافه کن.و بریز ته ظرف بزار تو یخچال . برای لایه سبز هم ژله رو با یه لیوان سر خالی آب بزار رو شعله به محض جوش اومدن خاموش کن. این بار بعد خنک شدن یه لیوان بستنی رو اضافه کن و یکم هم بزن و بریز توی قالب و دوباره بره تو یخچال . 7تا8 ساعت بزار بمونه تا خوب خودش رو بگیره بعدش برگردون تو ظرف. حتما یه سر هم به وبلاگ فرشته زمینی ما ،ساناز جون ( تو لینک های وبلاگ هست)بزن. برای برگردوندن من اول قالب رو با یه دستمال کاغذی روغنی ، چرب می کنم که خیلی هم روغنی نشه و قبل از برگردوندن با چاقو کنار های ژله رو جدا می کنم و چند ثانیه می زارم تو ظرف آب جوش. بشقابی رو هم که برای زله آماده کردم مرطوب میکنم که اگه وسط نیوفتاد بعداً بتونم به جای مورد نظر حرکت بدم. امیدوارم کامل بوده باشه باز هم اگه سوالی بود در خدمتم
سمانه
1 آبان 93 11:36
حالا فهمیدم چرا آقا مهرداد چاق شده!
مامان مهری
پاسخ
آی گفتی. ما خونوادگی اهل شیرینی جات و دسر هستیم شدید
سمانه
1 آبان 93 11:37
به معنی واقعی کدبانو وبسیار هنرمند هستی! احسنت بهت! واقعا از این همه سلیقه ذوق کردم! خیلی هم سخته این دسرها!
مامان مهری
پاسخ
ذوقت رو قربون... نه بابا کاری نداره. این ها همشون کارهای اول من هستن.
سمانه
1 آبان 93 11:38
نامرد دلم اب افتاد! احسنت مهری! خوشبحاله مادرشوهره! راستی دلتو صابون نزن عروسای من وتو همینقدر که چای درست کنن هنر کردن!والا
مامان مهری
پاسخ
تشریف بیارین بهترش رو براتون درست میکنم. اتفاقا برای پاگشا جاریم از این ژله ها زده بودم و همه کلی تعریف کردن. اصلا فکر کنم اون موقع ژله مثل حلوا و مسقتی از مد افتاده باشه.
مامان آنیسا
11 آبان 93 7:12
به به خاله جون چقدر هنرمندی دلم آب افتاد دستتون در د نکنه با تبادل لینک موافقید خاله جون
مامان مهری
پاسخ
خواهش میکنم گلم... انش اله بتونم درخدمتتون باشم حتما براتون می درستم. میام پیشتون
مامان رادین
12 آبان 93 17:43
سلام دوست خوبم ممنون که به وبلاگمون سر زدی تا حالا چند بار پیغام گذاشتی اما شرمنده من الان اومدم اومدم و با پست شیرینت روبرو شدم و دیدم سلیقتو عاشق دویتهای با سلیقه ام آفرین مادر شوهر با سلیقه بازم پیش ما بیا قند عسلی رو هم ببوس
مامان مهری
پاسخ
سلام . خوشحالم از این که به ما سر زدین. ممنون بابت تعریف هایی که کردین حتما بهتون سر میزنم.
مامان فاطی
20 آبان 93 14:15
سلام عزیزم خوبی خوشی کم پیدایی
مامان مهری
پاسخ
ممنون که به فکر ماییییکم سرم شلوغ بود