گل عشق ما مهرادگل عشق ما مهراد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
میوه زندگی ما مهرا میوه زندگی ما مهرا ، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مهراد لبخند زیبای خدا

اولین بینایی سنجی

1393/8/28 11:46
نویسنده : مامان مهری
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

 

به دنیا که اومدی همش با خودم فکر میکردم یعنی این بچه باشیرم سیر میشه؟ خدا کنه خوب وزن بگیره....

شش ماهه که بودی می گفتم خداکنه به موقع دندون دربیاره

هر بار که می بردمت حموم مراقب گوشهات بودم که آب نره ، خدای نکرده روی شنواییت تاثیر بد بزاره.

وقتی که چهار دست و پا نرفتی و دیر راه افتادی نگران بودم نکنه مشکی باشه....

18 ماهت بود ولی زیاد حرف نمیزدی نگران بودم نکنه نتونه خوب حرف بزنه...

2 سالت بود که همراه بابایی رفتیم برای معاینه چشماش ....

خواستم که فقط با محیط آشنا بشی آخه نگران بودم نکنه تنبلی چشم داشته باشه یا نکنه از منو و بابایی ارث برده باشی و چشمات ضعیف باشه...

تو شهرمون هم هرچی دنبال بینایی سنج کودکان گشتم نبود میدونستم که دستگاه مخصوصی هست که حتی تو نوزادی هم میشه چشم بچه ها رو خیلی راحت معاینه کرد ولی خوب فعلا اینجا نیست.

قرار بود با بابایی از یه چشم پزشک تو تهران وقت بگیریم . تا اینکه چند روز پیش رو  بورد مهد  اداره اطلاعیه بهزیستی رو دیدم که تا آخر آذر بچه ها رو معاینه چشم میکنن.

چون ساعت 12 تا14 بود دو ساعتی مرخصی گرفتم و رفتیم بهزیستی

این هم چند تا عکس موقع برگشت از بهزیستی

خدا رو شکر چشمهای قشنگت هیچ مشکلی نداشت و بهت کارت سلامت بینایی دادن. فقط امیدوارم که زودتر این گل مژه ات هم خوب بشه. آخه تو دو سال و چهارماهگی برای اولین بار گل مژه  زدی. دعا میکنم که آخریش هم باشه.

البته میدونم که نگرانی های من پایانی نداره و با قد کشیدنت بزرگ خواهند شد .  ولی پسرم منو ببخش،  مثلاً مادرم دیگه چیکارش کنم. 

دوستت داریم ...

پسندها (9)

نظرات (18)

csp
26 آبان 93 11:53
با 5 هزار تومان میتونی یک ساندویچ بخری یا اینکه 1۰۰ میلیون تومان درآمد داشته باشی. شما کدام را انتخاب میکنید؟ ادرس سایت : WWW.CsP.US.PN فیلم آموزشی توسط دکتر خسرو مترجمی بصورت رایگان دانلود کنید برای دانلود کافیست لینک زیر را در مرورگر خود کپی کنید سپس اینتر را بزنید (حجم 6 مگابایت) آدرس دانلود : WWW.CsF.US.PN
رومینا
26 آبان 93 12:00
مهری جون پستت نصفه اومده عزیزم واقعا باهات موافقم تو قزوین واقعا خیلی دکتر مناسب نداریم . اگر هم باشه واقعا ضعیف عمل میکنند. الان چندتا برنامه ای اموزشی برای خودم و رادوین دارم ولی رفتم تحقیق کردم دیدم کیفیت اموزشش خیلی پایینه من برای رادوین بیمارستان نور تهران وقت گرفتم ادر ماه باید برم . واقعا دقیق و محیط برای کودک دلنشینه
مامان مهری
پاسخ
ای وای این پست در حالت ویرایش بود. خیلی غلط و غلوط داشت یادم رفته بود تیک چرکنویس رو بزنم. ممنون که اومدی.... اگه بدونی من چقدر غصه چشاش رو خوردم. هر بچه های رو که میدیدم عینک داره می رفتم تو فکر
سمانه
28 آبان 93 19:03
وای مهری من تا حالا نبردمش
مامان مهری
پاسخ
شما هم حتما بریین. سی ثانیه بیشتر طول نمیکشه.
سمانه
28 آبان 93 19:04
مژه رو بکشی چرکش درمیاد ولی از نظر بهداشتی درست نیست!
مامان مهری
پاسخ
اگه مژه خودم حتما این کارو میکردم ولی چون بچه است می ترسم.
سمانه
28 آبان 93 19:06
ای جان چه کلاه خوشگلی داری!!! زیادی حساس نباش هم بچه اذیت میشه هم آقا مهرداد بیشتر از همه هم خودت!!!! انشالله سالم وسرحال باشه این پسر خوشگل مو طلایی!
مامان مهری
پاسخ
ممنون گلم. چشم حتما سعی می کنم.
سما مامان مرسانا
28 آبان 93 20:07
سلام گلم ممنون ميشم به منم سربزني با افتخار لينك شدي تو هم بلينك
مامان مهری
پاسخ
حتما میام پیشتون.
الهام مامان علیرضا
28 آبان 93 21:02
این آخری رو خوب اومدی مهری جانم" من مادرم" مادر بودن=نگران بودن چه میشه کرد من هم گاهی نگران میشم ولی یه لحظه فکر می کنم برای اتفاقی که نیفتاده نباید نگران باشم و سریع خودم رو فیتیله پیچ و آروم می کنم من همین چند هفته قبل برای بار سوم علیرضا رو برای بینایی سنجی بردم تعجب می کنم مراگز بهداشت شهر شما نداشته؟! فکر می کنم هر سال تو همین ماه مهر و آبان انجام میشه از مراکز بهداشت بپرسی خبرت می کنند
مامان مهری
پاسخ
واقعا نگرانی های مادرانه تمومی نداره تازه این اولشه و هنوز به جایی نرسیدن که وارد جامعه بشن و تنهایی برن بیرون خدا رو شکر که علیرضا جونی چشماش معاینه شده و مثل عقاب میمونه. متاسفانه مرکز بهداشتی که مهراد پرونده داره در این موارد خیلی ضعیف عمل میکنه. تازه من دور و اطرافم پره از بچه های این سن ولی هیچکدوم از مادراشون نمیدونستن و با اس ام اسی که من دیروز دادم اکثرشون متوجه شدن.
رومینا
29 آبان 93 9:28
عزیزه دلم چه جیگر و نازه . خدا حفظش کنه . چه بافت خوشگلی عزیزم مامان بزرگ براش بافته یا هنره دست مامان مهری ؟. گل مژه از چی به وجود به وجود میاد؟ خدا رو شکر که همه چیز عالیه و خوبه . مهری جون من خودم 7 سالگی عینک زدم خیلی سخت بود نگهداری برای بچه کوچیک واقعا مشکله چند تا عینک شکوندم . همش مامانم میترسید شیشه نره تو چشمم ولی حالا که عمل کردم خوب خوب شدم . امیدوارم که هیچ بچه ایی هیچ مشکلی نداشته باشه چون واقعا برای مادر بزرگترین درده . مهری جون ببوسش که خیلی دوستش دارم .
مامان مهری
پاسخ
سلام رومینا جون. منو از این هنرا!!!! حدس اولت درست بود مامانم بافته برادر خود من هم از سن پایین عینک میزد . درک میکنم که چقدر سخته.ممنون از دعای قشنگت برای همه بچه ها. تو هم رادوین جونم رو ببوس
مامان فاطی
29 آبان 93 20:18
سلام خدایا شکرت قربون چشای ناز پسرم برم من اون روزی شنیدم داشتن تو کوچه اعلام میکردن بچه های 3 تا6 سال رو بیارید اگه هم خدایی نکرده مشکلی باشه جراحی به صورت مجانی انجام میشه گفتم انیسا که هنوز 3 سال نیست...
مامان مهری
پاسخ
چه جالب که تو کوچه هم اعلام کردن. تا حالا نشنیده بودم. خیلی خوبه.
مامانی رادین
29 آبان 93 22:38
عزیزمی مهراد نفس با اون چشای قشنگت
مامان مهری
پاسخ
ممنون خاله مهربونم
مادر بزرگ
29 آبان 93 23:12
سلام خوشحال شدم به ما سر زدید لینگ تان کردم باز برامون سر بزنید
مامان مهری
پاسخ
سلام. به روی چشمام . حتما میام پیشتون
مامان ملی و کوروش
1 آذر 93 15:38
خدا رو شکر که چشمای قشنگ مهرادی سالم هستندنگرانی ها طبیعی هستند اما نباید اجازه داد حالمونو خراب کنن البته من خودم از تو بدترماما سعی میکنم زود خودمو جمع و جور کنم
مامان مهری
پاسخ
واقعا خدا روشکر. من هم دارم همیشه سعی می کنم.
مامان علی
1 آذر 93 17:33
خداروشکر همه نگرانیهات بی مورد بوده ولی چه کنیم به قول خودت مادریم وبی نگرانی صبحمون انگارشب نمیشه ایشالله مهراد نازنینم همیشه سلامت باشه وسرحال ودنیا بر وفق مرادش بچرخه
مامان مهری
پاسخ
واقعا عزیزم. ما مادرها انگاری تا نونمون رو نزنیم تو روغن نگرانی از گلومون پائین نمیره.
مامانی رادین
1 آذر 93 18:00
پس من اون همه نوشته بودم ثبت نشده
مامان مهری
پاسخ
الهی بمیرم. اشکال نداره گلم
آویسا
2 آذر 93 11:09
مادرو همین نگرانیهاش مادر کردهحالا خداروشکر که چیزی نبودهواسه مامان مهری و مهراد جون
مامان مهری
پاسخ
واقعا خدا رو شکـــــــــــــر.
الهه مامان مبین
2 آذر 93 17:33
خدارو شکر که چشمای مهرادم سلامت بوده . من از دکتر مبین پرسیدم گفت بعد 3 سالگی باید ببرمش . امیدوارم همه بچه ها همیشه سلامت باشند و گل مژه مهرادم خیلی زود خوب بشه
مامان مهری
پاسخ
ممنون عزیزم. مبین گلم رو ببوس
مامان فائزه
8 آذر 93 20:07
سلام مهری جون سلام مهراد جونم هزارماشالله بزرگ شدی خدا حفظت کنه خداروشکر ک چشمای ماهت مشکلی نداره کار ما مامانا نگرانیه فدات بشم مهرادی میبوسمتون مامانی و پسری
مامان مهری
پاسخ
سلام به روی ماهتون قربون محبتت عزیزم. انش اله که همه بچه ها همیشه سلامت باشن. میبوسمتون